Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Fra en annen sak:
Det er registrert aktivitet i helseapplikasjonen på telefonen til Bertheussen klokken 02.02 natt til torsdag 6. desember.
– Da startes en bevegelse som er anslått til å være 221 skritt. Det varer cirka ti minutter; 9 min og 52 sekunder, sier Bøyum.
Han forklarer at det dette tidsrommet, mellom klokken 02.02 og 02.11, i helseappen er registrert to høydeforflytninger.
– Sånn som applikasjonen fungerer i dag så registrerer den bare stigning, ikke hvis du går nedover.
https://direkte.vg.no/bertheussen-rettssak/news/har-registrert-aktivitet-paa-telefonen-paa-natta.d_Ogv-Nm-
Hvis den appen på AEs mobil er den samme som den appen som er nevnt i den andre saken, hvordan har politiet funnet et brått "
fall"?
Jeg tror idiotpolitiet har en koordinert PR-operasjon.
Nå skal de først vinne verdens enkleste sak, mot Bertheussen, før de finner ut hva de gjør med lørenskogsaken.
Det er derfor vi har så få lekkasjer nå.
Saken på Røa er så opplagt at selv jeg skulle greid å løse den; tusjen ligger igjen inne i boligen, tipper også hyssingen som ble dyttet i bensintanken er hentet fra et nøste som politiet fant i boligen. I tillegg stemmer skrittellerobservasjonen.
I lørenskogsaken må politiet snirkelresonnere for å få ting til å gå opp.
Det skyldes selvfølgelig at de har gjort en for dårlig jobb med å finne de egentlig skyldige.
Hvis idiotene får overmot etter at Bertheussen blir dømt, ender vi med at de tiltaler TH. Kanskje.
Den saken taper de med glans.
Men jeg tror fornuften seirer. De henlegger i november.
Og deretter gjentar jeg meg selv: Sett på nye folk!
Det er viktig for Norge at vi greier å oppklare vår nest mest verdensberømte kriminalsak.