2020-08-30, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbon
Gärningsmannen är alltså invandrare.

Det var ju klart fr början...Det är ju för det mesta efterblivna/inavlade blattar som använder denna typ av jargong...
Citera
2020-08-30, 14:35
Medlem
Närmast ett heltidsarbete med ständig oro och vaksamhet om man är ihop med en riktigt snygg brud.
Hon kan "flörta" och det finns en uppsjö av andra män som mer än gärna försöker.

Nej tack, Bättre då med en "rugguggla". Då kan man använda sin energi till annat och kan koppla av.

Alt 2 är att kör på islam o stänga in och täcka över kvinnan men det är inte min grej.
Citera
2020-08-30, 14:51
Medlem
Kändisar som exponerar sig själva tycker jag förtjänar att bli förföljda.

Fattar inte varför polis ska behöva bli inblandad dock.
Citera
2020-08-30, 14:53
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NakedApple
Om din "kvinna" löper så är det bara för att du är för ful, för dum, och för kvävande och att HON VILL HA NÅGOT BÄTTRE!

En riktig loser som du måste sätta fängsel på tjejen så hon stannar i skuggan under din kroknäsa.

Nej då inte alls utan att kvinnor ska gå vidare i sina liv om jag ser att inget annat finns.
Dem kan då gärna gå men att aldrig att dem sedan kan komma tillbaka.
Det finns ingen vits med våld, som med allt levande att knäcker man dess väsen så har man ingen vän/kamrat utan en robot. Dem med näsorna tycks gilla robotar men att jag hör inte till dem, nej jag tycker om hästar...
Citera
2020-08-30, 14:56
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Vad i helvete?

Varför har hon skapat konto på instagram om hon inte vill ha följare? Vet hon inte hur det fungerar eller?

Finns ju andra kändisar som betalar för att få följare där.

Hon är känd, hon vill ha följare för att bosta sin karriär o ego.

Pojkvännen är ingen, han tycker han vunnit 1a pris som fått tag i en statusbrud. Då han vet att han är ingen så sneglar han aggressivt o svartsjukt på alla.

Hon kan tycka det är både sexigt o charmigt under några veckor... sedan blir det en belastning.

När hon gör slut så sätter jag en slant på att det blir misshandel o besökförbud.

Jag utgår ifrån att kassabidträdet är av manskön. Annars så blir det än mer bisarrt.
Citera
2020-08-30, 15:31
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Närmast ett heltidsarbete med ständig oro och vaksamhet om man är ihop med en riktigt snygg brud.
Hon kan "flörta" och det finns en uppsjö av andra män som mer än gärna försöker.

Nej tack, Bättre då med en "rugguggla". Då kan man använda sin energi till annat och kan koppla av.

Alt 2 är att kör på islam o stänga in och täcka över kvinnan men det är inte min grej.

Ja att snygga kvinnor kräver, alla vill ha henne!

Ja att man ska inte gå på kvinnan fysiskt, nej att hon fick göra sina funderingar och val och då blir det hela inte alls så roligt längre.
Det är däremot inte helt säkert att kvinnor riktigt förstår men att dom känsliga för skammen, när flinet väl har lagt sig och allvaret läggs på bordet, vad ska folk säga?
Kvinnor är som tonåringar och väldigt högt upp i åldern, -ja det har jag inte tänkt på och inte på det viset..tror du så?
Ja vad tror du själv? -Jo att jag älskar dig!
Ja men hur tror du andra som har sett det hela ser på det? Eller menar du att ingen ser? Vad har du själv någonsin missat och att du har skrattat åt andra!
Dom flesta kvinnor dom håller sig då tysta ett tag och kommer sedan med att ja förlåt att det var inte så klokt gjort och nu så ser jag det själv att det var inte bra alls.
Sedan så har det funnits kvinnor som tog strid i sak -att det ska du och alla andra skita i! Ok, då vart det slut där, tack och hej för att det kan aldrig fungera, hon ska ha en annan typ av man så är det och att kvinnor finns det gott om.

Ja att det är faktiskt jobbigt med kvinnor, jag har en infarkt på det men att ja att hellre en vacker än en ful skapelse där det inre ska uppskattas, Lille Nicklas förstår inte sådant högtravande utan att han är enkel och blir glad för det han ser.
Senast redigerad av Hursomhelsting 2020-08-30 kl. 15:46.
Citera
2020-08-30, 16:36
Medlem
dart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guz
En riktig man är stor nog att se sin kvinna nyttja sina rättigheter och sin frihet.
Han är in en avundsjuk, småsint (och potentiellt våldsam) förmyndare.

