2020-10-04, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iheartcore
Tjacket är anledningen båten kändes ”wacko”. Du behöver inte bens, du kommer klar dig galant och vara en trött och god medborgare imorgon bara.
hoppas det :P ja alltså när jag subade senast (samma pills) så var jag nykter i övrigt och då fick jag i mig en hel sub8 också, brukar annars räcka en månad typ, så är rätt säker på att dessa är svagare än vanligt ... sen hur det kommer sig vet jag ej. jajo, det är väl som du säger, brukar alltid supa mig till sömns efter tjackande men det alternativet finns väl inte riktigt nu pga suben.
Citera
2020-10-05, 16:54
Medlem
Beastleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Hur är det med betablockare o alkohol? Tog ca 2 o en halv inderal (25mg) mot ångest o dricker öl

Den här stackaren kan nog till och med jag svara. När jag först fick propranolol utskrivet frågade jag läkaren om alkohol och fick höra att det inte skulle vara någon fara.
(Betablockerare gör dessutom att jag blir betydligt mindre röd i ansiktet av alkoholen, trevlig bieffekt.)
Citera
2020-10-09, 18:11
Medlem
link71s avatar
Hej kära flashback!
Äntligen fredag och det skall njutas, nåval till punkt,
Har delat på en brun boll , rökt. tagit ikto vet ej hur ej hur mångaxanor 1mg har tolerans på båda, samt 1++-150 mg tram. Känner mig ganska rött men mår väldigt bra , men vill inte vara så trött så undrar om tram gör en piggare? har 200 mgs
Jag Vill inte bara hålla in i benzo i somna direkt.

mvh
Citera
2020-10-09, 18:32
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Hej kära flashback!
Äntligen fredag och det skall njutas, nåval till punkt,
Har delat på en brun boll , rökt. tagit ikto vet ej hur ej hur mångaxanor 1mg har tolerans på båda, samt 1++-150 mg tram. Känner mig ganska rött men mår väldigt bra , men vill inte vara så trött så undrar om tram gör en piggare? har 200 mgs
Jag Vill inte bara hålla in i benzo i somna direkt.

mvh
Du har blandat tillräckligt, ta inte mer.
Citera
2020-10-09, 22:00
Medlem
Hej, Har nyss tagit min sista dos tjack. 21:30 snort dock drog jag en bomb vid 20 tiden.

Jag undrar kan jag dricka 15ml cocilana vid ca 05-06 tiden. Tanken är att använda det för att somna har inte tillgång till röka eller benso. Jag har ingen opiat tolerans.

Tack på förhand
Citera
2020-10-09, 23:18
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OTX
Hej, Har nyss tagit min sista dos tjack. 21:30 snort dock drog jag en bomb vid 20 tiden.

Jag undrar kan jag dricka 15ml cocilana vid ca 05-06 tiden. Tanken är att använda det för att somna har inte tillgång till röka eller benso. Jag har ingen opiat tolerans.

Tack på förhand
Det bör vara lugnt, men vettefan om det kommer hjälpa så mycket.
Citera
2020-10-10, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Blockerar ssri preparat såsom sertralin opiater/opioider? Har tagit tramadol, heroin och subutex under behandling med sertralin men med utebliven effekt.
Effekten minskas rejält! Det måste väl bero på serotoninet, fast tkr du borde känna på sub/bup, H vet ej ngt om. Men testa ta en lite större dos av sub, men hade rekommenderat att ej att ta alls opioder under ssri behandling.
Så du bör ta ca 0.5 bup o om du ej känner ngt av det, strunta i det då... Av t.ex Venlafaxine så påverkas den bl.a opiod receptorerna o vad jag skrev först, det kan mycket väl ha med serotoninet att göra... Men vet faktiskt rkt ej. Har själv känt av bup på Venlafaxine men ej kraftfull... Behövde dubbla dosen (0,5)
Citera
2020-10-10, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OTX

Tack på förhand
Det e väl sent svar men du hade behövt ta mer 15mm, kanske 45 ml ungefär
Citera
2020-10-10, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellmanlager
10 mg stesolid
20mg oxy depo
15mg imovane
1g hasch
1mg flunitrazepam
8st 50cl 5-7,5% öl
Utspritt mellan 17-23

Är det lugnt för min vän?
Vet ej, han kommer nog inte dö av det men benso/z samt ölen tsm med oxyn är en farlig kombo o rekommenderas verkligen ej!

Folk måste bara förstå 2 saker- opiod[speciellt heroin!!!) hör verkligen inte ihop med benso sålänge man ej vill få andningsbesvär o dör/begår självmord, (vilket för många gjort det misstaget😥&#128591.

Andra grejen är att cannabis kan man använda till exakt allting, man behöver ej ta upp CB i 'blanda detta' då den är så mild o varken beroendeframkallande eller få abstinensbesvär
Citera
2020-10-10, 20:19
Medlem
Om man blandar 3 linor ladd och 4 blåbär (ksalol) och en gås är detta en lugn kombo?
Citera
2020-10-11, 02:20
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasthandsken194
Om man blandar 3 linor ladd och 4 blåbär (ksalol) och en gås är detta en lugn kombo?
borde inte vara någon fara, tråkigt dock är att blåbären kommer dämpa kicken från laddet, gås på det är inga problem.
Citera
2020-10-11, 20:09
Medlem
Salaugs avatar
Asså jag har en fråga, jag tryckte i mig 6 kg ksalol igår drack vin och fick säkert i mig en gubbe ladd på det. Jag sov i alla fall runt 3 timmar underr natten till idag, känner mig småtrött och är lite seg tung i kroppen , kan förs normala samtal utan låta flöddrig. Och
Jag kan tillägga att jag totalfärsk på piller men vafan, kan bli så ibland 😂

Ni till frågan borde jag gå till jobbet imorgon efter dessa doser eller är jag uppfattas väck?

Och hur många kan man trycks i sig egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in