2020-09-22, 18:10
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Här har vi ett litet intro till hennes korta
karriär som "marknadschef"
https://bloggbevakning.se/2017/06/27...ll-lill-boken/

Jag tror att de körde med ett deal om att Anna betalade en liten del, plus att tandläkaren ordnade jobb åt Felicia i gengäld. Men Felicia klarade inte av jobbet och fick sparken.
Anna vägrar att betala resten av pengarna edyl

För Felicia var det väl guld värt att bli anställd som "marknadschef", det ser bra ut i ett CV och möjligtvis får hon bättre ersättning från akassa och försäkringskassan.. Om Jelena intygar att Felicia har en marknadsmässig lön.
Som är på 47-59 000 kr..

Felicia fick sedan toppjobbet som kringresande säljledare åt en bunt tonåringar som hon delade boende med på ett vandrarhem.
Företaget blev säkert impade av hennes Meriter som "marknadschef" inför anställningen.
Marknadschefsjobbet var ju bara en chimär, likaså det här..
https://bloggbevakning.se/2018/06/08...affat-manager/

Undra vart dessa idéer kommer ifrån.. Dessa Illusioner.... Från Mamma Muu?

Redan här ser vi varför Felicia inte blev långlivad som "marknadschef".

Börjar direkt att käfta med en som kommer med en kommentar om att Anna blivit levande reklampelare istället för att lugnt och sakligt konstatera att OK, Anna är patient på denna tandklinik.

Hennes sätt att skriva liknar mer en gnällig barnunge än en professionell marknadschef.

Att sedan andra problem som dålig attityd och kanske stölder kan ju också ha medverkat till att Felicias karriär som marknadschef blev ytterst kort.

Och vart tog managermelissa vägen?
Senast redigerad av ElimGarak 2020-09-22 kl. 18:12.
Citera
2020-09-22, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det live

Ljuger som vanligt, någon frågade om hon hade botox i pannan varav hon svarade att hon har bara på argarynkan mellan ögonen och inget annat runt ögonen eller pannan! Varför ljuga när det är uppenbart då hon ex har biverkan med att ögonen blinkar olika och sedan fått så slätt och utan rynkor i pannan har bara alltid varit så ??? 😉🤣🤣🤣
Citera
2020-09-22, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
I början av mars 2017 var Anna sååå nöjd. Berömde sin nya tandläkare och spydde galla över den förra. Tiden går fort och nu har Anna en ny som hon inte berättat om. Man kan undra varför.

"Precis klarat av mitt besök hos min nya FANTASTISKA Tandläkare Jelena ⭐🙏⭐ FINNER INGA ORD!"

"Redan så mycket lugnare i själen tack vare dig @jelenadentist & även om det kommer bli tufft ~ så mår jag redan mycket bättre ska du veta 🌱🌹Kommer inte spotta på någon ~ Men fy fan så lurad & illa behandlad man blivit på annat håll i över 3!!!!år"

"& man undrar.....VAD har man betalat alla 10.000tals kronor för??? Men NU lägger jag det bakom mig & blickar framåt ❤️ Jag har ÄNTLIGEN hittat RÄTT Tandläkare för mig & hela min familj"

https://bloggbevakning.se/files/2017/03/bok2-1.jpg

Alltså, det är så fascinerande, "kommer inte att spotta på någon ~ Men..."
och så sparkar hon med verbal känga den förra tandläkaren på pungen så det dånar! 😂
Citera
2020-09-22, 19:38
Medlem
Varför jobbar inte Amanda Jenssen.
frågar Anna Book.

Varför jobbar inte Anna Book frågar jag!

Felicia vill inte vara med på PH och diverse såpor,
Hon ville inte!
Gick så jävla bra på farmen VIP!
Hon ville inte vara med!
Men stjäla hos en handikappad gammal dam de gick bra, var kanske roligare och enklare!
Citera
2020-09-22, 19:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Ljuger som vanligt, någon frågade om hon hade botox i pannan varav hon svarade att hon har bara på argarynkan mellan ögonen och inget annat runt ögonen eller pannan! Varför ljuga när det är uppenbart då hon ex har biverkan med att ögonen blinkar olika och sedan fått så slätt och utan rynkor i pannan har bara alltid varit så ??? 😉🤣🤣🤣

Annars kan man ju alltid jämföra med gamla bilder av Anna.
Om man har botox i pannan slutar pannan att rynkas.Man kan helt enkelt inte rynka den hur mycket man än försöker.
Men effekten försvinner gradvis och måste göras om. Oftast var 3-4 månad, i bästa fall var 6 månad.
Så det blir en slant att lägga ut eftersom man betalar för varje område, men ofta ges rabatter.
Två - tre områden kan kosta allt från från 1500 upp till 4500 kronor.
Citera
2020-09-22, 19:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maal
Alltså, det är så fascinerande, "kommer inte att spotta på någon ~ Men..."
och så sparkar hon med verbal känga den förra tandläkaren på pungen så det dånar! 😂
Nu har hon spottat på Jelena och minst en av de tandläkare hon gått hos innan. Kanske det var någon som felbehandlade henne när hon gick på lekis också.

