2020-10-01, 23:31
Medlem
10 mg stesolid
20mg oxy depo
15mg imovane
1g hasch
1mg flunitrazepam
8st 50cl 5-7,5% öl
Utspritt mellan 17-23

Är det lugnt för min vän?
Citera
2020-10-02, 19:00
Medlem
800 (minst) mg tramadol utspritt under gårdagen varav senaste intag på 200 mg ca 21:00.
Innan det ca tre veckor med dagligt intag av tramadol på ca 400-800 mg per dag.

Är det säkert att smälla i mig 50 mg Diazepam nu?

Har inte käkat benso på ett bra tag bör nämnas.
Citera
2020-10-03, 01:55
Medlem
När är de safe o ta tjack? Intagit tramadol ikväll

Tjena
Har intagit ca 600mg tram och 50mg diazepam ikväll och haft en riktigt fet kväll, helt mysigt!

Vet att tjack och tram är big no-no combo, men sista tabletten tram som va depot men jag krossa den tog jag ca 22:00
Så frågan jag har är när helt enkelt är "trammet" ute och jag kan dra o bomba lite tjack :P

Funkar de o ta lite diazepam och tjack imorgon efter 16-17 någongång? Alltså inga mer tram tabletter nu

Mvh!
Citera
2020-10-03, 02:03
Medlem
Aigiss avatar
Nej.
Citera
2020-10-03, 02:31
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Jag hade inte tvekat iaf, är väl inte den mest optimala kombinationen. Men jag tycker inte de låter särskilt farligt. Jag hade inte haft några problem med att ta de där samtidigt men jag kan inte svara för dig.
Är ju inte Mdma och tram, tänk bara på att kramprisken lär öka
Citera
2020-10-03, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hestmotfolkgrupp
Jag hade inte tvekat iaf, är väl inte den mest optimala kombinationen. Men jag tycker inte de låter särskilt farligt. Jag hade inte haft några problem med att ta de där samtidigt men jag kan inte svara för dig.
Är ju inte Mdma och tram, tänk bara på att kramprisken lär öka

Exakt kramprisken jag nojar för! Har krampat en gång innan för inte så länge sen på Tramadol
Men om jag väntar till säg 7-8 på kvällen imorgon borde de väl va total lugnt o dra hur mke tjack som helst? Tänker att då har tram substansen lämnat hjärnan osv, finns i piss men de är la lugnt?
Har dessutom diazepam som e kramplösande, ett gäng såna o linor tjack så är man igång haha!
Citera
2020-10-03, 02:59
Medlem
Misterheisens avatar
Tjenare, tog tram för ryggvärk innan idag och nån timma senare bjöd en kompis på affe. Är en rätt skön kombo men är inte bra alls, har haft 1 vaket ep anfall av samma kombo för ett tag sedan och det var inget mysigt.

Skulle inte säga att det är en så stor risk om du får lite sömn och äter innan du käkar trammen. Ha det bäst.

Edit: såg att du undrade över om du kunde ta affe imorgon och inte tram, tram sitter väl i ungefär 12h så det är ingen fara.
Senast redigerad av Misterheisen 2020-10-03 kl. 03:06.
Citera
2020-10-03, 03:07
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K0eker
Exakt kramprisken jag nojar för! Har krampat en gång innan för inte så länge sen på Tramadol
Men om jag väntar till säg 7-8 på kvällen imorgon borde de väl va total lugnt o dra hur mke tjack som helst? Tänker att då har tram substansen lämnat hjärnan osv, finns i piss men de är la lugnt?
Har dessutom diazepam som e kramplösande, ett gäng såna o linor tjack så är man igång haha!
Har faktiskt ingen aning på hur länge du bör vänta, har du krampat förut så borde du kanske ta de lite lugnt. Men att de skulle vara någon större fara nästan ett dygn efter intag kan jag inte tänka mig, du kan ju börja lite lungt och känna av läget. Börjar de sticka i armar och sånt så är de dags att lägga ner

Är nog helt fel person att svara på såna här trådar, jag kör alltid tills något går åt helvete
Citera
2020-10-03, 05:49
Medlem
Kvällen dagen efter är lugnt
Citera
2020-10-03, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Kvällen dagen efter är lugnt
Kan jag börja nu tro?
Tagit 20mg diazepam nu på morgonen, absolut inga fler tram
1 bomb på typ 0.2-0.3 och kanske en lina? är de safe nu elr ska jag vänta lite till tkr du?
Tänker mest om trammet är ute i kroppen
Citera
2020-10-04, 15:38
Medlem
Tjack + sub + sprit? :S

Längesedan man gjorde en sånhär. :P Tog tjack i lördags (inte så stor mängd kanske 0.3 eller något sånt, sista påfyllningen vid ca kl. 24) och varit vaken sen dess ... tänkte att sub skulle fixa landningen ... tagit ca en sub8, osäker på tidsintervall men det mesta var nog mellan kl. 24-03 ... knappt känt av det överhuvudtaget ... är helt säker på att det är dåligt tryck i just dessa pills ... så problemet är väl i princip att jag behöver sova till kvällen, så att jag kan gå till arbetet imorgon som en god medborgare ... och jag förstår inte hur det ska gå till om jag inte super. :S Så hur mycket/litet kan/bör jag dricka? Vill gärna vakna upp efter jag sovit hah. Om jag inte kan supa, är liiite bens en bättre lösning? (Har inte hos mig atm, men borde kunna fixa.)

Tacksam för alla tips/råd och ber om ursäkt ifall inlägget är rörigt.

EDIT: Just det, bör kanske nämna tolerans för opisar. Brukar inte det så ofta, men uteslutande sub, senast var i tisdags, då tog jag samma mängd som nu, men blev i alla fall lite mer påverkad, dock inte alls så sänkt som jag vanligtvis blir av sådana mängder, brukar inte ens kunna få i mig så mycket, så det är något wacko med pillsen även om förpackning etc ser riktigt ut.
Senast redigerad av oceanen-nancy 2020-10-04 kl. 15:47.
Citera
2020-10-04, 16:09
Medlem
iheartcores avatar
Tjacket är anledningen båten kändes ”wacko”. Du behöver inte bens, du kommer klar dig galant och vara en trött och god medborgare imorgon bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in