Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
20-08-17, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Men fattar ni inte att det finns olika slags tjejer eller? Ni går efter fel typer, det finns bra tjejer också det gäller bara att känna igen dem.

Läs mina inlägg så ser du att jag fattar, men igen. Jag kan inte gå ut i verkligheten nu och flörta med de jag är intresserad av i samma utsträckning utan att känna att man tar stora risker, dels för sin egen hälsa men sen för andra också. Hoppas skiten försvinner illakvickt, så man kan återgå till något sånär vanligt uteliv igen.
Citera
20-08-17, 18:19
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Tack Älskling, inte för jag egentligen lever upp till "incel" titeln helt, men jag ser mig nog som en incel ändå, om man kan känna så? När jag sitter och snapchattar med en 9a, så är ju inte det bättre än en incel som kanske snappar med henne för att han gått i samma skola som henne? Samma outcome, just nu iaf. Enda skillnaden att mig snappar hon med för att jag är "snygg", antar jag.

Eller för att vissa har intelligens och intellekt att erbjuda och inte bara en snygg kropp och ansikte?
Jag menar vad ska man göra med det när attraktionen försvinner?
Citera
20-08-17, 18:21
Medlem
Laddade ner appen igår. Är det någon mer som får en massa asiatiskor som likear er?

Vet inte om det är någon inställning eller något men en massa koreanskor/japanskor osv känns väldigt för långt bort för att de ska kunna bli något.
Citera
20-08-17, 18:22
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Laddade ner appen igår. Är det någon mer som får en massa asiatiskor som likear er?

Vet inte om det är någon inställning eller något men en massa koreanskor/japanskor osv känns väldigt för långt bort för att de ska kunna bli något.

Din jordglob kanske snurrar i Asien?
Jag får ju bara massa tyskar och amerikaner so dont know
Citera
20-08-17, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Eller för att vissa har intelligens och intellekt att erbjuda och inte bara en snygg kropp och ansikte?
Jag menar vad ska man göra med det när attraktionen försvinner?

Vi män åldras som fina viner. Lugn, jag skämtar ok?
Vet ju att det är klassiskt att säga så. Men jag har ju allt! Men jag kan inte förmedla det via en förbannad chattruta DixieD, help a incel out here!!
Citera
20-08-17, 18:25
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Vi män åldras som fina viner. Lugn, jag skämtar ok?
Vet ju att det är klassiskt att säga så. Men jag har ju allt! Men jag kan inte förmedla det via en förbannad chattruta DixieD, help a incel out here!!

Jag har hört att flera män upplever kvinnorna på Tinder som väldigt elaka och dryga
Vissa svarar inte ens. Stämmer det?
Citera
20-08-17, 18:29
Medlem
Citat:
Din jordglob kanske snurrar i Asien?
Jag får ju bara massa tyskar och amerikaner so dont know

Ja eller så har jag ett utseende som tilltalar folk från asien. Tycker bara det är konstigt då jag har inställt 50 km bort och folk från andra sidan jordgloben likear mig.

Testade att likea tillbaka på en del och de börjar skriva osv så är ju inga "fejk-profiler" heller. Hade de bott närmre så hade jag inte varit svår då jag gillar både koreanskor/japanskor. Dock lite irriterande då jag vägrar betala för tinder så vet inte hur många av mina likes som är av dessa asiater.
Citera
20-08-17, 18:30
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Ja eller så har jag ett utseende som tilltalar folk från asien. Tycker bara det är konstigt då jag har inställt 50 km bort och folk från andra sidan jordgloben likear mig.

Testade att likea tillbaka på en del och de börjar skriva osv så är ju inga "fejk-profiler" heller. Hade de bott närmre så hade jag inte varit svår då jag gillar både koreanskor/japanskor. Dock lite irriterande då jag vägrar betala för tinder så vet inte hur många av mina likes som är av dessa asiater.

Ta bort global funktionen i inställningar
Citera
20-08-17, 18:31
Medlem
Citat:
Läs mina inlägg så ser du att jag fattar, men igen. Jag kan inte gå ut i verkligheten nu och flörta med de jag är intresserad av i samma utsträckning utan att känna att man tar stora risker, dels för sin egen hälsa men sen för andra också. Hoppas skiten försvinner illakvickt, så man kan återgå till något sånär vanligt uteliv igen.

Vet inte varför du drar in Corona i det. Jag pratar om att NI själva är utseendefixerade. Du skrev nyss att du pratade med en 9a, oj vad förvånad jag blir över att hon är ytlig och att kontakten med henne inte leder nånstans. Du förstår visst inte vad jag försöker säga, så jag avslutar.
Senast redigerad av Liljor 20-08-17 kl. 18:36.
Citera
20-08-17, 18:31
Avslutad
Jag fattar inte statistiken kring Tinder.

Vad jag förstår så går det ungefär 3 män på 2 kvinnor på Tinder. Men ändå ska kvinnor lyckas få träffar i 10 gånger högre omfattning.

Även om 20/80 regeln skulle gälla skulle ju genomsnitten för könen ändå baseras på att varje gång en kvinna träffar en kille så träffar en kille en tjej.

Det ska ju ge 1,5 träffar för kvinnor på 1 träff för män i snitt. Inte 10 på 1.

Vad är det jag har missförstått?

Och säg inte fördelningen för den påverkar inte snittet.
Citera
20-08-17, 18:32
Medlem
Citat:
Ta bort global funktionen i inställningar

Den är inte på....

Kanske buggigt, vet i fan.
Citera
20-08-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Jag fattar inte statistiken kring Tinder.

Vad jag förstår så går det ungefär 3 män på 2 kvinnor på Tinder. Men ändå ska kvinnor lyckas få träffar i 10 gånger högre omfattning.

Även om 20/80 regeln skulle gälla skulle ju genomsnitten för könen ändå baseras på att varje gång en kvinna träffar en kille så träffar en kille en tjej.

Det ska ju ge 1,5 träffar för kvinnor på 1 träff för män i snitt. Inte 10 på 1.

Vad är det jag har missförstått?

Och säg inte fördelningen för den påverkar inte snittet.

Samma kille ligger med många tjejer? Vissa killar får 0 träffar osv osv. Samt killar mindre kräsna och gillar fler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in