• 1
  • 2
2020-08-27, 18:46
Medlem
”Efter att kassabiträdet på en snabbmatsrestaurang tagit emot en beställning av en kvinna han kände igen från TV skickade han en följarförfrågan till henne på Instagram. Åtgärden på sociala medier har nu slutat i en rättsprocess, där kvinnans pojkvän riskerar att dömas för olaga hot....”

https://www.sydsvenskan.se/2020-08-2...orjat-folja-tv

Vad vet vi om detta? Är det inte så att kändisar förblir kända och tjänar på att bli följda i sociala medier?
Senast redigerad av InVinoVeritas81 2020-08-27 kl. 18:47. Anledning: Fel ordval
Citera
2020-08-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InVinoVeritas81
”Efter att kassabiträdet på en snabbmatsrestaurang tagit emot en beställning av en kvinna han kände igen från TV skickade han en följarförfrågan till henne på Instagram. Åtgärden på sociala medier har nu slutat i en rättsprocess, där kvinnans pojkvän riskerar att dömas för olaga hot....”

https://www.sydsvenskan.se/2020-08-2...orjat-folja-tv

Vad vet vi om detta? Är det inte så att kändisar förblir kända och tjänar på att bli följda i sociala medier?

Psykopat till pojkvän som måste avlivas. Ni som stretar emot här; Man äger inte sin partner. Därmed BASTA.

Så till stora frågan; Har någon ett eventuellt namn på mannen?
Citera
2020-08-27, 18:54
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Är du varm i huvudet. Vill du att jag besöker dig i restaurangen? skrev avsändaren som krävde att kassabiträdet bad om ursäkt före midnatt samma dygn.
– Bara skriv förlåt så släpper jag ditt dumma respektlösa misstag även om jag inte borde. Gör det nu!

Några veckor senare när kassabiträdet satt med sin flickvän i sin personbil utanför bostaden dök en man upp, som visade sig vara pojkvännen.
Han hotade att döda och våldta kassabiträdets familj – och berättade att en annan kille som begått samma misstag fortfarande inte kunde gå efter att han varit föremål för pojkvännens repressalier

Vilket jävla särbarn, han borde fan sitta inlåst.
Citera
2020-08-27, 19:04
Medlem
babberadarn går i taket.
Citera
2020-08-27, 19:04
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Men vad fan är det här? "TV-kändisen" lär ju skämmas ögonen ur sig om hon inte är av samma skrot och korn då. Gissar att tjejen har lite mörkare hud, eventuellt vit med extrem solbränna / brun utan sol, tatueringar och ganska kort. Killen är förmodligen invandrare rakt igenom. Ringer det några klockor?
Citera
2020-08-27, 19:08
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Men vad fan är det här? "TV-kändisen" lär ju skämmas ögonen ur sig om hon inte är av samma skrot och korn då. Gissar att tjejen har lite mörkare hud, eventuellt vit med extrem solbränna / brun utan sol, tatueringar och ganska kort. Killen är förmodligen invandrare rakt igenom. Ringer det några klockor?

Någon brud från en dokusåpa som vid tillfället bodde längst ned i landet?
Citera
2020-08-27, 19:08
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Det här känns som ett dejavu, något liknande har hänt tidigare, fanns en tråd här på fb.
Citera
2020-08-27, 19:09
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Någon brud från en dokusåpa som vid tillfället bodde längst ned i landet?
Gynning kanske?

Malmö har väl inte så många kändisar?
Citera
2020-08-27, 19:18
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Gynning kanske?

Malmö har väl inte så många kändisar?

Jag tror det är någon mycket yngre. 20 år yngre än henne. Och som bor i Skåne. Carolina bor på Ekerö.

Eftersom jag inte kan läsa artikel, så vet jag inte om man får någon ledtråd om identiteten där. Men det kan vara en C-kändis elker ännu mindre känd, som varit med i någon såpa och är okänd för de flesta förutom för dem som tittat på såpan.
Citera
2020-08-27, 20:02
Medlem
Känd från lyxfällan??
Citera
2020-08-27, 20:11
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Är du varm i huvudet. Vill du att jag besöker dig i restaurangen? skrev avsändaren som krävde att kassabiträdet bad om ursäkt före midnatt samma dygn.
– Bara skriv förlåt så släpper jag ditt dumma respektlösa misstag även om jag inte borde. Gör det nu!

Några veckor senare när kassabiträdet satt med sin flickvän i sin personbil utanför bostaden dök en man upp, som visade sig vara pojkvännen.
Han hotade att döda och våldta kassabiträdets familj – och berättade att en annan kille som begått samma misstag fortfarande inte kunde gå efter att han varit föremål för pojkvännens repressalier

Vilket jävla särbarn, han borde fan sitta inlåst.

Ja hotar man att våldta någons familj är man inte svensk, man borde i alla fall inte få vara det även om man är en med svenskt ursprung som integrerats i förortens mångkultur.
Citera
2020-08-27, 20:21
Medlem
Don-Dallass avatar
Det ska väl inte vara så konstigt att en tv-kändis påverkar sin omgivning när de rör sig ute i det dagliga livet. Att då någon som råkar träffa tv-kändisen blir tillräckligt påverkad att den får för sig att följa henne på Instagram är ju helt naturligt. Precis som om han hade sett henne i tv-rutan, fast när det är på riktigt blir det kraftfullare effekt.

Jag får känslan att kändisen är en riktig bitch som tror lite väl mycket om sig själv och nu kände sig stalkad av att en, i hennes tycke, sunkig snubbe på ett snabbmatshak velat följa henne på Instagram. Rejält äcklad av att ett sådant lowlife kan vara så fräck mot henne som är så hög i status, så ser hon till att hennes idiot till pojkvän sätter honom på plats. Något sådant skulle jag tro.

Det här får mig att tänka på när Cecilia Fors fick ett ligga?-sms efter att ha handlat på Kjell&Co. https://www.aftonbladet.se/nojesblad...rad-av-saljare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in