Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Faktiskt så har oddset sjunkit för trump, då fler och fler undersökningar visar annorlunda än vad dom gjorde bara för nån månad sen. Senast jag kollade så var det jämnt odds på 1.90 på bägge. Så det är från fler håll än ett som visar att trump knappar in.
Varför är då dina undersökningar du länkar mer korrekta än dom som visar på ett jämnt val?
Jag läste en artikel som avhandlar den senaste undersökningen gjord utav democracy institute och såhär säger den
Citat:
:Polling by DI has previously predicted both the 2016 U.S. election and Brexit.
Vad är det då som du finner inkorrekt i den här undersökningen? Förutom att den visar en ledning för trump.
Jag säger som jag har sagt innan, och det är att jag inte tror på nån utav pollsen, och inväntar istället valnatten. Och jag gör nog helt rätt med tanke på hur olika resultat som visas på olika polls. Dock så ser jag hur oroliga många demokrater och media som hejar på D's har blivit, och tror därför att många nu märker av vinden som trump har i seglet.
Varför det, undrar jag då? Är det för att dom också ser dessa nya undersökningar som visar på bättre siffror för Trump? Vad annars skulle få dom oroliga om inte dessa polls?