Precis bra skrivet Guz
Citera
2020-08-30, 16:44
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Visst en vacker kvinna får mycket uppmärksamhet men om hon älskar dig så är hon inte otrogen för att någon har en sportbil. Jag tror också att det delvis är en fråga om utbildningsnivå och social bakgrund, kanske var hon inte så smart och kom från hemförhållanden utan ordentlig uppfostran. En liten indikation är ju svenskkunskaperna, kan man t.ex. skilja på de och dem?

Det var en början till där och därpå så vart jag tvungen till att sälja in allt på nytt, att en ny fin Volvo är inte dåligt, att tänka beständigt på lång sikt och samtidigt hitta negativt om den andre snubben, ja bilen är bara en symbol för hela paketet, kvinnor vill gärna diskutera så att bilen...
Ja att hon kom att tycka helt på egen hand att mitt paket var det bättre.
Men att det kostade mig och att någon måste betala ett pris för den skadan så är det eller att det hela ser mycket illa ut vilket skulle uppmuntra andra män till att försöka.

Ja du kan ju tro på din bildningsteori, jag säger att det hela är mänskligt, är det någonstans som dem springer efter BLING så är det hos dom bildade med en hög status, hela deras tillvaro kretsar i kring status prylar.
Citera
2020-08-30, 19:59
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gakka
Själv kan man ju resonera med sin kvinna om saker och ting. Fattar att man måste hänfalla till beteende på ett barns nivå som du beskriver här, om man inte har förmågan att hantera det på ett intellektuellt plan. Men så dras jag inte till gold diggers heller så det underlättar väl.

Trams, att kunna hantera ett svek i kärlek har inget med en mer intellektuell nivå att göra.
Citera
2020-08-30, 22:31
Medlem
Stackars kassabiträdet, han ville ju bara följa henne på instagram och sedan kanske skryta lite om det till sina vänner. Och nu har han blivit alldeles förnedrad.
Citera
2020-08-30, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Trams, att kunna hantera ett svek i kärlek har inget med en mer intellektuell nivå att göra.

Att få utlopp för sina tankar och känslor genom dialog, att kunna formulera sig och balansera att våga vara sårbar och samtidigt ha integritet och sätta gränser. Jo, jag skulle säga att intellektuell nivå spelar in. Särskilt eftersom många i den här tråden verkar ersätta sådant (kanske eftersom de inte klarar av det) med ett väldigt primitivt beteende på nivå klanmentalitet, snäppet över apor.
Citera
2020-08-31, 00:07
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gakka
Att få utlopp för sina tankar och känslor genom dialog, att kunna formulera sig och balansera att våga vara sårbar och samtidigt ha integritet och sätta gränser. Jo, jag skulle säga att intellektuell nivå spelar in. Särskilt eftersom många i den här tråden verkar ersätta sådant (kanske eftersom de inte klarar av det) med ett väldigt primitivt beteende på nivå klanmentalitet, snäppet över apor.

I otrohet så får man inte som drabbad ut några känslor igenom att föra en högaktningsfull diskussion.
I fall av kuggning där en tredje part försöker att kila in sig, åt helvete med den personen.
Alla försök till en vuxen dialog det leder bara en till en sak, att man går ur som den förlorande parten och i värsta fall om och om igen då det gick fint den första gången.
Sedan i efter då är det tid för diskussion med aldrig i det första rummet, tyvärr att folk vet mycket väl om vad dem gör och att dom ska ha det skrivet på näsan sin, det är den enda medicinen som biter och att alla folk i världen förstår exakt vad det handlar om.
Jo jag vet hur en del "fint" folk har det, ett rent helvete, ett fängelse som dom har skapat själva igenom fina ord och vackert tal och så sticker dom varandra med det, ska smarta ut varandra.
Det är kul att lyssna på sådana när dom har tagit sig ett glas vin, syrligheterna som kommer inlindade i silkespapper likt två flickor som träter, till att den dominante bryter med att -nu pratar vi inte mer om den saken!
Patetiskt är ordet och så dysfunktionellt detta krystade och i ordning lagda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in