2020-09-14, 16:09
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Snäll, naiv och blåögd..?

Jag skulle inte lita på henne som vakt till min katt! Och du bör nog inte arbeta som personalrekryterare eller liknande!

Apropå sten i glashus. Vem var det som tidigt i tråden utgav sig för att vara en så extremt skicklig människokännare att hon tvärsäkert kunde fastslå att PM inte var någon mördare? Och t o m deklarerade att hon inte skulle tveka en sekund att låta sin egen dotter praktisera hos honom?

Annars: fascinerande ändå att PM inte kan sluta att demonstrera vilket manipulativt vider han är. Ett steg på erkännandevägen, men två steg tillbaka moraliskt genom att fortsätta försöka förskjuta skulden från sig själv. Han var så skör, sårbar...och utsätts för precis helt fel triggers i detta olyckliga ögonblick. En sorglig händelse. Ni är verkligen båda två offer i det här, Peter.

#styrkekramar #nuvänderviblad #kundehäntvemsomhelst
Citera
2020-09-14, 16:26
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Problemet är att jag kan din så ofta luftade repertoar sedan tre långa år. Onda kvinnor.

fetade två. Jag är böjd att hålla med dig i stort.
Men då det är allmänt känt att DK är polyamorös "en fri själ" som lever i öppna förhållande
så är det väl exakt samma situation som Madsen.

Ändå anklagar du henne utan några bevis för att vara "hora" och insinuerar att hon är en dålig person som säljer sex till gifta karlar.
Vad var "charmtrollet" Madsen då? Obs. Jag menar tiden före hans brott.

Jag har aldrig sagt att DD säljer sex. Jag tror att hon gillar sex - hon behöver inte betalas för det. Du MÅSTE sluta tillskriva folk saker som de inte har sagt! Jag sa att principen var densamma, att Madsen hade andra typer av sex (för att uttrycka det milt) med DD och andra älskarinnor, än med frun. Eller - de sista VET jag förstås inte. Men jag gissar det, bland annat utifrån det respektfulla, beundrande, kärleksfulla och omtänksamma sätt han skriver om frun på sin blogg. (Men visst, det kan vara spel för galleriet det också.) Och på hennes utseende och framtoning (minus raketen på armen, som dock nog hade andra orsaker än de flesta tatueringar har), och sättet hon verkar ha hållit sig avskild från och ovanför, alla älskarinnor och trekanter och sexklubbar och tortyrvideos.

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Apropå sten i glashus. Vem var det som tidigt i tråden utgav sig för att vara en så extremt skicklig människokännare att hon tvärsäkert kunde fastslå att PM inte var någon mördare? Och t o m deklarerade att hon inte skulle tveka en sekund att låta sin egen dotter praktisera hos honom?

Ja, jag blev lurad av Madsen. Men det blev ju även många människor som känt honom IRL i flera decennier, så det skäms jag inte för. DD:s typ kände jag dock igen vid första framträdandet i tidningen.

Men nu lämnar jag den här tråden igen, för nu börjar den gå på tomgång igen (och handla om mig...)
Citera
2020-09-14, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten

Annars: fascinerande ändå att PM inte kan sluta att demonstrera vilket manipula tivt vider han är. Ett steg på erkännandevägen, men två steg tillbaka moraliskt genom att fortsätta försöka förskjuta skulden från sig själv. Han var så skör, sårbar...och utsätts för precis helt fel triggers i detta olyckliga ögonblick. En sorglig händelse. Ni är verkligen båda två offer i det här, Peter.

#styrkekramar #nuvänderviblad #kundehäntvemsomhelst
Citera
2020-09-14, 16:51
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ja, jag blev lurad av Madsen. Men det blev ju även många människor som känt honom IRL i flera decennier, så det skäms jag inte för. DD:s typ kände jag dock igen vid första framträdandet i tidningen.

Men nu lämnar jag den här tråden igen, för nu börjar den gå på tomgång igen (och handla om mig...)