Anna måste vara Sveriges mest otursdrabbade. ALLA som träffar henne kommer förr eller senare att bli spottade på. Glöm inte läkaren som hon ville ge "en fet jävla smäll så näsbenet går av".
Anna som är så snäll, generös, omtänksam och positiv.
Citera
2020-09-22, 20:22
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Grevinnan Book af Tunna hämtade ju ut sina tänder på bensinstationen, var det i Brottby🤔
En bensinstation var det iallafall, det säger väl allt.

Ja och dessa köpte sina på nätet ..
https://www.facebook.com/19909863347...rgIPapj3R9&d=n
Citera
2020-09-22, 20:52
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/9hn2tRD

Gode värd 🙄
Meningslöst pladder som vanligt.
På frågan om hon någon gång blivit starstruck nämnde hon bland flera som körat bakom henne som Lotta Engberg och några till.
Hade naturligtvis räckt att nämna deras namn men det kändes nog fint att dom körat när hon sjöng.

Åt Bragokex och efter hon stoppat in ett helt kex kom i vanlig ordning en obscen kommentar.
"Alla gillar ju inte stora kukar"
Hur nu detta hade med kex att göra.

Stackars Vanessa kom in I köket och försöker som vanligt hålla för ansiktet när hon har sidan åt kameran.
Tösen har ju ärvt pappas obefintliga haka vilket tydligt syns på första bilden .

Flashback var bara för idioter sa hon
Märkligt nog visste att den här sidan heter den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2020-09-22, 21:33
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Gode värd 🙄
Meningslöst pladder som vanligt.
På frågan om hon någon gång blivit starstruck nämnde hon bland flera som körat bakom henne som Lotta Engberg och några till.
Hade naturligtvis räckt att nämna deras namn men det kändes nog fint att dom körat när hon sjöng.

Åt Bragokex och efter hon stoppat in ett helt kex kom i vanlig ordning en obscen kommentar.
"Alla gillar ju inte stora kukar"
Hur nu detta hade med kex att göra.

Stackars Vanessa kom in I köket och försöker som vanligt hålla för ansiktet när hon har sidan åt kameran.
Tösen har ju ärvt pappas obefintliga haka vilket tydligt syns på första bilden .

Märkligt nog visste att den här sidan heter den stora skvallertråden om Anna Book!

Noterar att Anna har grått i hårrötterna igen. Vilken tur att det bara är där och inte i längderna.

Bild nr 3: Helvete vad MASSIV hon är!

Självfallet ÄTER hon under liven. Kex räknas väl inte som BRÖD.

Att prata om kukar faller sig naturligt för Fettet i alla lägen. Speciellt när hon äter kex för då behöver hon bara byta ut "k" mot "s" så blir det ju "sex", och eftersom hon stoppar det i munnen samtidigt blir den tankegången ännu mer självklar för henne. Oralsex har ju givit henne den vackra hyn.

Här har vi för övrigt bilden när Fettet hämtade ut garnityret på macken:

https://postimg.cc/sQYcmb8g
Citera
2020-09-22, 21:36
Medlem
Vad hände med attefallshuset? Blev det inte klart? Varför?

När löjliga familjen flyttade till Märsta trumpetade Tunnan ut att de skulle sköta jobbet själva kunskap fanns i familjen. Det skulle inte fuskas på det sätt som Arge Snickaren gjort vid renoveringen av soptippen i Solna."Kunskapen " skulle tydligen våldtäckarungen och Halmpyntet stå för. Antonio har inte lyckats landa ett jobb som snickare vilket inte är svårt i Stockholm. Tror inte han gjort en släng hemma hasar runt med händerna i byxorna och fickrunkar. Halmpyntet är så jävla tafatt så hälften vore nog att stå utanför en affär och vakta är troligen en maxprestation.

Någon gång nästa år blir det denna rubrik i slaskmedia Anna Book Jag hatar mitt hus.
Citera
2020-09-22, 22:13
Medlem
Vart står Roberta och vaktar?
Vill gärna ta en bild på "hen"
Citera
2020-09-22, 22:13
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Hon läser väl inte på Flashback, det är säääkert andra som gör och berättar om alla hemskheter för GalenpAnna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in