2020-08-13, 19:40
Medlem
Jag är så otroligt trött på Anna Book, ständigt dessa bilder med bebisfilter, som hon naturligtvis själv förnekar även om alla med synen i behåll ser retuscheringen. Sen detta med att fortfarande tror att hon är så jävla stor trots en hit eller möjligtvis två. Varför skriver ens tidningar om henne? Varifrån får hon ens pengar, så många Fångarna på fortet program finns ju inte.
Citera
2020-08-13, 19:43
Medlem
Senaste storyna är så galet psyko. Rösten låter som en schitzofren-paranoid förföljerska. En person med Annas problematik går inte att nå. Hon växlar mellan olika ”jag” eftersom minsta lika kritik känns som ett totalt tillintetgörande. Hon säger att hon ”måste” förklara sig, hon har ingen egen identitet som kan säga till hennes inre jag att det hon gör rätt. När hon ser instastoryn blir det som en yttre person som talar till hennes inre jag ”du är ok”. Anna Books problematik är oändligt stor och jag har märkt att media tonat ner skriverierna pga att de vet att de har med en psykisk sjuk person att göra.
Citera
2020-08-13, 19:44
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Påhoppad på stranden?
Vilken strand?
När har Anna varit på stranden?
På stranden kan vem som helst se hur Anna ser ut på riktigt och fotografera, det skulle hon aldrig utsätta sig för.
Hon har varit med My och badat i Sigtuna. På bilden jag såg var hon påklädd och stod med vatten till vaderna. Det är nog det närmaste hon kommit till bad sedan poolen i Spanien.
Citera
2020-08-13, 19:45
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Och vad har rättsväsendet för motmedel? Kan väl ändå inte vara så att det räcker att tjata hål i huvudet på en läkare varannan månad för att slippa rättegång?

De hoppas nog på att den gamla damen ska hinna avlida...
Citera
2020-08-13, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Så jäv.. dollar storeaktig kitsch, typ ryss och arabstuk. Uäääk.

Eller Dollars-Tore som vi västerbottningar säger. Jag kan uppskatta viss kitsch/krimskrams dock. Det handlar om balans! Något Book saknar. Mer bordsfontäner och plastvindruvor åt folket! Prydnadskuddar och budskap på väggarna är dock djävulens bländverk.
Citera
2020-08-13, 19:47
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Visst, men om man gång efter gång har läkarintyg då? Försäkringskassan har "egna" läkare som överprövar sjukskrivningar, borde kanske rättsväsendet också ha
Har funderat på det där, är det Försäkringskassans läkare som är inblandade eller har rättsväsendet egna? Är FKs läkare inblandade så är det kört för Lazy F, det kan jag garantera av egen erfarenhet.
Citera
2020-08-13, 20:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Store tid. Är det namnet på hennes filter som står på senaste story?
Hur orkar man konstant leva en lögn?
Citera
2020-08-13, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu står det på Ratsit att Roberto äger två bilar en Volvo från 2011 och en Ford från 2008. Det var säkert Volvon han köpte den dagen han låtsades ha köpt en sportbil

Volvon kostade 89 900 kr och har gått nästan 19 000 mil, mycket pengar för ett rislass. Och dom är töörstiga.
Citera
2020-08-13, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Senaste instastorysen, vilken cringe,
Hon tar upp det här med att det går rykten om att hon ska vara med i så mycket bättre (tillbakavisar såklart det) men tar upp att hon har blivit på hoppa på stranden av människor som frågar, känns som att hon försöker andas lungt för att inte få utbrott genom hela sin förklaring om nattvakt och annat skit, men sen måste hon ändå påpeka att även om det finns andra som tar hand om katterna så är det ändå hon som gör det mesta jobbet. Hon motsäger sig själv så himla mycket hela tiden, måste vara jobbigt att hålla koll på allt skit hon uttalar sig om.

Inte en chans i helvete. De kontaktar artisterna samma år på vårkanten, inte nästan ett år i förväg. Inte ens vår kära drottning får den VIP-gräddfilen. Den dagen de nedlåter sig till att plocka med det bottenskrapet av vår musikelit så bör de lägga ner.
Citera
2020-08-13, 22:46
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har varit med My och badat i Sigtuna. På bilden jag såg var hon påklädd och stod med vatten till vaderna. Det är nog det närmaste hon kommit till bad sedan poolen i Spanien.
När skulle det ha hänt? My är ju bortrest sedan en vecka.
Hon skrev på sin Insta att Jonas inte kundenfölja med då Basic hade ett gig i Finland. Jag har inte sett någon info om det... men det var väl bara en spelning får man anta. Varför kan inte han mata katterna?
My är på sån där extrem träningsvecka där man typ äter avokado och cosstränar skiten ur sig. Kul att se att hon har tagit tag i sig själv igen.
Citera
2020-08-13, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Senaste storyna är så galet psyko. Rösten låter som en schitzofren-paranoid förföljerska. En person med Annas problematik går inte att nå. Hon växlar mellan olika ”jag” eftersom minsta lika kritik känns som ett totalt tillintetgörande. Hon säger att hon ”måste” förklara sig, hon har ingen egen identitet som kan säga till hennes inre jag att det hon gör rätt. När hon ser instastoryn blir det som en yttre person som talar till hennes inre jag ”du är ok”. Anna Books problematik är oändligt stor och jag har märkt att media tonat ner skriverierna pga att de vet att de har med en psykisk sjuk person att göra.

Jag fattade inte ens vad hon gick an om i sin story. "det är ingen stor grej att ta hand om min kompis katter, jag tar mig tid att göra det ordentligt, folk får bara acceptera att vi inte har tid med djur hos oss, folk är arga för att jag gör vad jag vill på min fritid". Öh?
1. Ingen tycker att det är en stor grej att ta hand om en kompis katter några dagar, förutom DU Anna eftersom du lägger ut 4000000 bilder och inlägg om hur fantastisk kattvakt du är.
2. Ingen bryr sig väl om huruvida du skaffar djur eller ej? Men konstigt att du inte skulle ha tid med det. Den enda som jobbar i familjen är Roberto. Finns således minst 4 pers som kan gå ut med en hund, mata och leka med en katt osv.
3. Ingen är arg eller avundsjuk för att du gör vad du vill med din fritid? Vad kommer det ens ifrån? Folk tycker du är falsk och självgod eftersom du målar ut dig själv som Gandhis goda tvilling stup i kvarten.
Citera
2020-08-13, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag fattar inte... hon skriver att hon är hemma hos My 1-2 ggr per dag, i flera timmar. Hon har tvättat kattfilten och hängt den på tork så den inte ska lukta när My kommer hem. Varför flyttar hon inte in på en gång?
Men... häromdagen skrev hon att de var flera kattvakter som delade på ”bördan”. Vart har DEM tagit vägen? Ska vi gissa att Anna Pyttipanna ringt och sagt upp dem för att inte stjäla fokus från hennes insats?
Konstigt att inkräkta så i någon annans hem. Att göra fika åt sig själv hemma hos den vara hus man vaktar har jag aldrig nånsin hört talas om att någon gjort. Extremt gränslös. Men hennes.vänner verkar uppskatta detta.... (bli nedbäddad i någon av mina vänners dubbelsäng skulle aldrig hända nånsin det heller) crejsi gäng! Och orkar inte stödja galna vännernas eller ABs sociala medier med klick längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in