2020-09-12, 15:45
Medlem
Snor-Johans avatar
Pratade Lena något med dig om sin ekonomi?
Ja, Lena pratade mycket om att hon inte kunde jobba kvar här för att hon gick ned i lön då hon bytte arbete. Tidigare hade hon en hel del OB ersättning och när hon kom till detta jobb, utan OB tillägg, fick hon mindre i lön. Det var cirka 2000-3000 kr i månaden och det kändes.
---------------------
AB 150 vittnesförhör (5)
Sommaren 2016 verkade Lena må okej. Sedan dess har det totalt eskalerat. Lena har haft det tufft med barnen, var sjukskriven, hade det tufft ekonomiskt och blev isolerad vilket gjorde henne än mer sårbar i relationen till Stefan. Lena kunde berätta om hur barnen kom hem från skolan och hur hon fortfarande inte hade klätt på sig. Hon förfasades över att hon tappat kontrollen och hur hennes liv blivit.
----------------------
AK 147 forhör LW 8
Berättade Lena för dig om sin ekonomi?
Ja, den var inte så bra. Dels var hon sjukskriven och dels fick hon inte sina utbetalningar från Försäkringskassan i tid. Jag tror att det tog 4 månader för att hon skulle få sina utbetalningar. Sedan skulle hon renovera hemma och så där. Detta måste varit i slutet av 2016 - början av 2017. Hon pratade mycket med mig om det för jag hade varit i samma situation några månader innan. Hon sa att det blev krisigt för man ligger efter då man inte fått utbetalningar på så länge. Det var ganska jobbigt för henne. Hon sa att ingenting fungerade, att det var dåligt överallt. Man såg på henne att hon var rätt så utmattad. Min uppfattning var att det var rätt mycket som pågick i hennes liv då.
-------------------------
Aktbilaga 150 vittnesförhör (10) s 612
Lena W har ju haft ett liv där hon var frånskild med tre barn, har ett jobb som var dåligt betalt och kanske sökte
lite ekonomisk trygghet, då hon hade ett dåligt betalt jobb. Hon var kanske lättfångad för Stefan.
-------------------------
AB 146 förhör LW (6) s 111.
Under sjukskrivningen fick Lena mindre i lön. Gun och Lasse hjälpte henne ekonomiskt med ca 50.000 kronor. Lena bad inte om hjälp, de erbjöd henne det. De firade jul år 2017 tillsammans med Ulf, Lena och barnen i Branäs, morföräldrarna betalade då för hyran av stugan.
--------------------------
AB vittnesförhör LW (8) s 244
Nej, men jag fick uppfattningen om att Lena hade en ganska bra ekonomi eftersom hon kunde göra olika saker.
S 247
Jag vet att hon hade det knapert och att hon ville jobba mer och inte vara sjukskriven på grund av ekonomin. Jag vet att hon renoverade sitt kök och att det gick åt mycket pengar på det.
s 259
Pratade Lena med dig om sin ekonomi?
Jag umgicks inte med henne då hon blev sjukskriven men hon sade att det var tufft ekonomiskt att bli sjukskriven. Vi pratade inte mer än så om ekonomi.
-----------------------
s 126
Nej, hon pratade om saker hon skulle köpa, saker till sina barn eller bra idrottsutrustning. Det kunde komma på tal ex. om hennes bil pajade och hon behövde någon som kunde laga den, ex. om det skulle bli för dyti med att lämna in den på verkstaden. Sådana saker men inget mer ingående.
-----------------------
s 142
Jag tror att Lena kämpade med sin ekonomi. Sedan var hon iväg på rätt mycket resor med kompisar. Jag tror att hon blev bjuden på ganska mycket grejer när hon var iväg och på så sätt kunde hon ha ett finare leverne än det hon hade råd med. Jag skulle säga att hon skulle vilja ha det lite bättre materiellt. Hon tänkte nog så, såg andra som tjänade mycket bättre exempelvis. När hon åkte till fjällen med en kompis från Örebro tror jag inte hon betalade för någonting utan att hon blev bjuden. Sedan vet jag ingenting om det fanns något utbyte gällande den saken och jag har ingen aning. Det är fullt möjligt att ha flera relationer utan nnågra förbindelser. Att hon umgicks med män och att de tyckte om henne det förstår jag. Hon är smart, intelligent, social.
----------------------
s 238
Pratade hon med dig om sin ekonomi?
Ja, hon hade det rätt tufft med sin ekonomi. Innan när hon jobbade på HVB-hem hade hon OB tillägg på lönen och när hon kom till oss finns inget OB tillägg på samma sätt vilket innebar mindre lön för henne. Jag vet att hennes ex-man köpte alla julklappar till barnen, även de som var från henne. Jag vet inte om det var han som betalade men det var han som köpte in dem.
-----------------------
Frågan kvarstår hur fick Lena som en deltidsarbetande långtidssjukskriven, ensamstående trebarnsmammas med köksrenovering, resor, träningsutrustning ? Att hon fick hjälp av dom "öppna" älskarna vet vi men det kan inte täcka dom omkostnader Lenas utsvävande liv drog med sig. No way..