Ja, fast lurad efter att en styckad torso flöt upp och detaljer om stick i könsorgan mm kom fram var det inte många som blev. Det är väl typ du och dom mördar-groupies han sedan omgivit sig med.
Citera
2020-09-14, 16:52
Medlem
Citat:
Jag har aldrig sagt att DD säljer sex. Jag tror att hon gillar sex - hon behöver inte betalas för det. Du MÅSTE sluta tillskriva folk saker som de inte har sagt! Jag sa att principen var densamma, att Madsen hade andra typer av sex (för att uttrycka det milt) med DD och andra älskarinnor, än med frun. Eller - de sista VET jag förstås inte. Men jag gissar det, bland annat utifrån det respektfulla, beundrande, kärleksfulla och omtänksamma sätt han skriver om frun på sin blogg. (Men visst, det kan vara spel för galleriet det också.) Och på hennes utseende och framtoning (minus raketen på armen, som dock nog hade andra orsaker än de flesta tatueringar har), och sättet hon verkar ha hållit sig avskild från och ovanför, alla älskarinnor och trekanter och sexklubbar och tortyrvideos.

Skällde du inte henne för "Hora" nyss. Vad betyder det uttrycket för dig?
Men Madsen är inte en "Hora" eller "slampa". Han är polyamorös (vilket även DK är).
Det handlar inte om dig. Men din väldigt märkliga kvinnosyn.
Madsen är en beundransvärd häradsbetäckare som förför kvinnor på löpande band på havets botten.
Han skiter väl i om en kvinna är gift. Om en karl gillar sex så är det så charmigt. De har det i generna liksom.... Är det inte så du menar?

Men en kvinna som gillar sex är alltså en "Hora", en som tar betalt för sina tjänster.

Nu var ju grundfrågan om hurvida DK var en hygglig person. Snäll. Men aningslös, naiv och blåögd.
Och du svarade bl.a
"Snäll, naiv och blåögd..?"

"Hon är den typiska älskarinnan eller horan, som gifta män går till för att få göra saker:"

Vad har du för bevis för det påståendet?
Inga alls och det är därför du piper iväg nu. Som vanligt.
Senast redigerad av ottoplommon 2020-09-14 kl. 17:06.
Citera
2020-09-15, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Nej det är inte hans barn, jag tror att ungen inte hade fått namn än och så bestämde hon sig för att namnge honom efter PM. Hon säger rakt ut att hon döpt barnet efter PM i någon intervju, kanske den jag översatte från tyska Spiegel. Annars i ryska webbtidningen (the knife?) som också länkats här (läs på svenske eller engelska med google translate/webbläsarens översättningsfunktion). Sök i tråden och du skall finna! Kan lägga till att hon tog kontakt med PM EFTER mordet, så hon var medveten om att hon döpte sin son efter en mördare.

Intressant. Tycker svensk media skrivit lite, man får söka sig till andra som du tipsat om. Tack.
Ps, länkade du (hittar ej) eller finns den i tråden?
Citera
2020-09-15, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Intressant. Tycker svensk media skrivit lite, man får söka sig till andra som du tipsat om. Tack.
Ps, länkade du (hittar ej) eller finns den i tråden?

Alla artiklar finns länkade eller inklistrade i tråden, annars går det ju att googla hennes namn + namnet på sidan (knife).

Artikeln jag översatte har jag länkat i ett annat inlägg men här kommer den igen: https://docdro.id/HS3qFee
Såg att jag sparat ner intervjun i Knife i den webbläsaröversatta versionen så här kommer den med: https://docdro.id/WGH3S1v
Hade visst sparat manifestet också (publicerat på engelska), vad flitigt av mig:
https://docdro.id/m6ho95e

Nu slipper du söka helt och hållet.
Citera
2020-09-15, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Alla artiklar finns länkade eller inklistrade i tråden, annars går det ju att googla hennes namn + namnet på sidan (knife).

Artikeln jag översatte har jag länkat i ett annat inlägg men här kommer den igen: https://docdro.id/HS3qFee
Såg att jag sparat ner intervjun i Knife i den webbläsaröversatta versionen så här kommer den med: https://docdro.id/WGH3S1v
Hade visst sparat manifestet också (publicerat på engelska), vad flitigt av mig:
https://docdro.id/m6ho95e

Nu slipper du söka helt och hållet.
Stort tack.
Har begränsad tid för tillfället. Schysst av dig
Citera
2020-09-15, 12:18
Medlem
develis avatar
Citat:
Madsen hade andra typer av sex (för att uttrycka det milt) med DD och andra älskarinnor, än med frun. Eller - de sista VET jag förstås inte. Men jag gissar det, bland annat utifrån det respektfulla, beundrande, kärleksfulla och omtänksamma sätt han skriver om frun på sin blogg. (Men visst, det kan vara spel för galleriet det också.) Och på hennes utseende och framtoning (minus raketen på armen, som dock nog hade andra orsaker än de flesta tatueringar har), och sättet hon verkar ha hållit sig avskild från och ovanför, alla älskarinnor och trekanter och sexklubbar och tortyrvideos.
Du tycks konstant missa att han är en psykopat, det rinner av dig som vatten på en gås.
För du upprepar åtskillnaden mellan Sirid och hans älskarinnor som om det vore ett heligt äktenskap vs horeri.

