Fullkomligt efterblivet och kontraproduktivt. Men den där Palludan verkar ju vara ett mästerverk i kontrollerad opposition. Park också. De tickar i alla fall av alla mina cointelpro boxar som bara stjälper mer än de hjälper och media vatten på kvarn. Alla äckliga, provokativa aktioner de sysslar med är bara en legitimerande devis för det de påstår sig motverka. Det är så kontrollerad opposition fungerar. Det är så PSYOPs funkar.
Kan låta Yuri förklara:
https://www.youtube.com/watch?v=ZFFowf0gKtE
"Put white against black, old against young, wealthy against poor, men against women and so on."
Han glömde nämna religion. Kristna mot Muslimer. Park och Palludan kommer antagligen tillåtas hålla på och tönta sig i Rosengård för att det främjar media och globalist-politikers agenda. De ges då en ursäket att än en gång demonisera och peka ett dömande, skam och skuldbeläggande finger på oss nordvästeuropèer och ge oss ännu något att hata ihjäl oss själva över. Ännu något att skämmas och guilt trippas över. Det är så det funkar. Och det är därför jag anser alla dessa högernötter och nazist-svin vara den allra största fienden. De utgör inget egentligt motstånd mot rådande världsordning. De är bara skurken i det fabianistiska manuset som eliten vill att de ska vara åt dem. Precis som den där ettriga österrikaren med sin fula mustachjävel som skulle ha gett fan i politik och hållt sig till måleri i stället.
Dessa Kremls och Wall Streets nyttiga idioter motverkar och bromsar ingenting utav det de påstår sig motverka via sina sjuka och skamliga aktioner. De accellerar bara allting de säger sig motverka mer än något annat. Och det spelar ingen roll om "gräsrots" idioterna på marken så som Park eller Paludan är medvetna om detta eller ej då det de gör ändå har samma kontraproduktiva resultat i slutändan. Skadan är redan skedd i vilket fall. Narrativet ges som på ett silverfat åt mediahusen och marxistiska femte kolonnare i våra samhällen.
Arma mänsklighet. Det är sådana djupa lager utav bedrägeri och falskhet alltihop av vad som egentligen pågår där ute i detta sjuka, upp och ned vända, perversa hån mot moder natur till samhälle att visste ni ens hälften av allt som pågick, vem som egentligen är vän med vem (Iran och Israel är egentligen geostrategiskt allierade med varandra för att ta ett exempel) och vilka som egentligen är fiender med varandra (egentligen är ingen stat eller "nation" fiende med någon annan utan egentligen handlar det om en sketen global härskarelit som söndrar och härskar över resten av oss och allting annat och proxy och kayfabe där hjärntvättade idioter på båda sidor skjuter, hugger och spränger varandra åt helvete helt i onödan egentligen förutom att göra rika sociopater ännu rikare) så skulle ni också bli lika självmordsbenägen och demorliserad som en annan. Om inte något skulle det förvirra skiten ur er.
De säger att frihet har ett väldigt högt pris. Kunskap är i så fall en ännu mer dyrköpt vara. Om inte demoraliserande om något.
Är människor ett biologiskt och evolutionärt misstag? Jag börjar mer och mer förstå och sympatisera med Rust Cohle i True Detective:
https://www.youtube.com/watch?v=9oX2xFo7JA4
Och Geroge Carlin verkade fatta galloppen till viss del också:
https://www.youtube.com/watch?v=cgps85scy1g (början av klippet som är relevant i detta fall)
Jag vill egentligen inte tro och tänka som Rust för jag vet att vi egentligen är hederligare, noblare och bättre än så här. Det är bara vad vi människor tillåtit oss själva att bli som gör mig jävligt deppig.