2020-08-29, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Lite slemmigt ändå komma fram med gratis mcflurrys osv. Tror kassasnubben var en neger faktiskt. Eller muslim.

Hade du följt tråden så hade du sett att han är latinamerikan.
Citera
2020-08-29, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Det är väl pojkvännen som är problemet?

Så varför tillåter pojkvännen att hon har Instagram om han blir flyförbannad när någon följer henne?

Som påpekats brukar kändisar ha Instagram i syfte att få så många följare som möjligt.
Citera
2020-08-30, 02:12
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Emelie Rydberg är väl barnbarn till skådespelerskan Eva Rydberg.

Nej. Hennes mamma är någon sönderblonderad WT tant.
Alla som heter Rydberg är inte släkt med varandra.
Citera
2020-08-30, 02:48
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Hade du följt tråden så hade du sett att han är latinamerikan.

Jaha sharmuta, vart framgår det? Länk tack.
Senast redigerad av Julskinkato 2020-08-30 kl. 02:58.
Citera
2020-08-30, 06:49
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Det här känns som ett dejavu, något liknande har hänt tidigare, fanns en tråd här på fb.
Jag vet precis vilken du tänker på! Fast ändå inte haha.. men ja, vilka fan var det nu igen. Inga man kände till sen innan iaf, ”kändisar” dvs.

Edit 1: Här! (FB) Manlig artist misshandlade instagramgnällares sambo på uppdrag av kvinnlig artist

Hursomhelst är killen i detta fall svartskalle, annars ska jag äta upp dina skor.

Edit 2: Självklart var det en svartskalle. Riktigt korkad sådan. Praktexemplar. Hoppas båda två hunnit bli sterila av någon könssjukdom.
Senast redigerad av Brottinator 2020-08-30 kl. 07:39.
Citera
2020-08-30, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Det är väl det enda bra som kommer ur kulturberikningen att en man ska vara man.
Någon skrev att man äger inte sin partner, jo men att det gör man visst det när man är ung och har en vacker tjej, antingen så äger jag eller så någon annan eller flera, så fungerar naturen och allt annat är undergivet cuck snack.
Låter man kvinnan löpa då löper hon, så är dem flesta snygga kvinnor i unga år, kan man inte hålla andra kåtbockar ifrån henne då är man snart inte heller värd henne.
Uj ja att jag tog mina duster som yngre, kampen om dom snygga den står som hård, har man inte gott om pengar och status då gäller andra trix, jisses djävlar att jag minns än idag en slick "stekare" som bjöd min donna på en åktur i sin Ferrari och hon tackade jaaaaa! Mitt framför näsan på mig, det gjorde satans ont och att så är dem funtade kvinnorna att dem mäter och funderar så länge som dem känner ett värde på marknaden och att dem är otroligt barnsliga och tycker om att leka lekar, långt upp i åldern, -ja men att jag åkte ju bara med i hans sportbil, en snygg bil och inte mer än så...ja han gasade upp den i 200 den gick jättefort! Det vara bara bilen och inget mer!
Enligt kvinnan, och cuck svarar då att ooooo vad jag är glad för din skull! Och ja snygg färg också RÖD och att han verkar såååå trevlig! Vi kanske kan bli vänner?

