Citat:
Ursprungligen postat av
Raus_bitte
Jag fattade inte ens vad hon gick an om i sin story. "det är ingen stor grej att ta hand om min kompis katter, jag tar mig tid att göra det ordentligt, folk får bara acceptera att vi inte har tid med djur hos oss, folk är arga för att jag gör vad jag vill på min fritid". Öh?
1. Ingen tycker att det är en stor grej att ta hand om en kompis katter några dagar, förutom DU Anna eftersom du lägger ut 4000000 bilder och inlägg om hur fantastisk kattvakt du är.
2. Ingen bryr sig väl om huruvida du skaffar djur eller ej? Men konstigt att du inte skulle ha tid med det. Den enda som jobbar i familjen är Roberto. Finns således minst 4 pers som kan gå ut med en hund, mata och leka med en katt osv.
3. Ingen är arg eller avundsjuk för att du gör vad du vill med din fritid? Vad kommer det ens ifrån? Folk tycker du är falsk och självgod eftersom du målar ut dig själv som Gandhis goda tvilling stup i kvarten.
Anna lusläser den här tråden. Det blir så uppenbart när hon i sina lives och texter tar upp EXAKT det senaste som diskuterats här. Hon älskar Flaschback. Och oss alla som skriver och läser här.
Vi ger henne luft till att vara en imaginär schlagerprimadonna.
Vad kan hon inte älska med det? Det är ju hennes yrke sedan 30 år..
Hon vill få det till att det är så hemskt att flaschbackare kommenterar vad hon lagt upp.
Visst. Det skämtas friskt här i tråden. Men inte om något som inte är sant. Eller som hon själv inte tagit upp i media.
Det är också härifrån hon hämtar ämnen att prata och skriva om. Efter att ha läst olika funderingar som skrivits här. Hon ska då rätta och komma med facit på sitt instagram..
Som tex igår med den oranga filmen som hon la upp. Den är direkt till flaschback. Om hennes offentliga kattvakteri hos My. Kom efter inlägg här om de nya hårdare regler med kattbesök två ggr om dagen....
Lägg ner. Lägg ner. Lägg ner. Eller ha ett privat konto.
För den här tråden får bara mer och mer läsare Och det skrivs mer och mer sidor här, ju längre hon håller på med sina offentliga sociala medier.
Man går bara in på den här tråden för att läsa om allt märkligt som händer på hennes instagram...
En never ending story. Som Anna kanske själv skulle sagt....