Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-16, 08:21
  #157
Avstängd
53280s avatar
Finns inga roliga original längre i Stockholm. Miljöpartiet har tom sett till så att Maria med orgeln blev bortkörd ifrån Sergel torg.

Ibland springer på kriminella babbar som spåra ur.. Dom är farliga för allmänheten.
Citera
2017-03-16, 14:08
  #158
Medlem
FiffelMonas avatar
Saknar Jesuskivinnan, brukade stöta på henne ibland på min lokala pendeltågsstadion. Minns mest när hon, givetvis högt, funderade på hur Magnus Hedmans mamma fitta måste gått sönder när hon födde Magnus för han är så stor... Och så brukar hon gå fram och läxa upp folk som läser däckare/böcker som inte är en bibel

Lever hon?
Citera
2017-03-19, 22:12
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Saknar Jesuskivinnan, brukade stöta på henne ibland på min lokala pendeltågsstadion. Minns mest när hon, givetvis högt, funderade på hur Magnus Hedmans mamma fitta måste gått sönder när hon födde Magnus för han är så stor... Och så brukar hon gå fram och läxa upp folk som läser däckare/böcker som inte är en bibel

Lever hon?

Har inte sett henne på flera år, shit hade glömt henne! Hon brukade alltid jaga småkillar på stan när de retat henne! Borde skicka in en insändare till Metro och höra! =))
Citera
2017-03-19, 22:15
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kremb
Dåliga Nyheter Allesammans.

Jesustanten har somnat in vid 89års ålder.

R.I.P

Nehej hon var fan inte 89 år!
Citera
2017-03-21, 09:30
  #161
Medlem
Dubbla budskap här. Lever Jesustanten eller har hon kastat in handduken?
Citera
2017-03-27, 17:32
  #162
Medlem
Voglys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Dubbla budskap här. Lever Jesustanten eller har hon kastat in handduken?
Såg henne idag. Lika högljudd som vanligt.
Citera
2017-03-31, 20:09
  #163
Medlem
Stötte på en riktigt psykotisk gammal dam i Liljeholmen en gång. Klockan måste ha varit 3-4 på morgonen. Hon gick fram till mig och sa att jag hade fint hår och att hon ville ha det. Därefter så försökte hon dra av det och sätta det på sitt huvud. Det var en rätt traumatisk upplevelse egentligen eftersom hon fick ett riktigt bra grepp om håret. Men nu i efterhand så tycker jag att det är lite småkul :--)
Citera
2017-04-15, 19:38
  #164
Medlem
Jesustanten är död
Citera
2017-05-08, 01:50
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kremb
Jesustanten är död

Nej.

Eller jaha, det fanns fler än finskan?
Citera
2017-05-31, 01:25
  #166
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kremb
Dåliga Nyheter Allesammans.

Jesustanten har somnat in vid 89års ålder.

R.I.P
Vila i frid Christina!!

Du med din svavelosande retorik kunde nog framstå som rätt så läskig för många av oss vanliga vardagssyndare, men iom att ditt lutherska hjärta var såpass rent och ilsket så blev nog t.o.m Sankte Per själv litet rädd för dig, och hade han vågat neka dig inträde genom pärleporten så hade du dragit ned hans gloria runt hans hals och sedan strypt honom medan du citerade Jesus Bergspredikan!!

Direktbiljett in i Valhall för din del med andra ord!!! Vikingmentalitet!! Respekt!!
__________________
Senast redigerad av Andersdamaan 2017-05-31 kl. 01:50.
Citera
2017-06-02, 13:15
  #167
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skierfe
Afrikanen med rastaflätor som säljer CD-skivor vid Fridhemsplan mellan spärrarna och gallerian.

Undra hur många skivor han har sålt?
Han säljer mer än skivor
Citera
2017-07-11, 12:58
  #168
Medlem
Jesustanten är fan inte död, såg henne för några dagar sedan??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback