Citat:
Ursprungligen postat av
MuhamtaCurry
Ja jag skulle inte bli förvånad om Löfvén och Morgan åker dit sminkade med ögonskugga och särar för muslimerna. Allt för att behaga Muhammed Erövraren...
Haha, jag tror faktiskt att Sossarna med det här kommer att göra bort sig ännu mera.
Jag menar det ser inte så ljust ut för Mållgan och Röfvén just nu.
Mycket möjligt att muslimerna kommer att löpa amok inne i Malmö, att de redan har planerat en massa ofog som de kommer att ta till.
Fast fan vet.
Hur snabbt kan militären vara på plats,
och kan danska soldater komma att kallas in ?
Och hur lång tid behöver de att kallas in ?
Finns det bra prickskytteplatser ?
Citat:
Ursprungligen postat av
sonofnature
Tror inte dan park tänkt göra det ens från början
Detta va bara ett test för att se reaktioner
Jo det fanns på lite olika platser på nätet. Att bla Dan Park diskuterat detta tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Islamister är inte lika duktiga på att kunna planera dåd som vi västerlänningar är, så.. Inget kommer att smälla.. Han kommer inte ens att bli sniprad från en byggnad 300 meter därifrån.
Islamists simply don't have the KnowHow requred to be able to arrange something like that. 
Det beror på att de egentligen är så sprängkåta på att få martyrskap att de måste göra dådet efter martyrreglerna. Att det blir förvirring i martyrleden.
Sedan ska det byggas en moské där "martyren" stupade, det är kutym, för alla som inte visste det.
Marken där martyren stupade blir automatiskt en helig plats.
Citat:
Ursprungligen postat av
waxworks
Stämmer faktiskt, Är inte supersvårt att planera ett dåd med 100-300 personer döda, Rent hypotetiskt.
Det bästa dessa babbar kan komma på är att gå kaoz med kniv eller dra av ett par skott på nära håll, Avancerad kebabtekniker kan nog plocka ihop en hemmagjord bomb med lite spik i
Tror vi kommer får rapporter om ett par "Knivattacker" under/efter bränningen av deras heliga toapapper
Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Att religiösa gör en så stor sak av ett manifest där koranen bränns är för mig en gåta. Det är en bok som de har miljontals exemplar utav. Konstnären har ju knappast sårat dem genom hot om våldtäkt o mord. Jävla konstigt klimat.
Inom Islam har bränning av Koranen en stor betydelse. Och en bränning av Koranen föranledde splittringen mellan Sunni och Shia och som fortfarande är en het potatis även efter typ många sekler
Islam fungerar inte alls efter andra moralregler.
Islam är så främmande att när de etniska svenskarna blir varse vilket rövarpack Mållgen & Löfvén släppt in och vad Islam står för då kommer huvudena att rulla, den saken är säker....
Sossarna kommer att få ett sådant helvete att typ hälften hade räckt.....