2020-09-12, 18:03
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
[]QUOTE=gloriouslife|72900006]Och hon gjorde lika dant tillbaka

Läs gärna anmälan så ser du att Lena inte ens
ville säga åt S att sluta. Hon kunde dragit ner
persiennerna och tagit tillbaka nyckeln om
det var ett problem. Men det gjorde hon
inte. Polisen sa åt henne att blocka honom.
Det ville hon inte heller. Jag tycker att det är
du som stoppar huvudet i sanden.
Lena klagade på att SD och HD bara brydde sig
om ytan men hon var ju lika dan. Hon tog ju
tillbaka anmälan för att hon var rädd för vad
folk skulle tycka om hennes förhållande med
SD. Och så kom ju SD med blommor och
choklad.
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Kan du precisera när och hur Lena filmade Sd genom han fönster? När hon la saker i hans säng medans han inte var hemma?
Nej det kan du inte, för Lena gjorde aldrig det.
Kan du bara inte acceptera att Sd stalkade Lena?
Varför kan du inte det?

Ja Lena tog tillbaka anmälan för att hon var rädd för Stefan. Och för att hon inte kunde bryta.
Hon var rädd för Stefan, nu är hon mördad, död och begraven.
Ringer det en klocka någonstans, en liten iaf?

Herregud människa. Lena satt ju fast som en igel på SD och stalkade HD ända ner i underlivet. Lena var en sån extrem stalkare att hon personifierade ordet stalkning. Hennes förföljelse av paret hade varit ett bra undervisningsmaterial om vad stalking är.

Hon pumpade tom SD på upplysningar om vad HD hade på sig när hon sov. Hon smög omkring och snokade i MHs sovrum när hon sov för helsike. Full koll hade kontrollfreaket LW. Allt hon luskade ut använde det vettlösa fruntimmret till att terrorisera HD med. Kontrollfreak av värsta sort.

Att inte SD bad henne dra åt H-E kan bara förklaras att hon givet sin översexualitet var en jävel på att knulla.

Så kommer du dragandes med en stalkingficklampa och ett stalkingljus

För att ni ska förstå varför Lena slogs ihjäl med sjutton slag så måste ni samla mod att också läsa dom många sidor i FUP som ni hitills inte vågat läsa.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-09-12 kl. 18:34.
Citera
2020-09-12, 18:04
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
[/spoiler]
Cykelbanan, strax nedanför F*gelbärsgatan, är tydligen en mötesplats. Ingen av dem behöver då heller passera HD; han tar vägen förbi UW och hon går rakt ner, förbi bullerplanket och in på cykelvägen.

Natten till den 12 maj kl 00.07 står LW där och väntar på honom under tiden hon skickar 3 meddelanden.

- Var det dit hon var på väg kvällen den 14 maj?

Jag funderar på om vi vet var tvättstugan ligger?
Den borde ju ligga inom den byggnader det kvarter som radhusen bildar.

Här undrar jag om de hann ses? I tvättstugan, jättesnabbt?
Eller?

Kanske den där kvinnan som LW nämnde, kom precis när de skulle ses den 19:e, så då fick det bli annan plats? Som också var ett ställe som de brukade ses på?

Fågelbärsgatan, där den löper in i Vivallaskogen via cykel/gångbana:

https://www.google.se/maps/@59.2926299,15.1861791,3a,60y,5.51h,88.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sW8YANu8sjWVbQJPZaOw9Vw!2e0!7i1 3312!8i6656

Dagen innan, den 18:e okt- 17:
A 164, s 81

22:26
LW: bra, säg till när du börjar åka

22:30
SD: Typ nu

22:33
SD: Åker

22:34
LW: ses snart då

22:34
SD: Kan ses kort utanför din port. Är nog
lugnt så här dags

22:39
LW: Inte utanför

22:39
LW: Kallt

22:40
LW: Gått till tvätten nu

LW: Väntar precis Innanför dörren

LW: Kom in

LW: Tvättstugan alltså

22:46
LW: Cyklar sakta?

23:01
SD: Rt

23:11
SD: Öppet

23:14
SD: Extremt kort

SD: Nattus

LW: sluta ta bort dina inlägg

SD: Inget annat

SD: Nattis

LW: visst, men sluta ta bort

SD: Rt

LW: nattis
Citera
2020-09-12, 18:09
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Antagligen var det en nyckel som han inte borde ha och därför inte kunde förklara för barnen.
Då hittar han på att han aldrig har sett den och att den var planterad.
Eftersom han låtsades att nyckeln inte var hans så bör han ju inte ha fått tillbaka den om den beslagtogs.

Vad hände med nyckeln?
Tog polisen reda på vart den gick?
Har han ett hemligt utrymme någonstans?

Nyckel till Lena, den gamla?
Tornet?
Visningslägenhet?

Ja, han är snabb med lögnerna.

Alla har vi nog någon nyckel som ligger och skräpar som man inte vet var den kommer ifrån. Man förstår ju att man har glömt det. Det är den naturliga förklaringen.

Varför ens börja prata om att någon vill sätta dit en?

Han vill första och främst visa att han är oskyldig, men också bortförklara varför han är misstänkt.
Men en oskyldig skulle knappast tänka i sådana termer öht.

Lögnerna kommer lika snabbt som att de vore sanningen.
Inte alla som fixar det.
Citera
2020-09-12, 18:13
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Antagligen var det en nyckel som han inte borde ha och därför inte kunde förklara för barnen.
Då hittar han på att han aldrig har sett den och att den var planterad.
Eftersom han låtsades att nyckeln inte var hans så bör han ju inte ha fått tillbaka den om den beslagtogs.

Vad hände med nyckeln?
Tog polisen reda på vart den gick?
Har han ett hemligt utrymme någonstans?
Jag tror att han har ett hemligt utrymme,absolut men var?
Citera
2020-09-12, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nyckel till Lena, den gamla?
Tornet?
Visningslägenhet?

Ja, han är snabb med lögnerna.

Alla har vi nog någon nyckel som ligger och skräpar som man inte vet var den kommer ifrån. Man förstår ju att man har glömt det. Det är den naturliga förklaringen.

Varför ens börja prata om att någon vill sätta dit en?

Han vill första och främst visa att han är oskyldig, men också bortförklara varför han är misstänkt.
Men en oskyldig skulle knappast tänka i sådana termer öht.

Lögnerna kommer lika snabbt som att de vore sanningen.
Inte alla som fixar det.
Vilka termer tänker man i då?
Citera
2020-09-12, 18:17
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Skärpning,,Lenas sexuella gränslöshet och knullande med gifta män samt mappar med hundratals manliga kön i olika tillstånd är inget som en "normal" Pastor nedlåter sig till vilket jag är fullkomligt övertygad om att mördaren håller med mig om.

Det är mycket vanligt (ca, 25%) att vara otrogen emedan det är så ovanligt att en pastor knullar mannen hon vigt med sin granne och vän att det inte finns statistik för det av den enkla anledningen att det inte är mätbart.
https://www.nuntium.se/undersokning-visar-sa-manga-svenskar-ar-otrogna-mot-sin-partner/

Vad nu hennes ovidkommande utseende har för relevans så var hon ful som stryk och hade hon inte lagt upp sig så hade männen inte flockats runt hennes vilket var syftet med sexmissbruket.

Det går inte ljuga bort LW från anledningen till att mördaren slog ihäl henne. Nej mördaren hade inte rätt att mörda henne men likväl är det en lögn att påstå att hon själv inte var motivet.

Såg att Hoppsan noterade det här; "mappar med hundratals manliga kön i olika tillstånd " och jag kan bara hålla med.

Nu snurrar du till det ordentligt, det är vad jag tror.

Du får allt ta och bevisa det här.
Citera
2020-09-12, 18:21
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Vilka termer tänker man i då?

Men det var ju det jag skrev?
Man tänker att "vad är det här för nyckel?" Jag kommer inte ihåg vart den går.
Normalt är det inte att tänka att någon har planterat den i ditt hem.

Eller hur brukar du tänka om du hittar en nyckel hemma som inte passar någonstans?
Citera
2020-09-12, 18:24
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Det där känner jag inte igen.
Har du någon källa på det?
Fantiserar du eller har du tillgång till sekretessat material?

Det händer då och då att du hänvisar till sekretessade handlingar som bara polisen och utredningspersonal har tillgång till.
Hör du till en av dem som har blivit nobbade av LW?

Aktbilaga 164 It-protokoll LW del A. sid 17

Det ska även noteras att under Google Foto finns mängder (med mängder menas åtminstone över 100) med sexbilder mellan Stefan D och Lena W samt även en del videoklipp med sexuella budskap. Detta innefattar bilder på nakna kroppar och blottade kön på olika sätt.

Varför frågar du om samma källor återigen när det det är för smärtsamt för dig och dina väninnor att läsa svaren ?

Glöm fantasierna om att jag deltagit i kåt-trängseln runt Lena då jag finner henne både till utseende men framförallt till sättet direkt frånstötande. Synnerligen okvinnlig kvinna..

Edit: Fakta är att Lena var ett sexfreak i pastorskrud vilket innebar att hon utmanade ödet vilket blev hennes saga all..
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-09-12 kl. 18:31.
Citera
2020-09-12, 18:27
Medlem
Citat:
Men det var ju det jag skrev?
Man tänker att "vad är det här för nyckel?" Jag kommer inte ihåg vart den går.
Normalt är det inte att tänka att någon har planterat den i ditt hem.