Vilket väl förmodligen också anledningen till polisens faktiskt återkom oftare till frågorna om Lenas ekonomi än om han missbrukade. HW

Aktbilaga 150 vittnesförhör (5) sid 38 (Obs Hanna W i samband med uppgifter om Noas misshandel av Lena)

T*herese frågade Hanna vad hon tror kan ha hänt Lena. Hanna svarade att Lena kände mycket märkliga människor.

Aktbilaga 150 vittnesförhör (10) sid (pdf) 649.
Såsom Lena var de senaste åren var hon inte när hon levde med Ulf. Det var som att hon blev hämningslös och att de spärrar som hon tidigare haft i livet har inte varit lika viktiga. Det samma gäller hennes etik och moral. Hanna beskriver det som att Lenas umgänge fanns i olika grupper såsom kyrkan, geocachingen, cyklingen, skidåkningen osv.

Hanna uppger att hon under flera år har varit orolig för Lena, det baserar hon på att Lena förändrades. Inte minst i alla konflikter med barnen. Hanna har tidigare kunnat fungera som ett filter mellan barnen och Lena. De sista åren blev det svårt för Hanna att prata med Lena om detta med Lena, hon ville inte bli ifrågasatt.

Det som Lena var rädd för, att barnen skulle välja att bo hos Ulf, skedde med Noa och Ester. Det var enbart Aron som bodde hos Lena på slutet. Lena ville inte vara ensam.

Hanna uppger att många saker som Lena gjort med män förvånar henne mycket. Till exempel att ta hem två killar samtidigt och ha en i soffan samtidigt som hon hade en annan i samma säng i Esters rum. Hanna säger att så gjorde inte "min" Lena

De sista tre åren har Lenas bekräftelsebehov eskalerat genom att hennes kontaktnät ökat markant. Hanna uppger att hon inte har en aning om vilka som Lena umgick med eftersom det var så många, och det var många män.

----------------------
Att Lena gick ner sig senaste åren visste vi redan innan HWs vittnesmål. Men hur Lena fick sin ekonomi att gå ihop tom, (även om hon dragit in 20k/mån svart) går inte ihop.

Det är nog nödvänigt att vända på alla stenar om vi ska få hela perspektivet på presumtiva mördare.

Edit: Som ett brev på posten kommer nu sopa-bort-Lena-från-motivet-tanterna att unisont hävda att förutom att hon var vacker och attraktiv för männen nu lägga till att jungfru maria-Lena även var ett ekonomiskt snille..
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-09-12 kl. 15:52.
Citera
2020-09-12, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det är nog nödvänigt att vända på alla stenar om vi ska få hela perspektivet på presumtiva mördare.

Edit: Som ett brev på posten kommer nu sopa-bort-Lena-från-motivet-tanterna att unisont hävda att förutom att hon var vacker och attraktiv för männen nu lägga till att jungfru maria-Lena även var ett ekonomiskt snille..
Mitt fetade: I sidomaterialet finns massor av de "presumtiva" mördare som du efterlyser under stenarna. Och de är avförda från utredningen. Det är SD kvar. Endast SD. Du får svälja den beska medicinen.
Citera
2020-09-12, 15:56
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Pratade Lena något med dig om sin ekonomi?
Ja, Lena pratade mycket om att hon inte kunde jobba kvar här för att hon gick ned i lön då hon bytte arbete. Tidigare hade hon en hel del OB ersättning och när hon kom till detta jobb, utan OB tillägg, fick hon mindre i lön. Det var cirka 2000-3000 kr i månaden och det kändes.

AB 150 vittnesförhör (5)
Sommaren 2016 verkade Lena må okej. Sedan dess har det totalt eskalerat. Lena har haft det tufft med barnen, var sjukskriven, hade det tufft ekonomiskt och blev isolerad vilket gjorde henne än mer sårbar i relationen till Stefan. Lena kunde berätta om hur barnen kom hem från skolan och hur hon fortfarande inte hade klätt på sig. Hon förfasades över att hon tappat kontrollen och hur hennes liv blivit.

AK 147 forhör LW 8
Ja, den var inte så bra. Dels var hon sjukskriven och dels fick hon inte sina utbetalningar från Försäkringskassan i tid. Jag tror att det tog 4 månader för att hon skulle få sina utbetalningar. Sedan skulle hon renovera hemma och så där. Detta måste varit i slutet av 2016 - början av 2017. Hon pratade mycket med mig om det för jag hade varit i samma situation några månader innan. Hon sa att det blev krisigt för man ligger efter då man inte fått utbetalningar på så länge. Det var ganska jobbigt för henne. Hon sa att ingenting fungerade, att det var dåligt överallt. Man såg på henne att hon var rätt så utmattad. Min uppfattning var att det var rätt mycket som pågick i hennes liv då.

Aktbilaga 150 vittnesförhör (10) s 612
Lena W har ju haft ett liv där hon var frånskild med tre barn, har ett jobb som var dåligt betalt och kanske sökte
lite ekonomisk trygghet, då hon hade ett dåligt betalt jobb. Hon var kanske lättfångad för Stefan.

AB 146 förhör LW (6) s 111.
Under sjukskrivningen fick Lena mindre i lön. Gun och Lasse hjälpte henne ekonomiskt med ca 50.000 kronor. Lena bad inte om hjälp, de erbjöd henne det. De firade jul år 2017 tillsammans med Ulf, Lena och barnen i Branäs, morföräldrarna betalade då för hyran av stugan.

AB vittnesförhör LW (8) s 244
Nej, men jag fick uppfattningen om att Lena hade en ganska bra ekonomi eftersom hon kunde göra olika saker.

S 247
Jag vet att hon hade det knapert och att hon ville jobba mer och inte vara sjukskriven på grund av ekonomin. Jag vet att hon renoverade sitt kök och att det gick åt mycket pengar på det.

s 259
Pratade Lena med dig om sin ekonomi?
Jag umgicks inte med henne då hon blev sjukskriven men hon sade att det var tufft ekonomiskt att bli sjukskriven. Vi pratade inte mer än så om ekonomi.

s 126
Nej, hon pratade om saker hon skulle köpa, saker till sina barn eller bra idrottsutrustning. Det kunde komma på tal ex. om hennes bil pajade och hon behövde någon som kunde laga den, ex. om det skulle bli för dyti med att lämna in den på verkstaden. Sådana saker men inget mer ingående.

s 142
Jag tror att Lena kämpade med sin ekonomi. Sedan var hon iväg på rätt mycket resor med kompisar. Jag tror att hon blev bjuden på ganska mycket grejer när hon var iväg och på så sätt kunde hon ha ett finare leverne än det hon hade råd med. Jag skulle säga att hon skulle vilja ha det lite bättre materiellt. Hon tänkte nog så, såg andra som tjänade mycket bättre exempelvis. När hon åkte till fjällen med en kompis från Örebro tror jag inte hon betalade för någonting utan att hon blev bjuden. Sedan vet jag ingenting om det fanns något utbyte gällande den saken och jag har ingen aning. Det är fullt möjligt att ha flera relationer utan nnågra förbindelser. Att hon umgicks med män och att de tyckte om henne det förstår jag. Hon är smart, intelligent, social.

s 238
Pratade hon med dig om sin ekonomi?
Ja, hon hade det rätt tufft med sin ekonomi. Innan när hon jobbade på HVB-hem hade hon OB tillägg på lönen och när hon kom till oss finns inget OB tillägg på samma sätt vilket innebar mindre lön för henne. Jag vet att hennes ex-man köpte alla julklappar till barnen, även de som var från henne. Jag vet inte om det var han som betalade men det var han som köpte in dem.

Frågan kvarstår hur fick Lena som en barskrapad ensamstående trebarnsmammas med köksrenovering, resor, träningsutrustning ? Att hon fick hjälp av älskarna vet vi men det kan inte täcka dom omkostnader Lenas liv drog med sig.