"det respektfulla, beundrande, kärleksfulla och omtänksamma sätt" han skriver om henne på bloggen är falskt.

Han saknar förmåga att älska och det är ett spel för galleriet.
Han söker alltid vinstvinning och normaliserar fasaden utåt. Han är den goda familjefadern åt Sirid och misserne.
Det är knus og klem i överdos med flit.

BTK gav detta ett bra namn, han kallar det cubing. Som sidorna på en kub är han olika roller. Likt en skådespelare.
Frun är som en liten oas att falla tillbaka hos efter utmattade eskapader. Ett slags Motherly cosy b&b.
Varför skita i eget bo?
Det ger en normaliserande bild utåt, den som visas upp.

Madsen saknar empati, den är spelad.
Han ser Sirid som ett objekt, en ägodel och saknar förmåga att älska någon.

Syvende och sist är det Madsen som gör valet varav han är smart, hans äktenskap kom med villkor och S gav samtycke.
Istället för att vara notoriskt otrogen så döpte han hela kitet till polyamorös och öppet förhållande.
Det är upp till var och en men till skillnad från mer normala så är Madsen är psykopat. Han bestämmer. Han har kontroll. Han har makt.

För övrigt skulle jag väl inte vara alltför säker på hennes sexualitet, ett äktenskap ger verkligen ingen vägledning om hur de pippar.
Nån fann en piska i hangaren och det finns foton via S som ger en viss hint om hennes öppna sexuella sinne.
Skulle tippa att hon trivdes likaväl som Madsen på club och ihop med konstnärsgänget på Refshalvön.

Hon promotar en sångare som är klädd som kvinna men ser ut som en man på YT.
Som kallar sig syster och sägs gå under namn Madame Nielsen:
"The Nielsen Sisters er:
Søster Nielsen, der lever andre liv bl.a. som Madame Nielsen og Miss World i verdens krisezoner."
Fortsätter man den vägen så hamnar man på en Claus Beck-Nielsen som sägs gå under flera pseudonymer.
Här är Miss world:
https://politiken.dk/migration_catalog/article5183880.ece/ORIGINALS/original_615/NIELSEN%20I%20UKRAINE

S foto på nån polare:
https://a1-images.myspacecdn.com/images02/118/62395380766f48e88a44e7fe028d7e2c/300x300.jpg

Hittar tyvärr inte bilden nu, det är från nån pub el club eller rent av i hangaren där S ses hångla upp en tjej. Kan faktiskt vara via DW som fotat, hon har levererat en hel del material.

Med andra ord är hon sexuellt öppen men vet vi nåt om hennes hunger?

Så jag tror nog du kan plocka av henne den äktenskapliga moralgloria du satt på henne - för att indirekt leta nåt normalt hos PM.

"hennes utseende och framtoning"
Ja, yta säger ju mycket om sexualitet.

Ett rollspel och förborgad hemlighet värdig en psykopat när det kommer till fetischer:
Tror inte de där höga cheferna i fråga Olle direkt skyltar med att de vill ha stjärten pudrad och ha blöjor i XXXXL size.

Är du faktaresistent, naiv eller är det behovet att fortsatt SÄRDELA Madsen i två sidor?

Att han ska komma ut och diskuteras in termer som ett normaliserat liv, att hans manipulativa charm är en fördel, att hans, enligt dig, oerhörda begåvning borde tas tillvara om det så är i verkstan på Herstedvestre eller annat.
Att en ordentlig kvinna skulle kunna stabilisera Madsen.

Uppenbart var S inte nåt bra sänke så nånstans får du bestämma dig vilken fot du ska stå på.

I stora drag resonerar du väldigt likt hans nuvarande groupies. De överbetonar också den goda sidan psykopaten har.
Trots vetskap om vad han gjort och vem han är.
Delar upp dyngan i två sidor. Normaliserar och förminskar samtidigt den extremt farliga.

