2020-08-18, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja det hade varit alldeles alldeles underbart. Kolla en dokumentär om typ Serengeti, så får du reda på hur världen sett ut utan män.

Har la ni med. Nej eran skit innefattar allt ni gör, bebisar är alltid oskyldiga offer men gulligt försök. Ni betalar dock aldrig för det. Det är liksom inte modigt att vara oansvarig och låta folk spruta fritt i ens fitta och sen ta hand om det man skapar men ibland tror jag att vi kanske behöver kurser om blom och bin för kvinnor fram tills klimakteriet.

Det har män redan byggt. Vi betalar redan för det. Jag slipper inte undan. Jag kan inte bli gravid och sen ligga på soffan och käka praliner och leva på bidrag likt sådana som dig, den lyxen har inte män, det är ett kvinnligt privilegium vi män har givit er så ett tack vore kanske mer lämpligt från lilla stumpan än denna ton? Hmm?

Vilka bidrag har kvinnor som inte män har? Barnbidraget som ska gå till barnen? Du fick inget barn/studiebidrag under uppväxten?
Gör kvinnan abort slipper du betala, då har ingen av er något ansvar så vad gnäller du om egentligen?

Inte fan har staten knackat på hemma hos min sambo och krävt att han ska jobba medan jag käkar praliner i alla fall.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-08-18 kl. 23:51.
Citera
2020-08-18, 23:56
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vilka bidrag har kvinnor som inte män har? Barnbidraget som ska gå till barnen? Du fick inget barn/studiebidrag under uppväxten?

Gör kvinnan abort slipper du betala, då har ingen av er något ansvar så vad gnäller du om egentligen?

Det är inget jävla nollsummespel. Om någon får 100 kronor och jag har betalat 90 av dom kronorna och du 10 så har inte vi givit lika mycket. Du förstår inte att män totalt tar hand om kvinnor och betalar extremt mycket mer skatt? Du tror skolor och dagis magiskt bara fanns där en dag? Eller kanske ett gäng med KVINNOR som fan inte vet vad en spik och hammare är byggde ALLT? Nej det var visst vi med, kolla ut en dag på byggnader, tåg, bilar, vägar och ALLT annat du ser och så funderar du på världen utan män, då finns det ingen värld, ni är blott djur, sliddjur.

Ja eller om hon rånar en bank så har vi pengar, varför sluta vid mord liksom? Även utan barn betalar man för kvinnor och dagis och annat, du verkar ha fått för dig en del konstiga saker, du kanske har så att säga "kvinnotänkt" lite för mycket.
Citera
2020-08-19, 00:01
Medlem
Citat:
Det är inget jävla nollsummespel. Om någon får 100 kronor och jag har betalat 90 av dom kronorna och du 10 så har inte vi givit lika mycket. Du förstår inte att män totalt tar hand om kvinnor och betalar extremt mycket mer skatt? Du tror skolor och dagis magiskt bara fanns där en dag? Eller kanske ett gäng med KVINNOR som fan inte vet vad en spik och hammare är byggde ALLT? Nej det var visst vi med, kolla ut en dag på byggnader, tåg, bilar, vägar och ALLT annat du ser och så funderar du på världen utan män, då finns det ingen värld, ni är blott djur, sliddjur.

Ja eller om hon rånar en bank så har vi pengar, varför sluta vid mord liksom? Även utan barn betalar man för kvinnor och dagis och annat, du verkar ha fått för dig en del konstiga saker, du kanske har så att säga "kvinnotänkt" lite för mycket.

Samhället kräver att även kvinnor jobbar utom om de nu inte kan av någon anledning. Precis som män.

Inte fan är det mest män man ser jobba på dagis skolor sjukhus och äldreboenden men den detaljen ska vi väl skita i det viktigaste är ju vem som blandade betongen...
Citera
2020-08-19, 00:10
Medlem
Citat:
Samhället kräver att även kvinnor jobbar utom om de nu inte kan av någon anledning. Precis som män.

Inte fan är det mest män man ser jobba på dagis skolor sjukhus och äldreboenden men den detaljen ska vi väl skita i det viktigaste är ju vem som blandade betongen...
Om de inte jobbade utan istället tog hand om barn och äldre hemma så räcker det att ungmörna jobbar som fröken och syster.
Citera
2020-08-19, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken
Om de inte jobbade utan istället tog hand om barn och äldre hemma så räcker det att ungmörna jobbar som fröken och syster.

Ska de jobba? Jag trodde de skulle käka praliner.
Eller menar du att skolor , dagis och sjukhus bara skulle vara stora skokartonger i betong utan folk som jobbade där?
Citera
2020-08-19, 00:14
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Nej samhället kräver inte att mammor jobbar. Sånt ni har pappa staten för. Tror du män kan låtsas vara gravida eller? Sicket löjligt snack!

