Citat:
Ursprungligen postat av
PerPersonen
Senaste storyna är så galet psyko. Rösten låter som en schitzofren-paranoid förföljerska. En person med Annas problematik går inte att nå. Hon växlar mellan olika ”jag” eftersom minsta lika kritik känns som ett totalt tillintetgörande. Hon säger att hon ”måste” förklara sig, hon har ingen egen identitet som kan säga till hennes inre jag att det hon gör rätt. När hon ser instastoryn blir det som en yttre person som talar till hennes inre jag ”du är ok”. Anna Books problematik är oändligt stor och jag har märkt att media tonat ner skriverierna pga att de vet att de har med en psykisk sjuk person att göra.
Jag fattade inte ens vad hon gick an om i sin story. "det är ingen stor grej att ta hand om min kompis katter, jag tar mig tid att göra det ordentligt, folk får bara acceptera att vi inte har tid med djur hos oss, folk är arga för att jag gör vad jag vill på min fritid". Öh?
1. Ingen tycker att det är en stor grej att ta hand om en kompis katter några dagar, förutom DU Anna eftersom du lägger ut 4000000 bilder och inlägg om hur fantastisk kattvakt du är.
2. Ingen bryr sig väl om huruvida du skaffar djur eller ej? Men konstigt att du inte skulle ha tid med det. Den enda som jobbar i familjen är Roberto. Finns således minst 4 pers som kan gå ut med en hund, mata och leka med en katt osv.
3. Ingen är arg eller avundsjuk för att du gör vad du vill med din fritid? Vad kommer det ens ifrån? Folk tycker du är falsk och självgod eftersom du målar ut dig själv som Gandhis goda tvilling stup i kvarten.