2020-08-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Vet inte varför du drar in Corona i det. Jag pratar om att NI själva är utseendefixerade. Du skrev nyss att du pratade med en 9a, oj vad förvånad jag blir över att hon är ytlig osv. Du förstår visst inte vad jag försöker säga, så jag avslutar.

Förvisso är ju en 9a för mig kanske en 2a för dig? Vad vet du om hennes personlighet. Vad hon förmedlat online som gör att jag rankar henne som en 9a? Men visst, absolut. Hennes utseende är en stordel, så är det. Man kan inte komma ifrån det, utseende är online mycket viktigare än offline. Just därför förespråkar jag ju offline möten, men pga Corona så är det inte möjligt i samma utsträckning. Hur kan du inte se det sambandet?
Citera
2020-08-17, 18:34
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Vet inte varför du drar in Corona i det. Jag pratar om att NI själva är utseendefixerade. Du skrev nyss att du pratade med en 9a, oj vad förvånad jag blir över att hon är ytlig osv. Du förstår visst inte vad jag försöker säga, så jag avslutar.

Frågan är hur ser en 9 ut?
Det vill jag gärna veta. Vi har alla olika smaker.
Citera
2020-08-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Frågan är hur ser en 9 ut?
Det vill jag gärna veta. Vi har alla olika smaker.

Som en 6:a fast upp och ner.

Nej ger upp denna appen. Finns det något bättre?
Citera
2020-08-17, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Förvisso är ju en 9a för mig kanske en 2a för dig? Vad vet du om hennes personlighet. Vad hon förmedlat online som gör att jag rankar henne som en 9a? Men visst, absolut. Hennes utseende är en stordel, så är det. Man kan inte komma ifrån det, utseende är online mycket viktigare än offline. Just därför förespråkar jag ju offline möten, men pga Corona så är det inte möjligt i samma utsträckning. Hur kan du inte se det sambandet?

Dels vet jag hur "snygga tjejer" funkar, sedan skrev du själv att hon sagt att hon pratar med dig då du är snygg.

Men lev i din lilla bubbla du och lyssna inte på mig, det verkar ju fungera för dig.
Citera
2020-08-17, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Samma kille ligger med många tjejer? Vissa killar får 0 träffar osv osv. Samt killar mindre kräsna och gillar fler.

OK jag ska göra det här enkelt för dig.

Vi säger att Tinder har 4 användare. 2 kvinnor och 2 män.

Om 1 man matchar med båda kvinnorna och den andre mannen inte matchar med någon. Då har män totalt fått 2 matchningar och kvinnor 2. Snittet blir 1 per man och 1 per kvinna.

Fördelningen mellan männen påverkar inte snittet.
Citera
2020-08-17, 18:43
Medlem
Citat:
Kan du inte länka en lookalike till din 9?

Hmm, svårt ju. Eftersom jag inte vet vad modellen heter som motsvarar henne ganska bra. Har googlat Victoria Secrets models nu. Det är en tjej där jag tänker på, vars ansikte hon liknar, minus annan hårfärg. Eh, säger kanske inte dig någonting, men det är ett visst space mellan ögonen som jag tycker mig se i många catwalk tjejer, men sen är det ju den smala snygga slanka kroppen också, hon är inte lika smal som Secrets modellerna, gillar inte deras kroppar för det mesta alls, faktiskt. För smala. Alldeles perfekt för mig är hon, tycker min spinkiga långa kropp matchar hennes alldeles perfekt, dessvärre tror jag inte hon delar den uppfattningen. Hon vill nog ha 10-15kg mer muskler på den här spillevinkkakan dessvärre Lite åt Elsa hosk hållet kanske? Fan, jag vet inte. Igen, min 9a kan vara någon annans 5a.
Citera
2020-08-17, 18:44
Medlem
Citat:
Dels vet jag hur "snygga tjejer" funkar, sedan skrev du själv att hon sagt att hon pratar med dig då du är snygg.

Men lev i din lilla bubbla du och lyssna inte på mig, det verkar ju fungera för dig.

