Citat:
Ursprungligen postat av
Tullamore
Någon som har erfarenhet av märket Zadig&Voltaire? Hur är deras dofter?
Jag har testat tre tror jag. For Him, Just Rock och en tredje. De två första var ganska lika och helt okej som jag minns dem. Rätt söta dofter överlag. Den sista blev alldeles för sliskig för min del. Men jag gjorde ingen djupgående analys där.
Citat:
Ursprungligen postat av
OddD
Ett budgettips för alla som vill ha en potent höst och vinterdoft som inte springer iväg helt i pris är Frederic Malle - Musc Ravageur. Inte världens bästa projektion men den är riktigt fin. Själv har jag snöat in totalt på Xerjoff, är helt hooked på Alexandria II, blandad till perfektion.
Jag tror folk tänker olika prisklasser med ordet budget. Malle är inte det första budgethuset jag tänker på, men jag håller med dig om att den är värd att testa

Så, bra tips. Alexandria II är en av de dofter från Xerjoff, som jag testat bland "de vanligare", som faktsikt utmanar lite. Mefisto, Nio m fl är mer lättanvända, men bara man ger Alexandria II en chans tror jag den kan bli grym. Har kört den några gånger bara men ser fram emot fler användanden. Men inget alla faller pladask för vid första sniff tror jag.