Citat:
Ursprungligen postat av
Kempea
Jag har viss insyn i Janni och Jons liv. Kommer inte berätta några detaljer för att outa mig men kan delge viss information till er.
Janni är uppväxt i Vasastan och kommer från en alldaglig medelklass familj. Både Janni och hennes syster Michaela har lyckats genom sitt utseende och är båda tillsammans med varsin skidproffs och har på detta sätt byggt upp ett brett nätverk för att få in en fot lite här och var. Janni har lyckats bättre än sin syster eftersom hon är mer aktiv på sociala medier och har därför stadigt börja bygga upp sitt they varumärke.
Jon Olsson är väldigt kär och blåögd och kan själv inte se att hon är tillsammans med honom för att kunna finansiera sitt jetset liv. Alla i Jons närhet vet däremot om att hon bara utnyttjar honom. Mycket snack bakom hans rygg om att Janni har honom för att ha en "lång solsemester".
Janni släpper även sällan till och i sociala sammanhang känns det mer som två kompis och inte ett par som är djupt förälskade i varandra, iallafall inte från Jannis sida.
Annan information jag kan delge är att Jon på senare tid fått en större längtan om att få barn och börjat prata med Janni om detta som så klart skjuter upp på det och undviker samtalen så mycket hon kan.
Har själv hört ryktesvägen, men har inga säkra källor på det, att Janni frekvent vänstrar när hon är ute och reser utan Jon. Dock är inte detta säkert.
Fråga gärna om ni vill veta mer men inte säkert att jag besvarar alla era frågor.
Alldaglig är väl lite i underkant, ingen dålig kåk i marbella farsan äger samt en Mercedes ML AMG som inte är direkt jättebillig...så alldaglig njae de vette fan...
Man märker även ganska mycket att Janni inte alltid är lika sugen på att bjuda på sig själv framför kameran i vloggarna hehe, även hennes engelska känns lite stel och krystad