Vilket väl förmodligen också anledningen till polisens faktiskt återkom oftare till frågorna om Lenas ekonomi än om han missbrukade. HW

Aktbilaga 150 vittnesförhör (5) sid 38 (Obs Hanna W i samband med uppgifter om Noas misshandel av Lena)

T*herese frågade Hanna vad hon tror kan ha hänt Lena. Hanna svarade att Lena kände mycket märkliga människor.

Aktbilaga 150 vittnesförhör (10) sid (pdf) 649.
Såsom Lena var de senaste åren var hon inte när hon levde med Ulf. Det var som att hon blev hämningslös och att de spärrar som hon tidigare haft i livet har inte varit lika viktiga. Det samma gäller hennes etik och moral. Hanna beskriver det som att Lenas umgänge fanns i olika grupper såsom kyrkan, geocachingen, cyklingen, skidåkningen osv.

Hanna uppger att hon under flera år har varit orolig för Lena, det baserar hon på att Lena förändrades. Inte minst i alla konflikter med barnen. Hanna har tidigare kunnat fungera som ett filter mellan barnen och Lena. De sista åren blev det svårt för Hanna att prata med Lena om detta med Lena, hon ville inte bli ifrågasatt.

Det som Lena var rädd för, att barnen skulle välja att bo hos Ulf, skedde med Noa och Ester. Det var enbart Aron som bodde hos Lena på slutet. Lena ville inte vara ensam.

Hanna uppger att många saker som Lena gjort med män förvånar henne mycket. Till exempel att ta hem två killar samtidigt och ha en i soffan samtidigt som hon hade en annan i samma säng i Esters rum. Hanna säger att så gjorde inte "min" Lena

De sista tre åren har Lenas bekräftelsebehov eskalerat genom att hennes kontaktnät ökat markant. Hanna uppger att hon inte har en aning om vilka som Lena umgick med eftersom det var så många, och det var många män.

Att Lena gick ner sig senaste åren vet vi. Men hur hon fick sin ekonomi att gå ihop tom, (även om hon dragit in 20k/mån svart) går inte ihop.
Det är nog nödvänigt att vända på denna sten om vi ska få hela perspektivet på presumtiva mördare.

Edit: Som ett brev på posten kommer nu sopa-bort-Lena-från-motivet-tanterna att unisont hävda att förutom att hon var vacker och attraktiv lägga till att jungfru maria-Lena även var ett ekonomiskt snille..

Viket förhör och med vem är det du citerar?
Det är svårt att hänga med i din tråd här.

Och på vilket sätt menar du att hon blivit mördad för att hon hade det knapert?
Du menar att de som har hjälpt henne har haft motiv?
Citera
2020-09-12, 16:05
Medlem
[]QUOTE=gloriouslife|72900006]Och hon gjorde lika dant tillbaka

Läs gärna anmälan så ser du att Lena inte ens
ville säga åt S att sluta. Hon kunde dragit ner
persiennerna och tagit tillbaka nyckeln om
det var ett problem. Men det gjorde hon
inte. Polisen sa åt henne att blocka honom.
Det ville hon inte heller. Jag tycker att det är
du som stoppar huvudet i sanden.
Lena klagade på att SD och HD bara brydde sig
om ytan men hon var ju lika dan. Hon tog ju
tillbaka anmälan för att hon var rädd för vad
folk skulle tycka om hennes förhållande med
SD. Och så kom ju SD med blommor och
choklad.[/quote]

Kan du precisera när och hur Lena filmade Sd genom han fönster? När hon la saker i hans säng medans han inte var hemma?
Nej det kan du inte, för Lena gjorde aldrig det.
Kan du bara inte acceptera att Sd stalkade Lena?
Varför kan du inte det?

Ja Lena tog tillbaka anmälan för att hon var rädd för Stefan. Och för att hon inte kunde bryta.
Hon var rädd för Stefan, nu är hon mördad, död och begraven.
Ringer det en klocka någonstans, en liten iaf?
Citera
2020-09-12, 16:35
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Katt- och råtta lek:

Aktbil 164, sid 83-84 Sparade screenshots från Lenas mobil
19 okt-17

21:08
LW: Passerar cykelbanan

LW: Mörka

LW:
Väntar vid cykelbanan

LW: Mörka
Citat:
Cykelbanan, strax nedanför F*gelbärsgatan, är tydligen en mötesplats. Ingen av dem behöver då heller passera HD; han tar vägen förbi UW och hon går rakt ner, förbi bullerplanket och in på cykelvägen.