Mmm ni kan ju alltid hålla klasser utan på någon åker. gå till åkerskolan i sumpmark och sedan försöka uppfinna pennor och hur man håller sig varm utan att männen som alltid tar hand om er finns där.

Känner ni er kaxiga så har jag sagt flera gånger att vi delar upp landet. Män får bara använda det män byggt och kvinnor får bara använda det kvinnor byggt. Ni skulle få hålla till i skogen i Norrland och våra liv skulle inte påverkas alls, så är det ju faktiskt så lite ödmjukhet och mindre uppnosighet skulle göra dig gott.
Citera
2020-08-19, 00:18
Medlem
Citat:
Nej samhället kräver inte att mammor jobbar. Sånt ni har pappa staten för. Tror du män kan låtsas vara gravida eller? Sicket löjligt snack!

Mmm ni kan ju alltid hålla klasser utan på någon åker. gå till åkerskolan i sumpmark och sedan försöka uppfinna pennor och hur man håller sig varm utan att männen som alltid tar hand om er finns där.

Känner ni er kaxiga så har jag sagt flera gånger att vi delar upp landet. Män får bara använda det män byggt och kvinnor får bara använda det kvinnor byggt. Ni skulle få hålla till i skogen i Norrland och våra liv skulle inte påverkas alls, så är det ju faktiskt så lite ödmjukhet och mindre uppnosighet skulle göra dig gott.

Ja och ni män kan gott börja föda och ta hand om era egna barn istället för att sitta här och gnälla på att kvinnor inte gör det.

On topic så tror jag bestämt att TS fått det hela om bakfoten, det är nämligen kvinnor som inte längre vill ha med män att göra.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-08-19 kl. 00:23.
Citera
2020-08-19, 00:24
Medlem
Kebbabturkens avatar
MGTOW or Red Pilled hela vägen! Mina vänner och syskon som har barn och fru/sambo/flickvän är så miserabla. Alla försöker hela tiden hinta att man ska följa samma spår. Haha, snacka om att de är sura bara för att de själva vet att det livet de lever suger kuk. Kvinnan suger ut livslusten, inga pengar och bråk. En dag drar kvinnan med halva din förmögenhet och om inte det är prostitution så vet jag inte vad som är.

Har pengar, frihet och tid att göra vad jag vill när jag vill. Skulle jag inte ha ihop med en kvinna.
Citera
2020-08-19, 00:26
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ja och ni män kan gott börja föda och ta hand om era egna barn istället för att sitta här och gnälla på att kvinnor inte gör det.

On topic så tror jag bestämt att TS fått det hela om bakfoten, det är nämligen kvinnor som inte längre vill ha med män att göra.

Då ska jag ha din bebis först och sen gnääääääääälla som faaaaaaaan på att du inte gör tillräckligt och inte betalar tillräckligt och aldrig spenderar någon tid med oss och om du spenderar tid på oss så gnäller jag över att du inte tar hand om familjen ekonomiskt och inte är självständig nog. Sen den lilla planen small upp i röva på dig.

Nej han har helt rätt, vi dissar er nu, män som går sin egen väg och allt det där fina! Wow! Revolutionen är här!
Citera
2020-08-19, 00:28
Medlem
Citat:
Då ska jag ha din bebis först och sen gnääääääääälla som faaaaaaaan på att du inte gör tillräckligt och inte betalar tillräckligt och aldrig spenderar någon tid med oss och om du spenderar tid på oss så gnäller jag över att du inte tar hand om familjen ekonomiskt och inte är självständig nog. Sen den lilla planen small upp i röva på dig.

Nej han har helt rätt, vi dissar er nu, män som går sin egen väg och allt det där fina! Wow! Revolutionen är här!

Haha ja gnäll på du. Jag skulle göra som ni män gör och skita fullständigt i dig och ditt barn.
Kanske ta kontakt när ungen fyllt 16-18år för att bonda så man kan ha ett vuxet barn som man kan ha användning av när man blir äldre.

Ungen skulle ändå hata dig mer :P
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-08-19 kl. 00:35.
Citera
2020-08-19, 00:35
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Haha ja gnäll på du. Jag skulle göra som ni män gör och skita fullständigt i dig och ditt barn.
Kanske ta kontakt när ungen fyllt 16-18år för att bonda så man kan ha ett vuxet barn som man kan ha användning av.

Ja kan ni inte döda dom direkt så vill ni helst inte ha med dom att göra alls, precis det jag alltid sagt, kvinnor är sjuka.
Citera
2020-08-19, 00:39
Medlem
Citat:
Ja kan ni inte döda dom direkt så vill ni helst inte ha med dom att göra alls, precis det jag alltid sagt, kvinnor är sjuka.

Köper du tamponger också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in