2020-09-03, 18:40
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdran
Läst att man inte bör inta dessa tillsammans. Hur långt tidsspann emellan bör det i så fall vara?

Är det säkert att inta amfetamin 24h efter att man intagit 5htp? Eller hur länge bör man vänta för att inte riskera Serotoninergt syndrom?

Hur mycket 5htp var det? Hoppas inte det var mer än 200 mg.
Citera
2020-09-03, 18:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Hur mycket 5htp var det? Hoppas inte det var mer än 200 mg.

100mg, en tablett bara. Vet du hur länge man bör vänta?
Citera
2020-09-03, 19:07
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
100mg, en tablett bara. Vet du hur länge man bör vänta?

Jag hade väntat en dag till för att vara säker iaf. Hade du du märkliga drömmar?
Citera
2020-09-03, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Jag hade väntat en dag till för att vara säker iaf. Hade du du märkliga drömmar?

Okej, så om jag tog 5htp 100 mg typ 20.00 igår bör jag iaf vänta till imorn 20.00?

Är det samma om det vore tvärtom? Dvs vänta 48h efter senaste intag av amfetamin? Innan man tar 5htp?

Bör jag förresten ta 5 htp några dagar i streck eller räcker det med 100mg en gång?

Inga märkliga drömmar nä
Citera
2020-09-03, 19:20
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Okej, så om jag tog 5htp 100 mg typ 20.00 igår bör jag iaf vänta till imorn 20.00?

Är det samma om det vore tvärtom? Dvs vänta 48h efter senaste intag av amfetamin? Innan man tar 5htp?

Bör jag förresten ta 5 htp några dagar i streck eller räcker det med 100mg en gång?

Inga märkliga drömmar nä
Japp
Japp
5-htp ger ju inget på dagtid, det är ju drömmarna som kan bli extra dynamiska, knutar som låses upp i din hjärna. Problem som kluras ut, lösningar som ges. Fick du inget på 100 mg så testa 200 mg nästa natt. Ta det varje dag i en vecka minst. Men aldrig över 200 mg. Då kan det gå riktigt illa.
Citera
2020-09-04, 20:31
Medlem
kmb.s avatar
Tja. Igår vid 16.00 tog jag första trammen. Sista vid 20.00. Tog 700mg. Inga depot. Krossade i kapslar.

Nu ville jag kolla om de är ok att dra i sig ladd och bärs?
Senast redigerad av kmb. 2020-09-04 kl. 20:46.
Citera
2020-09-05, 00:36
Medlem
denriktiga1s avatar
Är det någon som har erfarenhet av att ta Ketamin när man äter Lamotrigin?
Hittar verkligen ingenting om denna kombo om Lamotriginet blockerar det eller något...

Lamotrigin är ett antiepileptikum som används vid epilepsi samt som stämningsstabiliserande vid vissa psykiska sjukdomar, bland annat bipolär sjukdom.

Annars märks det jag får pröva mig fram, får börja sakta men säkert helt enkelt.

Har tagit benzo och opiater,cb utan problem men inget hallucinogent/dissociativt
Citera
2020-09-05, 00:46
Medlem
Hustlelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denriktiga1
Är det någon som har erfarenhet av att ta Ketamin när man äter Lamotrigin?
Hittar verkligen ingenting om denna kombo om Lamotriginet blockerar det eller något...

Lamotrigin är ett antiepileptikum som används vid epilepsi samt som stämningsstabiliserande vid vissa psykiska sjukdomar, bland annat bipolär sjukdom.

Annars märks det jag får pröva mig fram, får börja sakta men säkert helt enkelt.

Har tagit benzo och opiater,cb utan problem men inget hallucinogent/dissociativt

Hej! Tror inte att det ska vara någon fara om du bara tar det lugnt, testa dig fram men känn efter
Citera
2020-09-05, 01:18
Medlem
denriktiga1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hustlelife
Hej! Tror inte att det ska vara någon fara om du bara tar det lugnt, testa dig fram men känn efter

Nä det tror jag inte heller, får se om någon annan har någon erfarenhet med detta.
Jajemen det blir att ta det försiktigt
Citera
2020-09-05, 16:00
Medlem
Jag tog 300mg lyrica imorse och drack sedan några 3,5or. Det gjorde att jag blev jävligt trött och seg, kan knappt hålla ögonen öppna. Kan jag dra lite tjack för att vakna till eller är det en dålig idé?

Har ingen tolerans för lyrica men tar tjack i stort sett dagligen.
Citera
2020-09-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeartOverHead
Jag tog 300mg lyrica imorse och drack sedan några 3,5or. Det gjorde att jag blev jävligt trött och seg, kan knappt hålla ögonen öppna. Kan jag dra lite tjack för att vakna till eller är det en dålig idé?

Har ingen tolerans för lyrica men tar tjack i stort sett dagligen.

Både Lyrica och tjack sänker kramptröskeln. Jag har dock blandat det och överlevt, men tror knappast en lina kommer påverka någonting. Det är ju en standarddos Lyrica och väldigt lite tjack det handlar om.
Men man vet aldrig, har en bekant som krampade två gånger på bara 300mg Lyrica.

Men i regel så är det så att i så små doser så är det inte mycket som är farligt att kombinera.

Edit: Lite sent svar, men nu kanske det blir lättare att ta ett beslut nästa gång.

/0kand
Senast redigerad av 0kand 2020-09-06 kl. 23:02. Anledning: Lägga till att det mitt svar var sent
Citera
2020-09-07, 07:02
Medlem
Blanda cocillana, efedrin, lyrica, b12, ashwagandha & lergigan? Ej samtidigt...en del morgon, resten kvällen. Farligt?
Edit: och starka nsaid fast kommer ta typ en morgon en kväll
Senast redigerad av Kalle527w7djd 2020-09-07 kl. 07:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in