2020-08-13, 23:09
Medlem
Mumpss avatar
Tycker hon lät precis som Carola på senaste stories. Så ja, galen.
Citera
2020-08-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Har Anna blivit byns lilla bitch?
Vänner och grannar reser iväg och kvar är Anna och städar kattlådor och vattnar tomater.
Vänta till hon åker till seckunda kasa, då kommer hon förvänta sig att My Martens fixat hela trädgården med planteringar, samt städat, tvättat och putsat fönster och annat AB inte gör.

Tror hon är sjukt avundsjuk på MM's lilla radhus där allt är nytt och fräscht och minimalt underhåll krävs. Kan inte se någon annan anledning att en tant i hennes ålder ränner och fixar så mycket hos andra om det inte är för att inkassera hundrafalt.
Citera
2020-08-14, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
När skulle det ha hänt? My är ju bortrest sedan en vecka.
Hon skrev på sin Insta att Jonas inte kundenfölja med då Basic hade ett gig i Finland. Jag har inte sett någon info om det... men det var väl bara en spelning får man anta. Varför kan inte han mata katterna?
My är på sån där extrem träningsvecka där man typ äter avokado och cosstränar skiten ur sig. Kul att se att hon har tagit tag i sig själv igen.
Ja precis e väl inga gig nu i dessa tider
Tror bara detta e nått konstigt dem plannat ihop
Citera
2020-08-14, 02:36
Medlem
Lala.s avatar
Anna book höll en tyst minut för en följare som tyckte att hon tjötade mycket. Och som vanligt så började hon prata engelska efter som hon alltid gör när hon blir arg. Oj oj oj om en sådan sak gör henne så upprörd så vore det intressant att se vad som händer när hon får ett riktigt utbrott när hon inte blir filmad.
Citera
2020-08-14, 03:23
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jag fattade inte ens vad hon gick an om i sin story. "det är ingen stor grej att ta hand om min kompis katter, jag tar mig tid att göra det ordentligt, folk får bara acceptera att vi inte har tid med djur hos oss, folk är arga för att jag gör vad jag vill på min fritid". Öh?
1. Ingen tycker att det är en stor grej att ta hand om en kompis katter några dagar, förutom DU Anna eftersom du lägger ut 4000000 bilder och inlägg om hur fantastisk kattvakt du är.
2. Ingen bryr sig väl om huruvida du skaffar djur eller ej? Men konstigt att du inte skulle ha tid med det. Den enda som jobbar i familjen är Roberto. Finns således minst 4 pers som kan gå ut med en hund, mata och leka med en katt osv.
3. Ingen är arg eller avundsjuk för att du gör vad du vill med din fritid? Vad kommer det ens ifrån? Folk tycker du är falsk och självgod eftersom du målar ut dig själv som Gandhis goda tvilling stup i kvarten.
Anna lusläser den här tråden. Det blir så uppenbart när hon i sina lives och texter tar upp EXAKT det senaste som diskuterats här. Hon älskar Flaschback. Och oss alla som skriver och läser här.
Vi ger henne luft till att vara en imaginär schlagerprimadonna.
Vad kan hon inte älska med det? Det är ju hennes yrke sedan 30 år..
Hon vill få det till att det är så hemskt att flaschbackare kommenterar vad hon lagt upp.
Visst. Det skämtas friskt här i tråden. Men inte om något som inte är sant. Eller som hon själv inte tagit upp i media.
Det är också härifrån hon hämtar ämnen att prata och skriva om. Efter att ha läst olika funderingar som skrivits här. Hon ska då rätta och komma med facit på sitt instagram..
Som tex igår med den oranga filmen som hon la upp. Den är direkt till flaschback. Om hennes offentliga kattvakteri hos My. Kom efter inlägg här om de nya hårdare regler med kattbesök två ggr om dagen....
Lägg ner. Lägg ner. Lägg ner. Eller ha ett privat konto.
För den här tråden får bara mer och mer läsare Och det skrivs mer och mer sidor här, ju längre hon håller på med sina offentliga sociala medier.
Man går bara in på den här tråden för att läsa om allt märkligt som händer på hennes instagram...
En never ending story. Som Anna kanske själv skulle sagt....
Senast redigerad av Lillamig72 2020-08-14 kl. 03:52.
Citera
2020-08-14, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Ja precis e väl inga gig nu i dessa tider
Tror bara detta e nått konstigt dem plannat ihop
Det är något de hittat på. Man kan inte åka till Finland nu om man inte är finsk medborgare och då skall man sitta i karantän 14 dagar innan man får röra sig i Finland. Finländare är jätterädda för folk från Sverige.
Citera
2020-08-14, 09:11
Medlem
Nu är offerkoftan på igen, så mycket negativ stress så hon inte kan äta!
Citera
2020-08-14, 09:33
Medlem
nu är det live! Hinner dock inte titta för jag ska jobba men hörfe något om en fest
Citera
2020-08-14, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Den negativa stressen kommer ju av hennes osunda inställning till sociala medier. Gråt inte ut varenda dag då. Lägg inte upp uppenbart retuscherade bilder. Tro inte att du är en stjärna. Hon har en hit max två, och tror att hon förtjänar uppmärksamhet 30-40 år senare. Hon borde ta en paus igen från sociala medier. Förstår inte ens hur hon klarar sog ekonomiskt. Så mycket kan hon väl inte få för att vara med i Fångarna på fortet för femtielfte gången?
Citera
2020-08-14, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Tror faktiskt inte Anna ser det som en offerkofta. Hon tror på riktigt det är andras fel att hon mår dåligt.

Nu mår My också dåligt . Hon har blivit bestulen medan hon var borta. Men oförskämt att anta eller...?
Citera
2020-08-14, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Tror faktiskt inte Anna ser det som en offerkofta. Hon tror på riktigt det är andras fel att hon mår dåligt.

Nu mår My också dåligt . Hon har blivit bestulen medan hon var borta. Men oförskämt att anta eller...?

Anna borde betala för en ny cykel då det var väntat att något skulle ske då hon berättade att det var ingen hemma
Anna körde en live innan frisören hon ska färga bort De grå stråna ( utväxten ) och så säger hon att hon har bara gråa strån i hårbotten och tinningen och inget på längderna hon är så korkad att hon inte fattar att längderna är färgade därav inge grått!
Annars vara hon allmänt otrevlig och spela musik och sjöng med som en 15åring
Citera
2020-08-14, 10:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är något de hittat på. Man kan inte åka till Finland nu om man inte är finsk medborgare och då skall man sitta i karantän 14 dagar innan man får röra sig i Finland. Finländare är jätterädda för folk från Sverige.
Hittade faktiskt en liten annons omgett gig i Finland som skulle skett i veckan. Men jag kan inte finska, så jag förstod inte om det blev av eller inte. Men det finns inget på BEs officiella sidor om något gig. Inga bilder heller. I tråden om Linda Tosing står det däremot att paret Thelonious börjar knarka igen och att de dragit utomlands. Lindas Insta är inte uppdaterat på ett par månader. Vilket är ungefär lika allvarligt som om Annas Insta skulle stått tomt i två månader...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in