Hans fd älskarinnor däremot...
Har de vaknat och tagit avstånd när chocken lagt sig och det gått in vad han är?
Vilket dock är svårt som totalt grundlurad IRL.
De må gilla bondage men det lär inte vara samma som sadistiskt mord på en ung oskyldig kvinna.

De kan aldrig jämställas med Madsen oavsett om de är blåsta, naiva, kåta, manipulerade eller lättlurade likt dig.
De spelar inte i hans division oavsett om du förfasas.

Det är helt ointressant om han kan rita raketer och skissa på ubåtar. Vilket även Curpem tycker är fantastiskt likt dig.

Det groteska mordet överskuggar allt.
Helt opålitlig som psykopat.

Därav blir det rätt patetiskt när du hätskt ger dig på hans älskarinnor eller AO.
De han valt själv och uppenbart trivdes med.

Han bjöd dem på hotell i Danmark, på resor utomlands. Utflykter. Picknick på öar. Cykelfärder och ytglid med ubåten längs havskanten i solen.

Shoppade parfym, smink och sexiga kläder.
Var sugar daddy åt en asiatisk kvinna som såg minderårig ut.

Här har du Madsen:

Han är en misogyn sadistisk mansgris förklädd i en polymorös persona kryddat med fejkad feministisk approach.

Allt som döljer och samtidigt klingar väl i öronen på vissa.

En fet bluff, ett skal, enbart en mask av normalitet. Fejk. Artificiell.
Citera
2020-09-15, 14:57
Medlem
develis avatar
Madsen och Curpen filosoferar om Covid-19.

Curpen inleder med ett ett flummigt filosofiskt new age existentiellt dravel:

"What is life? What is death? Isolation - Survival or Death? Isolation breach - self-preservation or risk? What is more important - your own infection or involuntary complicity in the infection of another? Are we together or every man for himself? Where does death begin, where does life end?"

Vad felar henne månntro?
Hätsk och ironisk mot de eller det som inte passar henne. Som berör Madsen.
Double standards är hennes signum.
Hon är arrogant, ser sig själv som förmer. Den stora grå massan beskrivs som en enda amöba, hon generaliserar grovt och pratar aldrig om individer.
Ses mycket tydligt i hennes tidigare manifest.

"It is about how the bravado of pseudo-solidarity turned into despondency, helplessness, hypocrisy and weakness, about how our default pseudo-humanism (..)"

Hon vet hur länder ska styras, hur fängelser ska skötas, vad rätt sorts feminism är, hennes version givetvis.
Hon sköter PM som ett multiverktyg - nåt i klass med en avkomma efter att en Schweizerkniv och ett samurajsvärd koplulerat utan samtycke - och vaktar honom som en drake utanför hans grotta.

PM erbjuder en mer galaktisk förklaring av virus genom rymden och eonerna.

Det övergår i att mästaren i sadism beskriver skräck och rädsla, våld och Armageddon.

Anarkisten i honom (eller för all del psykopaten som hatar gränser, lagar, ramar, moral och till och med kronologi) kan skådas när han diskuterar staten.

Han skulle kunna bli politiker med den svadan, att han kan manipulera verbalt råder ingen tvekan. Förmågan till massuggession kan likaväl ses på hans blogg när han höjer upp ett snäpp och talar mer generellt och drömmande till massorna.
Och tycks totalt glömma vad det är för forum som Grandioso nämnde, en sida för ingenjörer.

Om man stannar till efter den verbala överdosen och inte sveps med av svadan så återstår nåt blankt och tomt.
Vad sa han egentligen?
Fast det lät ju pent.

Curpens avrundande ord om karantän:

"The destruction of social ties, the annulment of the social dimension of a person, voluntary imprisonment in an invisible prison as a guarantee of salvation - a justified sacrifice or an oxymoron? Who will we get out of this prison? What world will we find ourselves in? Do we want to go out?"

Märk väl.
Det ska läsas skenet av att det är skrivet 24 april, ett diktat per telefon från PM.
Danmark och Finland har haft ju haft stängda gränser.
Lite osäker tillvaro för gullegull och PM har vissa restriktioner inom murarna.