Hon pratar inte med mig. Vi har varandra på en chattapp just nu bara. Fungerar inte alls för mig, skicka gärna i PM instruktioner. Haha!!
Citera
2020-08-17, 18:46
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Hmm, svårt ju. Eftersom jag inte vet vad modellen heter som motsvarar henne ganska bra. Har googlat Victoria Secrets models nu. Det är en tjej där jag tänker på, vars ansikte hon liknar, minus annan hårfärg. Eh, säger kanske inte dig någonting, men det är ett visst space mellan ögonen som jag tycker mig se i många catwalk tjejer, men sen är det ju den smala snygga slanka kroppen också, hon är inte lika smal som Secrets modellerna, gillar inte deras kroppar för det mesta alls, faktiskt. För smala. Alldeles perfekt för mig är hon, tycker min spinkiga långa kropp matchar hennes alldeles perfekt, dessvärre tror jag inte hon delar den uppfattningen. Hon vill nog ha 10-15kg mer muskler på den här spillevinkkakan dessvärre Lite åt Elsa hosk hållet kanske? Fan, jag vet inte. Igen, min 9a kan vara någon annans 5a.

Jo jag är ett fan av Victoria Secret
Men du tycker inte att det är konstigt att du söker en Victoria Secret modell? Det är som att jag skulle söka efter Bill Skarsgård på Tinder

Inte för att vara elak.
Citera
2020-08-17, 18:48
Medlem
Citat:
Jo jag är ett fan av Victoria Secret
Men du tycker inte att det är konstigt att du söker en Victoria Secret modell? Det är som att jag skulle söka efter Bill Skarsgård på Tinder

Inte för att vara elak.

Haha, hallå jag sa ju inte att jag söker en Victoria Secrets modell. Du frågade vad hon är lik, det är någon sån där modell. Hon ser inte alls ut som dessa modeller i helheten ju! Det är ögonen, blicken ansiktetsform, men där slutar likheterna. Jag söker alla möjliga tjejer, knappast som jag har ett filter inställt på Victoria Secrets, du frågade. Jag svarade gullis
Citera
2020-08-17, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
OK jag ska göra det här enkelt för dig.

Vi säger att Tinder har 4 användare. 2 kvinnor och 2 män.

Om 1 man matchar med båda kvinnorna och den andre mannen inte matchar med någon. Då har män totalt fått 2 matchningar och kvinnor 2. Snittet blir 1 per man och 1 per kvinna.

Fördelningen mellan männen påverkar inte snittet.

Säg att det finns 10 män och 10 kvinnor. Samtliga män gillar samtliga kvinnor medan samtliga kvinnor gillar bara samma man och väljer att inte swipea på de sista 9 männen.

Kvinnorna har nu 1 träff per swipe och männen 0,1 träff per swipe. Män swipear och gillar fler än kvinnor. Du utgår från att män och kvinnor swipear lika mycket.
Citera
2020-08-17, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Säg att det finns 10 män och 10 kvinnor. Samtliga män gillar samtliga kvinnor medan samtliga kvinnor gillar bara samma man och väljer att inte swipea på de sista 9 männen.

Kvinnorna har nu 1 träff per swipe och männen 0,1 träff per swipe. Män swipear och gillar fler än kvinnor. Du utgår från att män och kvinnor swipear lika mycket.

Det är sant. Men det resulterar i lika många match i snitt.

Och det är väl ändå antal match som är intressant i slutändan?
Citera
2020-08-17, 18:55
Medlem
Citat:
Problemet med såna tjejer är att dessa har många som skriver till dessa
Hon kommer bara förgöra ditt självförtroende som Liljor skrev. Hon har dig i bakgrunden och svarar när hon är uttråkad. Jag tycker du borde ge henne samma kriminella behandling så hon förstår att det inte är acceptabelt att behandla människor som skit.

Jag skriver med en väldigt fin man. Han är verkligen inte en 9a utan gröna ögon, glasögon, och ett typiskt ingenjör utseende trots att han är jurist. Han är så genuin och vacker i sitt beteende. Han frågade varför jag gillade hans utseende och jag skrev det är helheten du har som jag tycker om. Han var så glad.

Dessutom frågade han så respektfullt om sex gör mig bekväm att tala om så får jag säga till.

Skit i henne som Liljor skrev för du kommer bara må dåligt. Hitta någon som du är attraherad av både i personlighet och utseende.

Ja, så hur står jag ut? Ska jag skicka en bild när jag drar på ett stort leende med nördglasögon?
Vad tycker såna tjejer är roligt? Give me some advice då liksom. Help a niggah out, osv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in