Natten till den 12 maj kl 00.07 står LW där och väntar på honom under tiden hon skickar 3 meddelanden.

- Var det dit hon var på väg kvällen den 14 maj?
Citera
2020-09-12, 17:00
Medlem
Citat:
Det intressantare är varför några lever i så stark förnekelse om varför Lena mördades så att dom inte ens avstår från att ljuga?

Bakom pelargonerna visse hela Hjärsta vad Lena höll på med och jag sätter min peng på att Hjärsta inte kommer gå till historien som den hycklande avkroken där Lena mördades utan kommer leva kvar som hålan (ala Knutby) där porr-pastorn knullade andras män. Tro mig.

Låt Lenas öde leda till att bipolära med så livsförstörande problem som LW hade får hjälp innan dom lyckas hinna någon som inte accepterar bli utsatt för hennes anmärkningsvärda elakheter. Till motsats från att odla nya Lenor i den dysfunktionella omgivning där Lena alla-gör-väl-fel-någon-gång hämtade sin näring att köra över sin omgiving..

Att som ett flertal knäppisar sticka huvudet i sanden och jaga framskvallrade spöken är en skymf mot lärdomen som klokare medlemmar drar av LW öde..

I det här mordfallet är inget intressantare än att få mördaren fälld för överlagt mord. Livstid! Vissa lever i förnekelse att SD är mördaren. Du har alldeles för höga tankar om vissas förmåga att analysera mordet. Lögner och villfarelser är de enda "argumenten" som förs fram för att försöka lyfta bort blicken från den verkliga gärningsmannen. Och det funkar inte.
Citera
2020-09-12, 17:09
Medlem
Nu när till och med Stefan D:s soulmate Peter Madsen erkänt mordet på Kim Wall väntar vi på ett genombrott i denna utredning.
Citera
2020-09-12, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Jag är övertygad om att SD har mobil och dator i ryggsäcken med sig ut för att han mitt i alla göromål försökte lösa Jan*s nysläppta myst och skulle ha ordnat med en skriftlig bedömning av, som JG tyckte, ett dåligt utfört trapparbete. Jag tror att SD har låtsat gymma och istället ägnat sig åt annat i Gustavsvikområdet. Detta p g a att man kan se händelsespår av att synkade app-relaterade och krypterade aktiviteter har skett i datorn kl 21.44. Det som syns i datorns historik är antagligen något som han har raderat eftersom det inte kan ses några aktiviteter från hans mobil vid den tiden. Jag misstänker att han då haft Telegramsamtal m Lena eftersom det i extraheringen av SD:s mobil kunde ses att 38 ljudfiler raderats från Telegram.

Kl 22 tar SD en bild av Vattentornet. Någon sekund efter detta mixtrar antagligen SD med inställningarna i sin mobil eftersom den ses registreras i Telias mobila mast 3 ggr (kl 22, 22.01 och 22.02).

Kl 22.54 registreras hans mobil på Telias mobilmast igen. Han måste ha slagit av automatisk wifi-uppkoppling och använder Telias datanät för sina digitala göromål som han styr via mobilen. När han känner att han klarat av det mesta med att dölja spår sätter han på automatisk wifi-anslutning igen och han registrerats i sitt Comhem-nät (i huset) kl 02.49. Hade han varit inne/hemma sen han kom från Gustavsvik/JG och haft samma inställningar på sin mobil som han hade när han var hemma och vände efter jobbet, så borde mobilen ha registrerats hemma i huset kl 23.49, så var har SD befunnit sig egentligen?

SD är ovanligt mobilt inaktiv kl 23.01 till 00.02. Han ses inte vara uppkopplad hemma - varken via mobil eller datorn (Huvudprotokollet pdf s 139). Ändå ses spår av krypterade app-relaterade synkningar i hans jobbdator kl 23.33, kl 23.36 och kl 23.54 (Aktbil. 167 pdf s 100).

Jag tror som sagt att SD inte kommer hem förrän mordet och snabbraderingar av spår är avklarat. Rebuiltförsöken av webflikarna kl 23.34 tror jag beror på att SD har tagit upp LW:s mobil kl 23.33 och börja radera i deras konversationer som då antagligen var synkade till hans dator och därför syns kvar som händelser. Jag tror alltså det är raderingar som görs kl 23.33 som leder till att hans vilande dator "väcks" kort kl 23.34. Hans rörelser kan ha varit ryckiga så att datorn glipade lite och att LW:s mobil som då fortfarande hade wifi påslaget troligen väckte datorn som sökte ett nät den känner igen sen tidigare och som SD missat att ta bort från listan på tidigare använda nätverk.

