Hej, jag har sökt massor men inte hittat något rakt svar… har rökt heroin några dagar även nyss, jag har två oxycodone 40 mg tabletter och undrar om man kan blanda heroin med oxy? Är det farligt? Sen undrar jag om jag har rökt horse på dagen och några timmar senare vill ta oxy kommer jag känna av oxyn då? Eller blockar heroinet det? En fråga till, kan jag röka oxy på folie? Eller på något annat sätt?
Men de främsta frågorna är om det är farligt o blanda oxy med H, och om jag kmr känna av oxyn något
Nej skulle spara oxy tills H är slut o du börjar få avis. Det är bara slöseri att blanda dom. Men det är enligt mig.
hur länge måste man vänta efter tjack med att ta tramadol
denna fråga har frågats förut ja. Men utan tydligt svar, och detta är inte en fråga om kombinationer. Utan en fråga om när det är säkert att ta tramadol utan att riskera bla.neurotoxicitet och kramp
Hej.
Jag har lite frågor angående blandningar....
Om man tar säg 600mg lyrica(dos jag vet att jag kan hantera) på morgonen runt 10 är det då safe att ploppa en E eller två framåt kvällen runt 19-20 tiden?
Kan man dricka lite alkohol under dagen med Lyrica i kroppen? Säg 4-5 små öl utspritt under dagen...och sen röka gräs och avsluta natten med ett par xanor?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!