Citat:
Ursprungligen postat av
Snortig
Många inklusive mig som rökt dmt tycker oss infinna oss i en magisk feminin kärlekskänsla, men varför feminin? vad är det som är feminint med känslan och den där dimensionen?
Testa ”Vilca”. Den har en mer maskulin energi!
Då trycker ”fader universum” sin fot ner i nacken på en och säger tydligt ”ligg ner, och böj på nacken tills jag säger till dig att du kan resa dig up”... Och det är nästan bokstavligt vad som sker. Kroppen mer eller mindre kollapsar av trycket uppifrån och man får lära sig att gå på nytt igen...
Första gången på Vilca så tänkte jag mitt i ruset att ”vad fan har jag gett mig in på”?!?!
Jag var helt desorienterad, pustade och stönade, svettades mängder samtidigt som jag spydde och pissade ner mig! (Skäms inte för att säga det). Men fick solklara insikter och var oerhört tacksam för den brutala upplevelsen efteråt.❤️
Men jag körde en ordentlig dos också då jag har ett brutalt hårt ego barriär som jag försöker förlösa mig ifrån. Därav att jag kissade ner mig då mitt ego inte kunde kontrollera någonting längre.
Jag älskar Vilcan mer än vanlig DMT...
Vanlig DMT är mer som att ”moder jord” lyfter upp oss varsamt med mjuka händer och säger ”se så vackert allting är”... Men med så mycket mindre insikter och lektioner. Mer en ”joyride”....
Det är min känsla utav den feminina samt maskulina energin.