Citat:
Ursprungligen postat av
MrStreamer
Närmast ett heltidsarbete med ständig oro och vaksamhet om man är ihop med en riktigt snygg brud.
Hon kan "flörta" och det finns en uppsjö av andra män som mer än gärna försöker.
Nej tack, Bättre då med en "rugguggla". Då kan man använda sin energi till annat och kan koppla av.
Alt 2 är att kör på islam o stänga in och täcka över kvinnan men det är inte min grej.
Ja att snygga kvinnor kräver, alla vill ha henne!
Ja att man ska inte gå på kvinnan fysiskt, nej att hon fick göra sina funderingar och val och då blir det hela inte alls så roligt längre.
Det är däremot inte helt säkert att kvinnor riktigt förstår men att dom känsliga för skammen, när flinet väl har lagt sig och allvaret läggs på bordet, vad ska folk säga?
Kvinnor är som tonåringar och väldigt högt upp i åldern, -ja det har jag inte tänkt på och inte på det viset..tror du så?
Ja vad tror du själv? -Jo att jag älskar dig!
Ja men hur tror du andra som har sett det hela ser på det? Eller menar du att ingen ser? Vad har du själv någonsin missat och att du har skrattat åt andra!
Dom flesta kvinnor dom håller sig då tysta ett tag och kommer sedan med att ja förlåt att det var inte så klokt gjort och nu så ser jag det själv att det var inte bra alls.
Sedan så har det funnits kvinnor som tog strid i sak -att det ska du och alla andra skita i! Ok, då vart det slut där, tack och hej för att det kan aldrig fungera, hon ska ha en annan typ av man så är det och att kvinnor finns det gott om.
Ja att det är faktiskt jobbigt med kvinnor, jag har en infarkt på det men att ja att hellre en vacker än en ful skapelse där det inre ska uppskattas, Lille Nicklas förstår inte sådant högtravande utan att han är enkel och blir glad för det han ser.