2020-08-13, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
en imovane lär säkert få dig att däcka, kom dock ihåg att det inte är en magisk knockout-tablett, även om du tar imovane så måste du försöka somna för att somna.

A mer som en insomningtablett mao. Ty för svar!
Citera
2020-08-13, 16:59
Medlem
40mg klonazepam och heroin dagen efter

OBS: Har tagit heroin och andra opiater tidigare, men är det var längesedan, alltså ingen tolerans

Så jag tog 20x2 rivotril som innehåller 2mg klonazepam i går eller i förrgår, men säker på att det var igår

Känner mig fortfarande lite lite dåsig, svårt att prata, dåligt korttidsminne (smalt benzad). Är medveten om att man är påverkad minst 12 timmar på klonazepam.

Till frågan:
jag har lite heroin som jag hade tänkt snorta, men blev lite fundersam om min lilla benzo-AT.. Ingen lust att andningen.

Så ja mitt älskade flashback, svar tack
Citera
2020-08-13, 17:54
Medlem
Denoms avatar
Klonazepam tar lång tid innan det går ur kroppen, du har fortfarande hög dos i dig så nej ta inte heroin det är livsfarligt.
Citera
2020-08-13, 18:05
Medlem
Ok. Drog en 0.03 i näsan innan du skrev detta. Inget mer för mig idag. Blir att vänta tills fredag... Fan att jag inte körde alp istället, mycket skönare att flumma på och sitter inte fast i kroppen.
Citera
2020-08-14, 16:07
Medlem
Tog heroin ändå. Klarade mig men spydde mycket och minns ingenting. Mår bra nu, men har huvudvärk och seg i kroppen.
Citera
2020-08-26, 11:25
Medlem
rebekks avatar
!OKEJ ALLA PROFFSKNARKARE DÄR UTE RÅD BEHÖVS ASAP!

På något vänster sitter jag nu åter här igen suckandes, fylld utav skräckblandad förtjusning då mitt nu aningen.. slitna intellekt, precis lyckats registrera att jag nu varit igång i +48h.. fuck

I skrivande stund var det ca 8-10h sedan jag tog sista dosen (bara oralt bruk), så somna bör gå relativt lätt nu om jag försöker. Dock upplever jag nu ett måttligt kul rusliknande stadie ändå pga utmattningen, vilket kläckte den briljanta iden att istället för att sova nu, så kan jag ju toppa detta race och mata på med någon annan rolig substans, och då istället sova ikväll (om ca 12h).

--- > DÅ ÄR FRÅGAN DOCK, VILKEN SUBSTANS/MIX KAN TÄNKAS GÖRA SIG BÄST NU?

Urvalet är:

ketamin
lsd
2cb
lustgas
(tjack och alkohol)

Spontant tänker jag på mixen ca 100ug syra, 20mg 2cb, sen måttligt med keta framåt kvällen när de andra börjat gå ur. Lustgas när det passar, om än dock i små volymer. Alkohol med ketan, dock små mängder där med.

TANKAR? KOMMENTARER? IDÉER?! HIT ME ÖS BA! TIDEN ÄR KNAPP

Har relativt rik erfarenhet utav ovannämnda droger separat.
Citera
2020-08-26, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk

På något vänster sitter jag nu åter här igen suckandes, fylld utav skräckblandad förtjusning då mitt nu aningen.. slitna intellekt, precis lyckats registrera att jag nu varit igång i +48h.. fuck

I skrivande stund var det ca 8-10h sedan jag tog sista dosen (bara oralt bruk), så somna bör gå relativt lätt nu om jag försöker. Dock upplever jag nu ett måttligt kul rusliknande stadie ändå pga utmattningen, vilket kläckte den briljanta iden att istället för att sova nu, så kan jag ju toppa detta race och mata på med någon annan rolig substans, och då istället sova ikväll (om ca 12h).

Urvalet är:

ketamin
lsd
2cb
lustgas
(tjack och alkohol)

Spontant tänker jag på mixen ca 100ug syra, 20mg 2cb, sen måttligt med keta framåt kvällen när de andra börjat gå ur. Lustgas när det passar, om än dock i små volymer. Alkohol med ketan, dock små mängder där med.

Ta några glas vatten och gå och lägg dig istället är mitt råd.

Annars är väl tjack och alkohol en bra kombination att hålla sig vaken på.
Citera
2020-08-26, 16:40
Medlem
denriktiga1s avatar
Jag antar att det inte är någon fara om jag tar 10mg diazepam på dagen och sedan en liten dos (20-30) oxy dagen efter?
Tänkte på den sjukligt långa halveringstiden på diazepam, men det är ju en rätt låg dos.

Har mycket erfarenhet av båda substanser men min tolerans är helt nollställd
Citera
2020-08-26, 18:14
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denriktiga1
Jag antar att det inte är någon fara om jag tar 10mg diazepam på dagen och sedan en liten dos (20-30) oxy dagen efter?
Tänkte på den sjukligt långa halveringstiden på diazepam, men det är ju en rätt låg dos.

Har mycket erfarenhet av båda substanser men min tolerans är helt nollställd
Ja det ska vara lugnt, så låga doser är ingen fara.

//Tripportreat
Citera
2020-08-26, 19:38
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk

Urvalet är:

ketamin
lsd
2cb
lustgas
(tjack och alkohol)

Dra en lina ketamin och sug i dig lite gas så att du däckar. Trippa dagen efter om du känner dig återhämtad.
Citera
2020-08-29, 17:45
Medlem
Ontogeness avatar
GBL + pregabalin (Lyrica), är det en farlig kombination? Min kompis har snortat ca 300mg pregabalin och vill enbart ta en kork gobbe. Risk för andningsdepression eller är det lugnt?
Citera
2020-09-03, 18:32
Avstängd
Amfetamin 24h efter 5htp? Säkert?

Läst att man inte bör inta dessa tillsammans. Hur långt tidsspann emellan bör det i så fall vara?

Är det säkert att inta amfetamin 24h efter att man intagit 5htp? Eller hur länge bör man vänta för att inte riskera Serotoninergt syndrom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in