2020-08-19, 00:47
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Köper du tamponger också?

Hmm i guess so? Om vi skall ta över födande med menar jag. Nästa fråga blir ju då så klart vad fan skall vi med er till? Bara bebisar och män, vilken underbart fredlig och härlig plats jorden då vore. Ni däremot har inte skött er sedan ni käkade satans äpple.
Citera
2020-08-19, 02:29
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det kan heterosexuella par också bli, jag har sett det med egna ögon.
Definiera jämställdhet för mig, så vi pratar om samma sak.
Lika kommer vi aldrig bli.
Citera
2020-08-19, 06:59
Avstängd
Citat:
Vilka bidrag har kvinnor som inte män har? Barnbidraget som ska gå till barnen? Du fick inget barn/studiebidrag under uppväxten?

Kvinnor tar ut mer bidrag och pension, de är än nettoförlust, de borde för samhälles skulll sova mindre och jobba mer (ca 20% mer om det är jämställdhet på arbetsmarknaden som efterågas)

Citat:
Gör kvinnan abort slipper du betala, då har ingen av er något ansvar så vad gnäller du om egentligen?

En abort i sverige kostar ca 10000kr . Det är männen som betalar det . Kvinnor slipper abort och bebismord genom att ta ansvar för sin sexualitet, något de misslyckas med , var 15 minut, dygnet runt alla dagar på året, bara i sverige ( då är vi snudd på världsledande i grenen)

Citat:
Inte fan har staten knackat på hemma hos min sambo och krävt att han ska jobba medan jag käkar praliner i alla fall
.

Det stämmer , han gör det av egen fri vilja, för sig och sin familj, han bidrar även till att de som har det svårt ska få hjälp,

Det kallas ansvar, när man gör något för sig själv och andra, på sin egen bekostnad... inte andras....

varför han ska jobba ännu mer för att little jinder ska kunna ta en latte och en extra abortion eller två i månaden tycker du?

Hade det inte varit mer fair om kvinnor iafall jobbade även fredagar, säg varannan vecka?
Citera
2020-08-19, 07:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
För? Det är väl ändå "om"?

Yes, korrekt.
Citera
2020-08-19, 07:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej samhället kräver inte att mammor jobbar. Sånt ni har pappa staten för. Tror du män kan låtsas vara gravida eller? Sicket löjligt snack!

Mmm ni kan ju alltid hålla klasser utan på någon åker. gå till åkerskolan i sumpmark och sedan försöka uppfinna pennor och hur man håller sig varm utan att männen som alltid tar hand om er finns där.

Känner ni er kaxiga så har jag sagt flera gånger att vi delar upp landet. Män får bara använda det män byggt och kvinnor får bara använda det kvinnor byggt. Ni skulle få hålla till i skogen i Norrland och våra liv skulle inte påverkas alls, så är det ju faktiskt så lite ödmjukhet och mindre uppnosighet skulle göra dig gott.

Män skulle inte klara sig många dagar, det skulle bli psykiska breakdowns på nolltid. Förmodligen hade det blivit barbariska handlingar som dominerat, tills ni utrotat er själva.
Citera
2020-08-19, 07:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Samhället kräver att även kvinnor jobbar utom om de nu inte kan av någon anledning. Precis som män.

Inte fan är det mest män man ser jobba på dagis skolor sjukhus och äldreboenden men den detaljen ska vi väl skita i det viktigaste är ju vem som blandade betongen...

Ja det är bara det materiella som räknas. Det behövs nämligen ingenting annat än materia, sedan sköter resten sig själv. Människor överhuvudtaget är rätt så överflödiga, varför vi egentligen skulle kunna göra oss av med en väldigt stor del av befolkningen som bara parasiterar. Men det ville ju inte Plattjord med flera heller...hm, det blir svårlöst detta.
Citera
2020-08-19, 07:11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Hmm i guess so? Om vi skall ta över födande med menar jag. Nästa fråga blir ju då så klart vad fan skall vi med er till? Bara bebisar och män, vilken underbart fredlig och härlig plats jorden då vore. Ni däremot har inte skött er sedan ni käkade satans äpple.

Hah ja det hade jag velat se. Rigga upp dolda kameran för nu blir det åka av!
Citera
2020-08-19, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Kvinnor tar ut mer bidrag och pension, de är än nettoförlust, de borde för samhälles skulll sova mindre och jobba mer (ca 20% mer om det är jämställdhet på arbetsmarknaden som efterågas)

En abort i sverige kostar ca 10000kr . Det är männen som betalar det . Kvinnor slipper abort och bebismord genom att ta ansvar för sin sexualitet, något de misslyckas med , var 15 minut, dygnet runt alla dagar på året, bara i sverige ( då är vi snudd på världsledande i grenen)

.

Det stämmer , han gör det av egen fri vilja, för sig och sin familj, han bidrar även till att de som har det svårt ska få hjälp,

Det kallas ansvar, när man gör något för sig själv och andra, på sin egen bekostnad... inte andras....

varför han ska jobba ännu mer för att little jinder ska kunna ta en latte och en extra abortion eller två i månaden tycker du?

Hade det inte varit mer fair om kvinnor iafall jobbade även fredagar, säg varannan vecka?

10 000 kr för en saltlösning som trycks upp i slidan? Det var dyrt salt.

Nej sanningen är att majoriteten aborter inte kostar sådana fantasisummor.

När jag gjorde abort låg det flera tjejer i samma sal och gjorde abort och inte en enda sköterska eller läkare var närvarande. Det enda som fanns var knappar man skulle trycka på om man behövde hjälp.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-08-19 kl. 10:37.
Citera
2020-08-19, 10:34
Medlem
Citat:

Du verkar ta väldigt lätt på aborter, ungefär som att du lägger en kabel.
Citera
2020-08-19, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Du verkar ta väldigt lätt på aborter, ungefär som att du lägger en kabel.

Nej men jag ifrågasätter kostnaden för aborter.
Citera
2020-08-19, 11:23
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Yes, korrekt.

Ja det är kul att rätta dig.

Citat:
Män skulle inte klara sig många dagar, det skulle bli psykiska breakdowns på nolltid. Förmodligen hade det blivit barbariska handlingar som dominerat, tills ni utrotat er själva.

Kvinnor bidrar till mäns mentala ohälsa och inte tvärtom så snarare skulle direkt 94,5% av alla manliga problem försvinna.
Tror jag inte, vi kan ju alltid fucka med er eftersom ni i detta scenariot är totalt överflödiga.

Citat:
Hah ja det hade jag velat se. Rigga upp dolda kameran för nu blir det åka av!

Ni skulle ta livet av er när ni förstår att vi tom äger er när det kommer till att vara mammor.
Citera
2020-08-19, 11:41
Avstängd
Citat:

Nej sanningen är att majoriteten aborter inte kostar sådana fantasisummor.

När jag gjorde abort låg det flera tjejer i samma sal och gjorde abort och inte en enda sköterska eller läkare var närvarande. Det enda som fanns var knappar man skulle trycka på om man behövde hjälp.

Sjukvård är dyrt och innefektivt i sverige.
Troligtvis för att det är många kvinnor ”på jobbet”.

Killing babies is xpensive. Du kanske kan va en ”riktig syster” och lösa det som kvinnor alltid gjort de nästa gångerna. Det är tufft att vara samhällsbärare och jämstäld familjefar, väldigt givande, men tufft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in