Klev på tunnelbanan på Södermalm idag och ser en ung mörkhyad kvinna med benen uppdragna på sätesraden tvärs framför. Tänker inget speciellt tills hon kort efter börjar skratta hysteriskt från ingenstans säkert 10 gånger samtidigt som hon vrider och vänder på sig på något konstigt vis, kan inte se henne så bra då hon har en beige jacka med en sån där pälsluva överdragen över huvudet. Mitt emot henne sitter någon stackars tjej som är tydligt obekväm av hennes närvaro. Kvinnan vänder sig mot mitt håll för att kliva av vid TC och tittar då på mig medans hon är påväg ut och mumlar något i stil med "du är kär i mig". Jag tänker "va" för mig själv och förstår att det är bäst att ignorera psykfallet. Har utgången precis bakom mig och hon säger "hej då rå" besviket och sedan uppfattar jag det som att hon typ försöker pussa mig i luften och jag tänker nej vad i helvete när jag hör det där jävla pussljudet och vänder mig om chockad och kan inte hålla mig för skratt.

Glaset bakom mig räddade säkert mig från psykot.
Man blir aldrig förvånad längre över vad som finns att stöta på i stan och t-banan.
Kan det vara samma kvinna utifrån min beskrivning?
Citat:
Ursprungligen postat av
catch22
Har sett henne på Södermalm tror jag, var kanske 1-2 år sedan, hon hade typ rosa byxor och en stor päls på sig, såg ut som om hon var i sällskap av sin mor.