Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Ja, på sådana där ställen kan jag förstås tänka mig att det är en stor fördel att skriva något personligt och lägga ned tid på det eftersom de flesta väl får skicka meddelanden till de flesta, eller? Det måste ju märkas om man skrivit något slentrianmässigt eller t.o.m. kopierat en text som man sänt till femtioelva kvinnor. "Kåt?" tror jag liksom inte riktigt räcker ens på en sida för sexkontakter.
Precis, så länge man inte är blockerad kan man skriva till vem man vill. Ifall någon kollar min profil och inte tycker att jag verkar vara något att hänga i julgranen kan dom blockera mig för att slippa få mail från mig.
Nä, "kåt i kväll?" är en mycket dålig öppningsreplik då man befinner sig på en sida för sexsök, det är som underförstått på något sätt att man har lust till sex, men inte med någon slumpvis man.
Fast jag tror att något personligt är lika viktigt vid seriös dejting, då jag tror att många kvinnor vill känna sig "utvalda", att mannen valt en pga något specifikt, så inte bara ett "hallå lisa" då det inte säger något om varför mannen kontaktar en. Han kan ju ha skickat samma till 100 st andra, och då känner man sig inte så speciell, utan snarare som en i mängden där han hoppas att vem som helst nappar. Men jag vet inte om kvinnor som dejtar seriöst tycker så?
Men å andra sidan så måste man väl ha matchat för att kunna skriva till varandra?