Egoisterna, narcissisterna är lustiga att se,
Ej känsla, ej godhet för andra hava de. 🎶

Ta fram en syrgastub och håll till godo när PM håller psykopatisk presskonferens.
Lägger in PMs ord i spoiler.

https://discours.io/articles/social/virus-eto-hudozhnik-kak-pandemiya-zastavlyaet-vseh-opredelitsya-s-otnosheniem-k-smerti?fbclid=IwAR3- t1FwcfNtM8TsVQe2HwfxVvGFzNuRMgKPRXJ3TPNPY3uSYmY1pe oBCwQ
Citat:
Senast redigerad av develi 2020-09-15 kl. 15:07.
Citera
2020-09-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Du tycks konstant missa att han är en psykopat, det rinner av dig som vatten på en gås.
För du upprepar åtskillnaden mellan Sirid och hans älskarinnor som om det vore ett heligt äktenskap vs horeri.

"det respektfulla, beundrande, kärleksfulla och omtänksamma sätt" han skriver om henne på bloggen är falskt.

Han saknar förmåga att älska och det är ett spel för galleriet.
Han söker alltid vinstvinning och normaliserar fasaden utåt. Han är den goda familjefadern åt Sirid och misserne.
Det är knus og klem i överdos med flit.

BTK gav detta ett bra namn, han kallar det cubing. Som sidorna på en kub är han olika roller. Likt en skådespelare.
Frun är som en liten oas att falla tillbaka hos efter utmattade eskapader. Ett slags Motherly cosy b&b.
Varför skita i eget bo?
Det ger en normaliserande bild utåt, den som visas upp.

Madsen saknar empati, den är spelad.
Han ser Sirid som ett objekt, en ägodel och saknar förmåga att älska någon.

Syvende och sist är det Madsen som gör valet varav han är smart, hans äktenskap kom med villkor och S gav samtycke.
Istället för att vara notoriskt otrogen så döpte han hela kitet till polyamorös och öppet förhållande.
Det är upp till var och en men till skillnad från mer normala så är Madsen är psykopat. Han bestämmer. Han har kontroll. Han har makt.

För övrigt skulle jag väl inte vara alltför säker på hennes sexualitet, ett äktenskap ger verkligen ingen vägledning om hur de pippar.
Nån fann en piska i hangaren och det finns foton via S som ger en viss hint om hennes öppna sexuella sinne.
Skulle tippa att hon trivdes likaväl som Madsen på club och ihop med konstnärsgänget på Refshalvön.

Hon promotar en sångare som är klädd som kvinna men ser ut som en man på YT.
Som kallar sig syster och sägs gå under namn Madame Nielsen:
"The Nielsen Sisters er:
Søster Nielsen, der lever andre liv bl.a. som Madame Nielsen og Miss World i verdens krisezoner."
Fortsätter man den vägen så hamnar man på en Claus Beck-Nielsen som sägs gå under flera pseudonymer.
Här är Miss world:
https://politiken.dk/migration_catalog/article5183880.ece/ORIGINALS/original_615/NIELSEN%20I%20UKRAINE

S foto på nån polare:
https://a1-images.myspacecdn.com/images02/118/62395380766f48e88a44e7fe028d7e2c/300x300.jpg

Hittar tyvärr inte bilden nu, det är från nån pub el club eller rent av i hangaren där S ses hångla upp en tjej. Kan faktiskt vara via DW som fotat, hon har levererat en hel del material.

Med andra ord är hon sexuellt öppen men vet vi nåt om hennes hunger?

Så jag tror nog du kan plocka av henne den äktenskapliga moralgloria du satt på henne - för att indirekt leta nåt normalt hos PM.

"hennes utseende och framtoning"
Ja, yta säger ju mycket om sexualitet.

Ett rollspel och förborgad hemlighet värdig en psykopat när det kommer till fetischer:
Tror inte de där höga cheferna i fråga Olle direkt skyltar med att de vill ha stjärten pudrad och ha blöjor i XXXXL size.

Är du faktaresistent, naiv eller är det behovet att fortsatt SÄRDELA Madsen i två sidor?

Att han ska komma ut och diskuteras in termer som ett normaliserat liv, att hans manipulativa charm är en fördel, att hans, enligt dig, oerhörda begåvning borde tas tillvara om det så är i verkstan på Herstedvestre eller annat.
Att en ordentlig kvinna skulle kunna stabilisera Madsen.

Uppenbart var S inte nåt bra sänke så nånstans får du bestämma dig vilken fot du ska stå på.

I stora drag resonerar du väldigt likt hans nuvarande groupies. De överbetonar också den goda sidan psykopaten har.
Trots vetskap om vad han gjort och vem han är.
Delar upp dyngan i två sidor. Normaliserar och förminskar samtidigt den extremt farliga.

