2020-08-20, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Det tyder gissningsvis på att Vanessa är mycket studiebegåvad och/eller ambitiös (kanske den enda i familjen isf). Har dålig koll på läget i Sthlm, men på andra håll i landet krävs det toppbetyg för att ens bli antagen till denna välrenommerade skola och jag har svårt att tro att det skulle vara väldigt annorlunda där.

Någon skrev dock här i tråden att Anna hånat henne för att hon hade svårt med matten. Om det är sant (vilket jag inte vet) så är det för j-ligt och kan leda till stort lidande och osäkerhet.

I vår familj valde vi att försöka lösa problemet med privatlektioner för några hundralappar i veckan. Fast då kanske man måste dra ner på nagel- och hårförlängningar, solarier och restaurangbesök flera gånger i veckan. De flesta av oss har inte hur mycket pengar som helst och då måste man prioritera ...
Toppbetyg?? Vilken elitskola pratar du om? Har aldrig hört talas om.
Citera
2020-08-20, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Toppbetyg?? Vilken elitskola pratar du om? Har aldrig hört talas om.
Märstatunnan väntar på att grannarna ledsnar på ogräsodlingen och till slut plockar fram lien. Grannarnas hus lär bli svårsålda med tanke på snoppviftaren och lazy F leverne. Har inte tunnan stulit och flera kändisar inte vill ha med henne att göra? Undrar om hon läste ut boken "Mytomanen"?? Hon erkände ju att hon inte böcker annars. Lustigt sammanträffande...
Citera
2020-08-20, 07:21
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Publicera en bild på en hastighetsskylt......🙄

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Verkligen en fin bild av Odensala. En suddig bild på en 70-skylt

Citat:
Ursprungligen postat av guranboy
Hon glömde väl stänga av filtret 😂
Det är en dump av en film hon lade ut.

Jag säger det igen, hon är förkyld och hes och kan inte med att "visa" det på insta. Vad det gäller solningen har hon en överenskommelse att nämna solariet med jämna mellanrum (egen tolkning).
Citera
2020-08-20, 09:04
Medlem
nu har hon lagt ut bild på att hon gjort en sandwich åt vanessa
Citera
2020-08-20, 09:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu har hon lagt ut bild på att hon gjort en sandwich åt vanessa

Bara genom att kolla på de senaste bilderna inser man att Anna har ett riktigt torftigt liv.
En vanlig ostmacka på fat.. Ormbunkar vid en oklippt o gräsmatta, en bild på makens ben vid solariumet, dottern springer till tåget, filmar vägen till huset i mörkret..
Om jag hade ett produktionsbolag skulle jag inte vilja betala Anna en spänn för att filma detta, hon skulle få betala mig.
Ungefär som hon fick göra vid skivinspelningen.
Anna påminner om den där Ullaredsprofilen som tjatade om att få vara med i lyxfällan
https://www.expressen.se/gt/noje/hel...mmer-hit-igen/
Senast redigerad av cece123 2020-08-20 kl. 10:08.
Citera
2020-08-20, 09:35
Medlem
Citat:
Har du glömt slänten som hon rensade och fixade till? Undrar just hur den ser ut nu...

Jag har sällan skrattat så hjärtligt som när jag såg hennes story om "slänten" Hon rensade en liiiiten bit av den. Efter det flyttade hon på några ogräsplantor, som hon tyckte såg fina ut. Ogräs som bönderna lägger ner blod, svett och tårar för att bli av med. Balderbrå heter sorten. Hon kanske trodde att det var prästkragar. Ett tips om man vill ha en sommaräng full med blommor, är att köpa billiga fröer nu på hösten och sprida ut. Har en tur så tar det sig till nästa sommar.
Hade jag varit Annas mamma, hade jag visat henne att man måste hålla undan ogräset vid infarten av huset, för att det inte ska se ovälkomnande och skräpigt ut. Lite som att man ska hålla hallen ren och fin.
Citera
2020-08-20, 11:17
Medlem
Topgun855s avatar
Vi kan bara hoppas att Vanessa fixar plugget.
Hon är sista hoppet i denna kriminella familj.
Att Anna hånar henne gång på gång tyder på allvarlig psykiskt störning...

Kämpa Vanessa och flytta omgående när tillfälle ges.!
Citera
2020-08-20, 13:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Vi kan bara hoppas att Vanessa fixar plugget.
Hon är sista hoppet i denna kriminella familj.
Att Anna hånar henne gång på gång tyder på allvarlig psykiskt störning...

Kämpa Vanessa och flytta omgående när tillfälle ges.!
Ja det är fan sjukt. Hur fan får man för sig att göra något dylikt?
Citera
2020-08-20, 14:48
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:

Samma typ av person som sitter och orerar om att hon minsann inte åker till Spanien för att hon tar sitt ansvar "nu i Corona", samtidigt som hon lägger upp på storyn att hon åkt till Spanien iallafall.

Detta också strax efter att hon varit mystiskt "hes" - men inte sjuk?

Jävla smittbärande flodhäst är vad hon är.
Citera
2020-08-20, 14:51
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:

På något sjuk sätt tar Anna makten över familjen på detta sätt.

Förminska, dumförklara, sätta lägre rang på henne för hon är yngst.

Anna är alfa hannen i familjen Bam Bam Bam.
Punkt slut.

Anna är ju världsartist i hennes sjuka värld.

Tragiskt...
Citera
2020-08-20, 15:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Hon är som sagt sjuk och vi kan komma ihåg den för dotterns traumatiska händelse när Anna skickar in karln för att slänga alla nybakta bullar som dottern gjort och sedan skrika och skälla på henne i livesändningen. Det förvånar mig inte om smisk utdelades senare på kvällen.
När Felicia hade bakat samma bullar så fick hon beröm av mamman.
Vanessa verkar alltså vara mobbad och kuvad i sitt eget hem av dessa galningar.

Tyvärr så tror jag inte Vanessa orkar att ta sig ifrån dårhuset nu när hennes frihet i Spanien försvann och vi ser ju att Annas mobbing har eskalerat som straff för att dottern åkte iväg.

Tyvärr är det nog helt kört för alla barnen och det kommer att sluta illa för familjen inom några år. När Roberto går i pension finns inga pengar att leva av utan de måste tigga eller langa droger och sprit inne i stan.
Citera
2020-08-20, 15:04
Medlem
nytt på story igen,

https://postimg.cc/gallery/Km9G2Hx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in