Själv kan man ju resonera med sin kvinna om saker och ting. Fattar att man måste hänfalla till beteende på ett barns nivå som du beskriver här, om man inte har förmågan att hantera det på ett intellektuellt plan. Men så dras jag inte till gold diggers heller så det underlättar väl.
Citera
2020-08-30, 11:49
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Det är väl det enda bra som kommer ur kulturberikningen att en man ska vara man.
Någon skrev att man äger inte sin partner, jo men att det gör man visst det när man är ung och har en vacker tjej, antingen så äger jag eller så någon annan eller flera, så fungerar naturen och allt annat är undergivet cuck snack.
Låter man kvinnan löpa då löper hon, så är dem flesta snygga kvinnor i unga år, kan man inte hålla andra kåtbockar ifrån henne då är man snart inte heller värd henne.
Uj ja att jag tog mina duster som yngre, kampen om dom snygga den står som hård, har man inte gott om pengar och status då gäller andra trix, jisses djävlar att jag minns än idag en slick "stekare" som bjöd min donna på en åktur i sin Ferrari och hon tackade jaaaaa! Mitt framför näsan på mig, det gjorde satans ont och att så är dem funtade kvinnorna att dem mäter och funderar så länge som dem känner ett värde på marknaden och att dem är otroligt barnsliga och tycker om att leka lekar, långt upp i åldern, -ja men att jag åkte ju bara med i hans sportbil, en snygg bil och inte mer än så...ja han gasade upp den i 200 den gick jättefort! Det vara bara bilen och inget mer!
Enligt kvinnan, och cuck svarar då att ooooo vad jag är glad för din skull! Och ja snygg färg också RÖD och att han verkar såååå trevlig! Vi kanske kan bli vänner?

Visst en vacker kvinna får mycket uppmärksamhet men om hon älskar dig så är hon inte otrogen för att någon har en sportbil. Jag tror också att det delvis är en fråga om utbildningsnivå och social bakgrund, kanske var hon inte så smart och kom från hemförhållanden utan ordentlig uppfostran. En liten indikation är ju svenskkunskaperna, kan man t.ex. skilja på de och dem?
Citera
2020-08-30, 11:56
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Som man är man sin kvinnas chef, annars är man inte en man. Om du låter din kvinna flörta runt hur som helst med massa män så ber du i princip om att hon ska vara otrogen och följden är skilsmässa och separation. Inte undra på att över hälften av alla äktenskap slutar i skilsmässa med "män" som du.
Hahaha. Du är bättre eftersom din släkt knullar getter?

Din IQ är typ 34 så du förstår inte, make/maka knulla med andra eller skiljas så får hon det. Bara att acceptera.
Senast redigerad av NakedApple 2020-08-30 kl. 12:15.
Citera
2020-08-30, 11:58
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Om det är en "kändis" så har hon naturligtvis inte bara fått en random följare, utan hon måste ha varit väl medveten om mannen. Det är inte helt osannolikt att de flörtat.
Man får flörta i ett civiliserat samhälle! Det är trevligt att ha en fin tjej bredvid sig.

Men dina föräldrar är kusiner.
Senast redigerad av NakedApple 2020-08-30 kl. 12:17.
Citera
2020-08-30, 12:00
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Innefattar dessa "friheter" och "rättigheter" att flörta med andra män?
Jajamen!

Fattar du att du bor i fel land nu!!!!????
Senast redigerad av NakedApple 2020-08-30 kl. 12:17.
Citera
2020-08-30, 12:02
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Om detta är representativt för svenska män så har ni svaret på varför svenska kvinnor dras till utlänningar med en mer manlig syn på detta och varför majoriteten av äktenskap i slutändan spricker.

Tjejen i tråden blev nog rätt våt i mellan benen när hennes man reagerade som han gjorde.
Vi lever i det tjugoförsta århundradet!

Du har hjärna och tänk som på 1400-talet.

Ingen tjej vill ha en lättkränkt svartsjuk med utan inre styrka.

Har man inte frid och kraft så uppskattar man att ens flicka får beröm och attraktiv.
Citera
2020-08-30, 12:10
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto
Så varför tillåter pojkvännen att hon har Instagram om han blir flyförbannad när någon följer henne?

Som påpekats brukar kändisar ha Instagram i syfte att få så många följare som möjligt.
Tillåter? Tillåter???!!!

E du oxo en musse som fängslar och terrorisera din tjej?

Hon gör väl för bövelen vad hon vill även om hon är en hästliknande spermahink. Men en sådan passar bra till en spännblatte.
Senast redigerad av NakedApple 2020-08-30 kl. 12:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in