Eller hur brukar du tänka om du hittar en nyckel hemma som inte passar någonstans?
Oj,jag e nog fel att fråga då jag inte skulle tänka alls eller lägga någon vikt vid det.

Däremot tänker jag nu på hur det kan påverka detta mord?SD tänker inte som du skulle ha tänkt och jag kan hålla med att du e en mycket bättre tänkare men att få det att gå ihop med det här ser inte jag.
Citera
2020-09-12, 18:38
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Oj,jag e nog fel att fråga då jag inte skulle tänka alls eller lägga någon vikt vid det.

Däremot tänker jag nu på hur det kan påverka detta mord?SD tänker inte som du skulle ha tänkt och jag kan hålla med att du e en mycket bättre tänkare men att få det att gå ihop med det här ser inte jag.

Där ser du, de flesta lägger nog inte så stor vikt vid en nyckel som man inte vet vart den hör.

Nu är visserligen SD misstänkt (vilket jag har för mig att han hävdade att han inte visste att han var när det städades), men från det till att misstänka att någon sätter dit en...vilket han förmodligen inte tror heller.

Om han nu säger en sådan sak till HD och de andra där hemma, så skaffar han nog bort nyckeln, det med anledning av att han ju har sagt att någon planterat nyckeln! Inte vill ha en sådan nyckel kvar hemma, eller hur!

Annars tänker nog de flesta att man sparar nyckeln, därför att det ändå kan komma en förklaring plötsligt. En nyckel tar väl inte så mycket plats.

Därför är nyckeln kanske av betydelse ändå på något sätt.
Att den var Lenas eller att den går till något ställe som han absolut inte vill ska upptäckas. Kanske har han sparat den för att ha tillträde till något ställe som han inte borde ha.

Tornet var väl ett sådant?

Vi kommer aldrig att få veta misstänker jag. Nyckeln är säkert long gone.
Citera
2020-09-12, 18:45
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Aktbilaga 164 It-protokoll LW del A. sid 17

Det ska även noteras att under Google Foto finns mängder (med mängder menas åtminstone över 100) med sexbilder mellan Stefan D och Lena W samt även en del videoklipp med sexuella budskap. Detta innefattar bilder på nakna kroppar och blottade kön på olika sätt.

Varför frågar du om samma källor återigen när det det är för smärtsamt för dig och dina väninnor att läsa svaren ?

Glöm fantasierna om att jag deltagit i kåt-trängseln runt Lena då jag finner henne både till utseende men framförallt till sättet direkt frånstötande. Synnerligen okvinnlig kvinna..

Edit: Fakta är att Lena var ett sexfreak i pastorskrud vilket innebar att hon utmanade ödet vilket blev hennes saga all..

Du skriver "samt mappar med hundratals manliga kön i olika tillstånd" och får det att låta att det är massor av olika mäns kön, vilket det ju uppenbarligen inte är.

Det är alltså bilder mellan Lena och SD av sexuell karaktär.

Var noga med hur du skriver. Länka så vi kan alla läsa själva, särskilt som du ofta förvränger fakta eller på andra sätt tappar bort de viktigaste bitarna.
Citera
2020-09-12, 18:52
Medlem
Citat:
Där ser du, de flesta lägger nog inte så stor vikt vid en nyckel som man inte vet vart den hör.

Nu är visserligen SD misstänkt (vilket jag har för mig att han hävdade att han inte visste att han var när det städades), men från det till att misstänka att någon sätter dit en...vilket han förmodligen inte tror heller.

Om han nu säger en sådan sak till HD och de andra där hemma, så skaffar han nog bort nyckeln, det med anledning av att han ju har sagt att någon planterat nyckeln! Inte vill ha en sådan nyckel kvar hemma, eller hur!

Annars tänker nog de flesta att man sparar nyckeln, därför att det ändå kan komma en förklaring plötsligt. En nyckel tar väl inte så mycket plats.

Därför är nyckeln kanske av betydelse ändå på något sätt.
Att den var Lenas eller att den går till något ställe som han absolut inte vill ska upptäckas. Kanske har han sparat den för att ha tillträde till något ställe som han inte borde ha.

Tornet var väl ett sådant?

Vi kommer aldrig att få veta misstänker jag. Nyckeln är säkert long gone.
Du e så underbar men kanske (bara kanske) du tänker för mycket?
Varför funkar inget enkelt?Typ HD eller någon av barnen;Va e det för nyckel?SD;Hur fan ska jag kunna veta det.
Och visst kan nyckeln fungera varsom helst men om den nu skulle ha besvärat han (om jag nu ska spekulera) så hade han gjort sig av med den eller varit mera rädd om den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in