2024-09-01, 18:02
Medlem
Hej, tog igår runt kl.
21.00 - 1.25 mg ksalol (aprazolam), har ingen tolerans. Tänkte testa oxy för första gången, vet att man inte ska blanda dessa. Är det lugnt nu eller är det verkligen något man inte ska blanda oavsett hur lite mängd?
Citera
2024-09-04, 12:49
Medlem
Hej jag har en fråga, jag har letat på forumet men jag hittar inte svaret, kanske bara e jag som e kass på att leta men iaf.

jag tog 4 mg sub kl 7 imorse och tänkte ta dos runt 18-19 på kvällen...e det okej? jag menar hjärtat tar ju stryk när man blandar uppåt och neråt , men antalet timmar i mellan borde väll räcka?

vore tacksam för svar.

har förresten super hög tolerans på sub ifall det har något med saken att göra.
Citera
2024-09-11, 01:16
Medlem
Neptuniums avatar
Jag är i min stilla ro på jakt efter lite sömn.
Har tagit 10mg stilnoct+ 4mg melatonin receptfritt från Finland. Men hur mycket kan man egentligen mixtra med dedär?
Önskar att få kunna sova en hel natt utan att vakna 47352627)2 ggr.
Min läkare säger 1 tablett om natten Max 4 ggr/v
Har mer melatonin jag kan trycka in i mixen. Men vad är egentligen lämpligt, är ju ingen tripp jag vill åt utan bara lite ostörd sömn.
De senaste nätterna har jag dragits med en envis hosta och därför somnat mycket gott på cocillana
Citera
2024-09-11, 03:32
Medlem
Blanda Oxy med lyrica och bens

Sökte och hittade ingen bra tråd för denna blandning. Fokus på oxyn/opiat och "boostning" med lyrica och bens.

Har allt på recept, oxyn för svår "vid behovsmärta".
Testade att ta lite oxy utan stenattack och det var väl egentligen mindre genomtänkt.
Gillar verkligen känslan. Ger ångestfrihet som stess men med mysig guldkant på det.
Har så lite oxy/år så kan inte mysa på det så ofta jag vill och det är väl egentligen rätt bra. Även om jag ibland tycker det är värdelöst.

Saken är den att jag tycker känslan blir än bättre med lite stess och lyrica till oxyn.
Typ 10mg oxy, 10mg stess och 500mg lyrica.
(Har tolerans då jag äter typ 2,5-5mg stess/dag samt 150mg lyrica/dag).
Oxy kanske var tredje-fjärde vecka som rekreation.

Roade mig med att läsa runt och hittar inlägg om att det är livsfarligt?
Är det så även i lägre terapeutiska doser?
Jag är helt med på vad andningsdepp är för något men antagit att det gäller vid högre doser.

Min läkare eller någon farmaceut har inte varnat mig för interaktioner dessa preparat emellan.

Och nej, aldrig alkohol ihop med opiat. Dricker extremt sällan.

Såå, hur nära döden är kombon, eller är det överdrivet?
Senast redigerad av ypsilonsport550 2024-09-11 kl. 03:41.
Citera
2024-09-11, 05:28
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ypsilonsport550
Sökte och hittade ingen bra tråd för denna blandning. Fokus på oxyn/opiat och "boostning" med lyrica och bens.

Testade att ta lite oxy utan stenattack och det var väl egentligen mindre genomtänkt.
Gillar verkligen känslan. Ger ångestfrihet som stess men med mysig guldkant på det.
Har så lite oxy/år så kan inte mysa på det så ofta jag vill och det är väl egentligen rätt bra. Även om jag ibland tycker det är värdelöst.

Saken är den att jag tycker känslan blir än bättre med lite stess och lyrica till oxyn.

Jag är helt med på vad andningsdepp är för något men antagit att det gäller vid högre doser.

Min läkare eller någon farmaceut har inte varnat mig för interaktioner dessa preparat emellan.