Det har verkligen skett konstiga missar i utredningen. De beslagtog SD:s jobbdator först när ett halvår hade passerat och det var försent att återskapa material han raderat på sin Drive. Suspekt.

Nu får man ställa hopp till att SD:s mobil inte har försvunnit eller att någon har satt igång den och mixtrat med den efter extraheringen. Det kan finnas mer kvar att kontrollera av riktiga specialister. Även fast SD hade stängt av platsposition kan han ha blivit positionerad av Mikrofonen, Bluetooth Beacon och via någon app som han tillåtit ljudupptagning till - alltså utöver Telegram-appen som vi fått veta att han raderat ljudfiler i. Det här är detaljer som en IT-forensiker ska ha koll på, men det kanske finns redovisat i FUP?

------------

SD om varför han fnissat och skrattat i rättegången
https://vocaroo.com/18Ww0MjnjyC

Exempel på hur SD medvetet gjorde sin vän JG orolig
https://forumbilder.com/i/roI7

Se förteckning på vilka som sökte LW per telefon. SD gjorde det inte av någon anledning...
https://forumbilder.com/i/ro6E

NA:s rapportering från rättegången
https://embed.scribblelive.com/Embed...&overlay=false

------------

Länk för eventuella nytillkomna i tråden
www.flashback.org/sp72675230

Datorn beslagtogs 2018-05-15 Finns i Aktbil. 155 s 44
Citera
2020-09-12, 17:49
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Vissa skribenter arbetar frenetiskt för att ta bort fokus från SD och jag begriper banne mej inte varför.
Det enda svar jag kan komma på är att dessa personer är antingen familj eller väldigt nära vänner med SD. Allt annat är uteslutet eftersom dom arbetar så hårt med att svartmåla ett brottsoffer.Eller så har vissa av dom fått nobben av LW.
Jag tror också att det kan vara personer som har fått nobben.
Det kan också vara personer som anser sig ha blivit utsatta för någon liten oförrätt av LW och sedan inte kan gå vidare i livet.
Det är inte ovanligt att en del klamrar sig fast vid det förgångna istället för att leva i nuet.
De känner sig eländiga och klarar inte av att ta itu med sina egna liv.
Då är det lätt att lägga skulden hos andra och projicera allt på LW som inte kan försvara sig.
Ynkliga är de.
Citera
2020-09-12, 17:54
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Personligen tror jag ju inte att han är oskyldig. Men säg att han är det. Är det sådan tankar du skulle få då? Att någon vill sätta dit dig? Minns även det där med nyckeln som hittades hemma hos SD och som ingen kände till vart den hörde. Dottern sa vid en resa under en bilskjuts till barnets förälder att SD trodde att någon planterat nyckeln där för att sätta dit honom (obs, fritt ur minnet). Varför skulle en oskyldig familjefar ha sådan tankar?

Nä, han har inte det, utan han vill kasta skuggor över andra.
(Spekulation, naturligtvis)
Antagligen var det en nyckel som han inte borde ha och därför inte kunde förklara för barnen.
Då hittar han på att han aldrig har sett den och att den var planterad.
Eftersom han låtsades att nyckeln inte var hans så bör han ju inte ha fått tillbaka den om den beslagtogs.

Vad hände med nyckeln?
Tog polisen reda på vart den gick?
Har han ett hemligt utrymme någonstans?
Citera
2020-09-12, 17:59
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Skärpning,,Lenas sexuella gränslöshet och knullande med gifta män samt mappar med hundratals manliga kön i olika tillstånd är inget som en "normal" Pastor nedlåter sig till vilket jag är fullkomligt övertygad om att mördaren håller med mig om.
Det där känner jag inte igen.
Har du någon källa på det?
Fantiserar du eller har du tillgång till sekretessat material?

Det händer då och då att du hänvisar till sekretessade handlingar som bara polisen och utredningspersonal har tillgång till.
Hör du till en av dem som har blivit nobbade av LW?
Citera
2020-09-12, 18:00
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novakovic
Nu när till och med Stefan D:s soulmate Peter Madsen erkänt mordet på Kim Wall väntar vi på ett genombrott i denna utredning.
Knutbypastorn Hel*ge Foss*mo erkände efter två år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in