Citat:
Ursprungligen postat av
lacrima
Du har lagt nivån. Min sarkasm får dig i affekt.
Din kritik är alltså att dessa "kändisar" är rika, bruna, tatuerade, har flickvänner som enligt dig är för unga, gillar bilar och vattenskotrar (och båtar, du glömde det) och har ett klädföretag vars namn de valt utefter ett statement de står för... ojjjjj vad wt. oj oj.
Du har valt att se det på det viset. Inga problem med att vara rik, förhoppningsvis håller de sig borta från Sverige när de medicinska problemen börjar dyka upp, de har ju gjort det hittills i alla fall med förlossning och allmän undersökning (Jon har väl nolltaxerat i Sverige sen han flyttade till Monaco?) C'est normal finns det ett bolag som Delér har koppling till, är det klädbolaget?. Personerna verkar inte speciellt bildade, Jons ytterst dåliga engelska har flera andra påpekat i denna tråd, men ändå är han en profil som levt internationellt i över 20 år. Jannids pappa har varit brun i varenda video jag sett och då snackar vi inte normal brunhet som man kan se hos lokalbefolkningen när man turistar i Spanien eller Frankrike utan det där är ju vad man ser hos folk som solar i solarium. Regelbunden solning är kopplad till ökad risk för hudcancer, känns inte speciellt bildat och sunt. Rikard är 53år gammal, varför söker man sig till tjejer som är mer än tjugo år yngre? Problem med intellektet att kunna förföra en kvinna som är vuxen som har själv en stadig karriär
Vattenskoter och snabba bilar är något man förknippar främst med MENA och unga grabbar. Kanske inte med människor som har barn. Båtar känns som en rimlig aktivitet att hålla på med. Tatueringar är inget man ser upp till, pinsamt att springa runt och tatuera sig. Var inte Jons tatuering på handleden även sne? Pinsamt.
Om du vill se upp till dessa saker, så får du gärna göra det. Men jag står gärna vid sidlinjen oavsett hur rika de är och hur mycket coolare du tycker det är att fylla huden med bläck och cancer.