Det är så hääär nära, på ett ungefär.
Det är högts induviduellt, alla påverkar olika.
Men fakta är att det är en farlig kombination, tillslut blir det för mycket och grenen knäcks, grenen blev för uttmadad, och gick av.
Citera
2024-09-11, 07:30
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ypsilonsport550

Ja, du blir flummigare om du också tar större doser flödder än du förskrivits, men det är inte som att det är nyttigare eller riskfritt. Att du sedan en tid tillbaka kunnat hålla dig till var tredje vecka betyder inte att du kommer att kunna hålla dig till det, och det finns en risk att du på grund av de tidvis väsentligt större doserna GABA-aktiva substanser kommer att utveckla en tolerans mot diazepamet som gör att du på den lägre dagsdosen får insomningsbesvär, ångest m.m.

Nej, det är inte jättetroligt att du plötsligt avlider eller skadar dig t.ex. genom att ramla eller bli medvetslös i en ställning där blodflödet i en lem stryps så länge du tar de här mängderna regelbundet, men det finns en risk att du gör det om du gör ett uppehåll och sedan kliver på igen.
Citera
2024-10-07, 17:22
Medlem
Är rivotril fint att blanda med heroin?
Eller föredrar ni någonting annat att boosta heroinet med?
Citera
2024-10-19, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neptunium
Jag är i min stilla ro på jakt efter lite sömn.
Har tagit 10mg stilnoct+ 4mg melatonin receptfritt från Finland. Men hur mycket kan man egentligen mixtra med dedär?
Önskar att få kunna sova en hel natt utan att vakna 47352627)2 ggr.
Min läkare säger 1 tablett om natten Max 4 ggr/v
Har mer melatonin jag kan trycka in i mixen. Men vad är egentligen lämpligt, är ju ingen tripp jag vill åt utan bara lite ostörd sömn.
De senaste nätterna har jag dragits med en envis hosta och därför somnat mycket gott på cocillana

melatonin i vad jag vet, är helt ofarligt, det ska gå att knapra i sig en del.

Jag tog melatonin och lergigan. det funka bra, bara att jag käka 10 lergigan piller första gången jag tog för trodde det var rätt dos och kunde knappt snacka eller komma ihåg något dagen efter.

Kör hårt med melatonin, finns annars andra saker man kan göra för att somna men det gillar inte farbrorblå
Citera
2024-10-20, 00:37
Medlem
Jag har intagit zopi 7.5 x2 och var tänkt att gå och lägga mig och sova men fick sedan ett samtal att jag behövs på ett jobb runt 07:00 imorgon som ligger 30 mil från mig. Kan jag vänta ut effekten av zopin då och ta en kopp kaffe och sen Elvansen om någon timme eller håller zopieffekten i sig längre än ett par timmar? Jag kommer givetvis inte köra utan kommer att åka med en kollega som ska på samma jour så inga risker, förutom att jag kommer vara trött under dagen(?)
Citera
2024-10-25, 15:20
Medlem
Kan jag blanda tramadol och 3-cmc? Har hög tolerans mot tram och tagit typ 1200 mg imorse, men känner inte av det överhuvudtaget. Hur dumt är det att fira helg med lite 3-cmc ovanpå tramen?
Citera
2024-11-03, 09:01
Medlem
hej, kan jag blanda sub med gabapentin? i så fall hur mkt av båda?

jag är van brukare av sub och lyrica men har inte tagit gaba många ggr..?
Senast redigerad av Skyschen 2024-11-03 kl. 09:11.
Citera
2024-11-07, 11:44
Medlem
Atomoxetin och alkohol

Nån som har erfarenhet av att dricka alkohol samtidigt som du tar atomoxetin (Strattera)?

Dricker sällan alkohol och tar 25 mg atomoxetin varje dag. När jag drack alkohol förra helgen så började det med att jag mådde illa och fick sedan en blackout. Minns inte ens hur jag tog mig till sängen.

(Vet inte i vilken kategori jag skulle lägga detta i, så lagt det i flera)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in