Hans fd älskarinnor däremot...
Har de vaknat och tagit avstånd när chocken lagt sig och det gått in vad han är?
Vilket dock är svårt som totalt grundlurad IRL.
De må gilla bondage men det lär inte vara samma som sadistiskt mord på en ung oskyldig kvinna.

De kan aldrig jämställas med Madsen oavsett om de är blåsta, naiva, kåta, manipulerade eller lättlurade likt dig.
De spelar inte i hans division oavsett om du förfasas.

Det är helt ointressant om han kan rita raketer och skissa på ubåtar. Vilket även Curpem tycker är fantastiskt likt dig.

Det groteska mordet överskuggar allt.
Helt opålitlig som psykopat.

Därav blir det rätt patetiskt när du hätskt ger dig på hans älskarinnor eller AO.
De han valt själv och uppenbart trivdes med.

Han bjöd dem på hotell i Danmark, på resor utomlands. Utflykter. Picknick på öar. Cykelfärder och ytglid med ubåten längs havskanten i solen.

Shoppade parfym, smink och sexiga kläder.
Var sugar daddy åt en asiatisk kvinna som såg minderårig ut.

Här har du Madsen:

Han är en misogyn sadistisk mansgris förklädd i en polymorös persona kryddat med fejkad feministisk approach.

Allt som döljer och samtidigt klingar väl i öronen på vissa.

En fet bluff, ett skal, enbart en mask av normalitet. Fejk. Artificiell.
Va!? Vad för slag säger hon människan!? Jag tror att jag dånar! Snälla nån, luktsaltet....

Fina fru S med äktenskapslicens och guds tillåtelse att pippa i missionären!
Och så har människan såna där i bekantskapskretsen! Det syns ju lång väg vad det är för ena.
Och här satt man och trodde att frun var ett respektabelt fruntimmer. Som umgicks med fru Professorskan,
fru Doktorinnan och fru Pastorskan. Och inte såna där perversa vindrivna existenser!
Som madame Nilsen. Tvi för den lede!

Tvi vale! Det måste vara Madsens mors fel att han gift sig med ett sådant stycke. Jaha, då förstår man att det blev som det blev! Det var frun som påverkade så klart! Hade inte människan en egen karriär också? Själviska slynan! På en sån där skandalomsusad teater. De vet man ju hur de går till på såna ställen! Istället för att hålla sig hemma och ta hand om ömtålige maken. Frun om någon borde ju vetat hur känslig, sårbar och väldigt stressad han var. Ja, ja säger då de! Det är kvinnornas fel!
Hver gang!
Senast redigerad av ottoplommon 2020-09-15 kl. 20:22.
Citera
2020-09-15, 20:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon

Va!? Vad för slag säger du människa!? Jag tror att jag dånar! Snälla nån, luktsaltet....

Fina fru S med äktenskapslicens och guds tillåtelse att pippa i missionären!
Och så har människan såna där i bekantskapskretsen! Det syns ju lång väg vad det är för ena.
Och här satt man och trodde att frun var ett respektabelt fruntimmer. Som umgicks med fru Professorskan,
fru Doktorinnan och fru Pastorskan. Och inte såna där perversa vindrivna existenser!
Som madame Nilsen. Tvi för den lede!

Tvi vale! Det måste vara Madsens mors fel att han gift sig med ett sådant stycke. Jaha, då förstår man att det blev som det blev! Det var frun som påverkade så klart! Hade inte människan en egen karriär också? Själviska slynan! På en sån där skandalomsusad teater. De vet man ju hur de går till på såna ställen! Istället för att hålla sig hemma och ta hand om ömtålige maken. Frun om någon borde ju vetat hur känslig, sårbar och väldigt stressad han var. Ja, ja säger då de! Det är kvinnornas fel!

Pseudomoral.

"Men om Prussiluskan promt vill ha ett litet barn, Så får hon ta ett annat barn än mig, tjo hej."

Intressant i sig med det duala kring Madsen, som om det inte vore nog det han splittar själv.
Sofie ville ju suga ur det göttaste, psykopaten brydde hon sig inte om.
DK längtar efter den gamla Madsen och CK trodde han hade en normal sida.

JC kör nån allomfattande variant, hon är god nog att älska hela dynghögen.

Till skillnad från oss andra då. Som inte ser hans storhet efter hans groteska mord.

Som anser att hans vedervärdiga person inte vägs upp med ubåtsritningar.
Utan samvete, kallblodig. Totalt opålitlig, genomfalsk. Äckligt pervers och farlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in