2020-08-14, 17:30
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Förstår inte hur ni orkar denna app, massa lösaktiga horor med könssjukdommarnas a-ö.

Tycker ni inte det är äckligt? Jag och ett gäng polare gjorde ett test på den lokala madrassen och hon var på att knulla oss en efter en 4 st totalt på samma dag hahaha, hon boka in oss på olika tider. Givetvis ignorera vi efter men aa ni fattar.

Säger väl kanske lite om medelåldern här inne, jag letar efter wifey material och de hittar man fan inte på tinder iaf 😂

Man löser problemet ganska lätt på Tinder genom att sålla idioter som dig. Negrer bort, utländska bort (muslimer får inte ens en chans)

Självsäkra idiotiska män med solbränna och liknar Brad Pitt eller någon annan sörja. Bort

Sen ger man mannen ett helvete för att se vem som har tålamod 👌🏼
Citera
2020-08-14, 18:47
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Man löser problemet ganska lätt på Tinder genom att sålla idioter som dig. Negrer bort, utländska bort (muslimer får inte ens en chans)

Självsäkra idiotiska män med solbränna och liknar Brad Pitt eller någon annan sörja. Bort

Sen ger man mannen ett helvete för att se vem som har tålamod 👌🏼

Är jag en idiot för att jag inte tänder på lättfotade luder med könssjukdomar?
Citera
2020-08-14, 18:52
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Är jag en idiot för att jag inte tänder på lättfotade luder med könssjukdomar?

Hur vet du vem som är lättfotade luder? Skrev du inte att du knullade ludret tillsammans med dina polare?
Citera
2020-08-14, 18:54
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Hur vet du vem som är lättfotade luder? Skrev du inte att du knullade ludret tillsammans med dina polare?

Det märker man rätt fort när man skriver med dom, nej det skrev jag inte då får du nog läsa igen.
Citera
2020-08-14, 18:59
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Det märker man rätt fort när man skriver med dom, nej det skrev jag inte då får du nog läsa igen.

Vi har alla varit någons luder vare sig på Tinder eller inte. Det behövs bara en man för göra en kvinna till luder

Men berätta gärna hur du vet
Citera
2020-08-14, 19:08
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Vi har alla varit någons luder vare sig på Tinder eller inte. Det behövs bara en man för göra en kvinna till luder

Men berätta gärna hur du vet

Nej, har aldrig varit någons luder. Hur jag märker är att dom har inga direkta krav dom går med på att ses samma kväll och man får nummer och så efter 3 rader text. Sen senaste ludret jag träffa på tinder innan ja la ner skiten var också en typisk grej man märkte direkt med henne var hur hon var klädd. En blus eller va man ska kalla det utan någon bh under sminkad som en porrskådis med långa fejk ögonfransar och de tog ca 5 minuter efter jag stängde dörren till henne sunkiga lägenhet innan hon ville suga min kuk. Äcklig va hon fet och ful med hängpattar och båda nippelsen piercade, riktig catfish. Lukta illa gjorde hon med, mår illa bara ja tänker på det.
Citera
2020-08-14, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Vissa kvinnor kan inte träffa någon då deras bilder är anime.
Ja eller så är de bara ugly, liknar Jabba the hut eller har så mycket botox att läpparna ser ut som en vaskrensare.

#1K4U
Citera
2020-08-14, 22:24
Bannlyst
Hej.

Kan man köpa Tinder gold i 1 månad utan att Tinder automatiskt förnyar prenumerationen?

Och hur avslutar jag i så fall automatisk förnyelse? Jag vill bara ha skiten i en månad utan att behöva bli debiterad fler gånger.
Senast redigerad av flashenbacken1 2020-08-14 kl. 22:29.
Citera
2020-08-14, 22:25
Medlem
DixieDs avatar
Jag blir inte klok! Kan någon förklara
Är det mer tyska män än svenska män?? Verkar som Tyskland ovh Österrike har ett överflöde av vita singelmän på Tinder

Är det ännu sämre i dessa länder?
Citera
2020-08-14, 22:43
Medlem
Citat:
Jag blir inte klok! Kan någon förklara
Är det mer tyska män än svenska män?? Verkar som Tyskland ovh Österrike har ett överflöde av vita singelmän på Tinder

Är det ännu sämre i dessa länder?

Österrike vet jag inte, men Tyskland är ju på många sätt väldigt likt Sverige med demografi, feminism, vänsterism osv. Så kan tänka mig att många tyskar använder Tinder.
Citera
2020-08-14, 22:47
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag kan bara jämföra med då jag skriver till män på BC. Då har jag ju läst deras profil och vilka önskemål dom har, hur dom har beskrivit sig själva. Låter det som en man jag gärna vill träffa, så skriver jag till honom och visar att jag läst hela hans profil, och berättar gärna vad det är som lockar mig till honom. Då är han ganska säker på att jag är lockad av just honom, och inte en man i mängden. Men osäkert om en man bryr sig så mycket om det?
Och jag har ju i regel ingen bild heller, så jag får förlita mig på profiltexten.

Givetvis finns det många fler män där också, så jag skulle sannolikt inte behöva spamma män, men jag vill ju ändå träffa en man jag finner attraktiv, och inte vem som helst, och jag är gärna den som jagar. Och förhoppningsvis kanske en del män vill träffa en specifik kvinna, och inte bara en i mängden?
Som kvinna så känns det ju mera trevligt om jag vet att mannen förefaller ha fastnat för något i min profil, och inte bara för att jag är kvinna. Även när det bara gäller sex, och är det tänkt att bli något seriöst vill jag ju ännu mindre känna mig som en i mängden...
Ja, på sådana där ställen kan jag förstås tänka mig att det är en stor fördel att skriva något personligt och lägga ned tid på det eftersom de flesta väl får skicka meddelanden till de flesta, eller? Det måste ju märkas om man skrivit något slentrianmässigt eller t.o.m. kopierat en text som man sänt till femtioelva kvinnor. "Kåt?" tror jag liksom inte riktigt räcker ens på en sida för sexkontakter.
Citera
2020-08-14, 22:53
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Österrike vet jag inte, men Tyskland är ju på många sätt väldigt likt Sverige med demografi, feminism, vänsterism osv. Så kan tänka mig att många tyskar använder Tinder.

Fast sjukt mer sociala och påstridiga är tyskar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in