Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Precis, och jag har frutsptt en blow out win fr Dems tidigare, vilket (antagligen) skulle betyda dden fr GOP om scenariot ovan realiseras fr dem. Roligt va!?
Eftersom, vad jag vet, det inte har hnt fr ngot av partierna tidigare (i modern tid ska kanske tillggas) s r jag inte s orolig ver att det kommer att ske nu. Det kan hnda att demokraterna vinner, men inget tyder p att de skulle kunna roffa t sig 2/3 av senaten. Det r mer troligt att du bara r ute efter att provocera och det lyckas du inte med
Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Kan det ha att gra med att GOP aldrig haft som ml att skriva en egen health care plan kanske? De hade chansen men "sumpade" den. vad freslr d Trump? ... det slutar p payroll tax.
ingen aning, jag arbetar inte fr GOP eller POTUS. Om jag tillter mig sjlv att spekulera s skulle jag tro att det r delade meningar om vad deras healthplan ska vara. Ungefr som sossarnas politik hr i Sverige. Det r SL som fr ta smllen fr att vnsterhalvan inom partiet vill en sak och hgerhalvan en annan. andra sidan r det priset han fr betala fr att vara partiledare och statsminister och fr nyo betalt fr det ocks.
Men du har fortfarande inte svarat p min frga: om trump vinner, kommer du att acceptera resultatet utan att ropa valfusk, samarbete med utlndsk makt eller ngot annat lngskt?