2026-01-21, 15:28
Medlem
Varför skriver hon inte?
Citera
2026-01-21, 15:45
Medlem
geytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Fick mathning med en mycket yngre kvinna. Jag har väl halva inne då?
För några år sen fick jag matchning med en annan mycket yngre kvinna. Jag vet vem hon är. Jag vågade inte skriva först, men efter en timme så tänkte jag göra det. Då hade hon avmatchat.

Kan du utveckla hur du "inte vågar skriva först" på en app där man ska skriva?
Citera
2026-01-21, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geyto
Kan du utveckla hur du "inte vågar skriva först" på en app där man ska skriva?

För jag är feg. Och så tänker jag att det är bättre att den unga kvinnan tar initiativen.
Citera
2026-01-21, 15:55
Medlem
geytos avatar
Citat:
För jag är feg. Och så tänker jag att det är bättre att den unga kvinnan tar initiativen.

Som du märker har ditt beteende ingen framgång. Ska du ändra ditt beteende?
Citera
2026-01-21, 15:56
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Varför skriver hon inte?

Vem?
Citera
2026-01-21, 22:18
Medlem
Citat:
Som du märker har ditt beteende ingen framgång. Ska du ändra ditt beteende?

Du menar ta initiativet med en mycket yngre kvinna? Det har jag provat. Aldrig mer.
Citera
2026-01-21, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Vem?

En mycket yngre kvinna. Konstigt nog så har hon dykt upp 2 gånger till nu och vi har matchat 3 gånger totalt.
Citera
2026-01-22, 04:55
Medlem
geytos avatar
Citat:
Du menar ta initiativet med en mycket yngre kvinna? Det har jag provat. Aldrig mer.

Jag förstår inte alls. Vad är "mycket yngre"? Och om ni har matchat så är det väl fritt fram, vad jag vet, att ta kontakt? Om nu båda är vuxna och kan ge samtycke.
Citera
2026-01-22, 07:37
Medlem
Citat:
Jag förstår inte alls. Vad är "mycket yngre"? Och om ni har matchat så är det väl fritt fram, vad jag vet, att ta kontakt? Om nu båda är vuxna och kan ge samtycke.

I det här fallet så är hon 28 år yngre. Kanske det, men det tänker jag inte göra. Gjort det tidigare, då med en som är 20 år yngre, och vi kände varann och jag trodde det fanns nåt där.
Citera
2026-01-22, 09:11
Medlem
geytos avatar
Citat:
I det här fallet så är hon 28 år yngre. Kanske det, men det tänker jag inte göra. Gjort det tidigare, då med en som är 20 år yngre, och vi kände varann och jag trodde det fanns nåt där.

Men bara för att du har en dålig erfarenhet betyder väl inte det att utfallet blir lika om du prövar igen?
Citera
2026-01-22, 09:19
Medlem
Citat:
Men bara för att du har en dålig erfarenhet betyder väl inte det att utfallet blir lika om du prövar igen?

Nej, men jag tappade lusten helt efter det. Den kvinnan kände jag redan och jag hade känslor. Och hon var inte lika mycket yngre som den här kvinnan jag matchat med.
Faktum är att jag aldrig mer kommer ta initiativ med en yngre kvinna igen, vare sig irl eller på nätet.
Många håller med om att det är bättre att kvinnan tar initiativ om hon är yngre.
Citera
2026-01-22, 11:26
Medlem
Citat:
En mycket yngre kvinna. Konstigt nog så har hon dykt upp 2 gånger till nu och vi har matchat 3 gånger totalt.

Tredje gången ni matchar och sedan händer absolut inget mer. Om du nu vill ens ha en möjlighet att träffa henne krävs det ju inte mycket energi att skicka iväg ett meddelande?

Fast det är väl mycket tryggare att vistas på flashback år ut och år in och älta din upplevelse (som majoriteten av män inte delar) om hur kvinnor är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in