2020-07-07, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
När man förångar Dmt ska kristallerna inte bli det minsta bruna??? Eller de måste väl bli bruna medans det förångas eller? Sålänge det inte blir svart eller?? Smakade vanilj som vanligt iaf.. var inte beredd så jag gick ifrån trippen denna gång och skakade av mig annars hade saker och ting formats framför mig hehe hur konstigt är inte det..

Kristallerna smällts ner till en flytande brun sörja först, sen blir det rök när man eldar lite till.
Bränt DMT river duktigt i halsen hurvida det är farligt eller ej kan jag inte svara på.
Citera
2020-07-07, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacca
Kristallerna smällts ner till en flytande brun sörja först, sen blir det rök när man eldar lite till.
Bränt DMT river duktigt i halsen hurvida det är farligt eller ej kan jag inte svara på.
Jag har förångat Dmt utan att det blev det minsta brunt och då vart det som ett vaniljmoln bara att andas in jättetjockt. i glödlampa

Då det blivit brunt så har det alltid blivit en helt annan tripp.. känns som dödsvtripp kontra livstripp
Citera
2020-07-07, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datten123
Jag har förångat Dmt utan att det blev det minsta brunt och då vart det som ett vaniljmoln bara att andas in jättetjockt. i glödlampa

Då det blivit brunt så har det alltid blivit en helt annan tripp.. känns som dödsvtripp kontra livstripp

Okej, jag röker det i en methpipa och med stormtändare, har alltid smällts ner till ljusbrun vätska innan det börjar pyra sakta. Har bränt på väldigt lite så det knappt förångas men endå blir det denna vätska, eldar man för hårt så det kommer mycket rök bränner man för hårt och det smakar som bränd plast.
Har provatmed vanlig tändare också men tycker det är mycket svårare att elda med en jämn temperatur.
Citera
2020-07-07, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacca
Okej, jag röker det i en methpipa och med stormtändare, har alltid smällts ner till ljusbrun vätska innan det börjar pyra sakta. Har bränt på väldigt lite så det knappt förångas men endå blir det denna vätska, eldar man för hårt så det kommer mycket rök bränner man för hårt och det smakar som bränd plast.
Har provatmed vanlig tändare också men tycker det är mycket svårare att elda med en jämn temperatur.
Testa elda på mycket i andra sidan av glasbollen om denne tillräckligt stor.. jag en vanlig stor glödlampa å körde så å då kletade Dmt ut sig till en genomskinlig pöl och sen började det ryka förångas
Citera
2020-07-07, 13:29
Medlem
Citat:
Testa elda på mycket i andra sidan av glasbollen om denne tillräckligt stor.. jag en vanlig stor glödlampa å körde så å då kletade Dmt ut sig till en genomskinlig pöl och sen började det ryka förångas

Jupp, eldar aldrig rakt på och har lågan en bit ifrån glaset, vickar lite på pipan fram och tillbaka. Ska prova att bränna ännu mindre. Dock har jag haft god framgång och brytit igenom, även flera polare som testat.
Citera
2020-07-10, 00:21
Medlem
Tog 10mg och fick en skymt haha tror det var nån liten fe där!

Eeeh men jag känner mig så skräpig och smutsig innuti och detta går inte bra ihop med Dmt va ska jag göra? Jag joggar regelbundet och äter inge skräp... men känns innuti som om jag röker 10 pack cigg om dagen helt smutsig! Varje hjärtslag känns som om mörk sörja pumpas runt.
Citera
2020-07-10, 11:51
Medlem
ultrakomplext geometriskt mönster i olika färger.. såhär komplext är aldrig LSD eller svamp för mig eller nån annan hallucinogen.. skulle aldrig gå att rita av eller komma ihåg hehe om jag inte hade fotografiskt minne ni kan nog alla relatera!!

Men om jag kunde måla detta då jävlar!!
Citera
2020-07-10, 23:44
Medlem
Tog 5mg och mitt hjärta började slå i otakt tror ni man kan dö av Dmt? Verkade som jag skulle gjort det på en större dos.
Citera
2020-07-11, 10:50
Medlem
Jag kan medvetet blockera substansen i kropp/hjärna genom mina känslor och råkar göra detta ibland.. svårt att rätta sig.. skulle kunna ta 100mg och medvetet sätta stopp för hela paketet detta gillar jag inte
Citera
2020-07-11, 11:09
Bannlyst
Citat:
Jag kan medvetet blockera substansen i kropp/hjärna genom mina känslor och råkar göra detta ibland.. svårt att rätta sig.. skulle kunna ta 100mg och medvetet sätta stopp för hela paketet detta gillar jag inte
det tror jag inte.
'låter som att du inte är redo för resan helt enkelt, och freakar ur o sätter dig på tvärs mot resan.
Man måste vara öppen för resan
Citera
2020-07-11, 15:52
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Tog 5mg och mitt hjärta började slå i otakt tror ni man kan dö av Dmt? Verkade som jag skulle gjort det på en större dos.
"Only if you fear death by astonishment" skaldade Terence McKenna. Det ska vara helt riskfritt rent fysiologiskt vad jag vet.
Citera
2020-07-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
"Only if you fear death by astonishment" skaldade Terence McKenna. Det ska vara helt riskfritt rent fysiologiskt vad jag vet.

Man kan döda sig psykiskt... särskilt under en Dmt tripp...
Men hur stor är risken egentligen...?

Har tagit antipsykotiskt i nåra år, har inte medicinen kvar i mig sen månader men eftereffekter finns där. Vettefan kanske kan dö av detta

Lita på Terrence kan man ju göra.. visst finns inga dokumenterade dödsfall men skulle det förvåna nån om dödsmolekylen kan döda en? Under särskilda omständigheter..

Hade inte viljat vara den första som publiceras i tidningen ”dog av Dmt”
Senast redigerad av Datten123 2020-07-11 kl. 16:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in