2020-09-22, 15:30
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Här har vi ett litet intro till hennes korta
karriär som "marknadschef"
https://bloggbevakning.se/2017/06/27...ll-lill-boken/

Jag tror att de körde med ett deal om att Anna betalade en liten del, plus att tandläkaren ordnade jobb åt Felicia i gengäld. Men Felicia klarade inte av jobbet och fick sparken.
Anna vägrar att betala resten av pengarna edyl

För Felicia var det väl guld värt att bli anställd som "marknadschef", det ser bra ut i ett CV och möjligtvis får hon bättre ersättning från akassa och försäkringskassan.. Om Jelena intygar att Felicia har en marknadsmässig lön.
Som är på 47-59 000 kr..

Felicia fick sedan toppjobbet som kringresande säljledare åt en bunt tonåringar som hon delade boende med på ett vandrarhem.
Företaget blev säkert impade av hennes Meriter som "marknadschef" inför anställningen.
Marknadschefsjobbet var ju bara en chimär, likaså det här..
https://bloggbevakning.se/2018/06/08...affat-manager/

Undra vart dessa idéer kommer ifrån.. Dessa Illusioner.... Från Mamma Muu?

Det är otroligt fascinerande hur dessa människor kan vara så totalt verklighetsfrånvända!
Fisan är ett levande bevis på att vansinne är ärftligt.
Citera
2020-09-22, 15:33
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Nu är Fettet på väg in i Nacka Forum. Det var alltså dit hon åkte med bilen. Vilken tur att Anna har tid att ha lite egentid med Jojbejtos plånbok. Hon som jobbar så hårt!
Citera
2020-09-22, 15:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Nu är Fettet på väg in i Nacka Forum. Det var alltså dit hon åkte med bilen. Vilken tur att Anna har tid att ha lite egentid med Jojbejtos plånbok. Hon som jobbar så hårt!
Hennes tankesätt är, det som är ditt är mitt. Så Roberto har inget att säga till om.
Citera
2020-09-22, 16:39
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Tänkt på det också, har tandläkaren ingen yrkesstolthet alls?

Själva arbetet tvivlar jag inte på, tandläkaren gjorde säkert så gott de kunde med de där gigantiska kakelplattorna.
Men hade jag varit tandläkare så hade jag fan sagt ifrån, hade aldrig velat sätta mitt namn på det där resultatet.

Jag har för mig att jag läst här att tandläkaren avrådde Anna om något av behandlingen, men Anna insisterade. Det kan ha varit om att inte välja så vita tänder.
Citera
2020-09-22, 17:02
Medlem
Pearsagas avatar
Vad hände med attefallshuset? Blev det inte klart? Varför?
Citera
2020-09-22, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pearsaga
Vad hände med attefallshuset? Blev det inte klart? Varför?

Tror de har lite obetalt och inte råd att betala för mera jobb.
Men de har en son som är väl snickare?
Citera
2020-09-22, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Eller hur, hon har i sina lajv sagt att hon INTE rekommenderar sin tandläkare hon skulle inte rekommendera henne till någon! De som vara så nära vänner undra vad som hände skar sig?

Hon trodde att tansingarna var gratis.
Blev oerhört förnärmad när den ryska tandläkaren inte nöjde sig med tonfisk och baj som betalmedel.
Fisan fick ju också sparken efter knappt två veckor som marknadsCHEF på kliniken...lite småstölder där kanske?
Citera
2020-09-22, 17:30
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Den här bilden är verkligen ingen bra reklam för tandläkaren.
https://postimg.cc/Xpnt2FWg
Hur 17 kunde hon gå med på att sätta in det här häst-garnityret

(Jo, jag vet att det var Märstamorsan som krävde det... men ändå )
Ser ju än mer bisarrt ut för att hon var så benig i ansiktet.
Citera
2020-09-22, 17:44
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Här har vi ett litet intro till hennes korta
karriär som "marknadschef"
https://bloggbevakning.se/2017/06/27...ll-lill-boken/

Jag tror att de körde med ett deal om att Anna betalade en liten del, plus att tandläkaren ordnade jobb åt Felicia i gengäld. Men Felicia klarade inte av jobbet och fick sparken.
Anna vägrar att betala resten av pengarna edyl

För Felicia var det väl guld värt att bli anställd som "marknadschef", det ser bra ut i ett CV och möjligtvis får hon bättre ersättning från akassa och försäkringskassan.. Om Jelena intygar att Felicia har en marknadsmässig lön.
Som är på 47-59 000 kr..

Felicia fick sedan toppjobbet som kringresande säljledare åt en bunt tonåringar som hon delade boende med på ett vandrarhem.
Företaget blev säkert impade av hennes Meriter som "marknadschef" inför anställningen.
Marknadschefsjobbet var ju bara en chimär, likaså det här..
https://bloggbevakning.se/2018/06/08...affat-manager/

Undra vart dessa idéer kommer ifrån.. Dessa Illusioner.... Från Mamma Muu?

Ser ju lite sådär ut om man varit marknadschef i två-tre veckor... Inget jag skulle vilja ha på mitt cv iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
I början av mars 2017 var Anna sååå nöjd. Berömde sin nya tandläkare och spydde galla över den förra. Tiden går fort och nu har Anna en ny som hon inte berättat om. Man kan undra varför.

"Precis klarat av mitt besök hos min nya FANTASTISKA Tandläkare Jelena ⭐🙏⭐ FINNER INGA ORD!"

"Redan så mycket lugnare i själen tack vare dig @jelenadentist & även om det kommer bli tufft ~ så mår jag redan mycket bättre ska du veta 🌱🌹Kommer inte spotta på någon ~ Men fy fan så lurad & illa behandlad man blivit på annat håll i över 3!!!!år"

"& man undrar.....VAD har man betalat alla 10.000tals kronor för??? Men NU lägger jag det bakom mig & blickar framåt ❤️ Jag har ÄNTLIGEN hittat RÄTT Tandläkare för mig & hela min familj"

https://bloggbevakning.se/files/2017/03/bok2-1.jpg

Det är just sånt där dravel som gör att man aldrig kan ta henne på allvar. Allt är så fantastiskt och bäst och vackrast tills det helt plötsligt inte är det vare sig det gäller tandläkare, företag eller vänner.
Senast redigerad av Aigis 2020-09-22 kl. 17:47.
Citera
2020-09-22, 17:50
Medlem
nu är det live
Citera
2020-09-22, 17:56
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Jag tror inte ens det var tandläkaren som gjorde jobbet, eftersom kakelplattor lades på tänderna, hyrde nog Jelena in en plattsättare som fick trycka in plattorna på plats.
Ett mycket riskabelt och utsatt jobb då Anna alltid har en tendens att ta på alla män.

Grevinnan Book af Tunna hämtade ju ut sina tänder på bensinstationen, var det i Brottby🤔
En bensinstation var det iallafall, det säger väl allt.
Citera
2020-09-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det liven
Snälla, snälla spela in ♥️♥️♥️♥️♥️😄😄😄😄🍸🍸🍸🍸🍸🍓🍓🍓🍓🍓😍😍😍😍😍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto