2018-02-13, 20:11
Medlem
Sellingyourselfs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=HTmA4YQg0go

Warners videos ger en annan bild av Jons liv, inget SUPER DUPER MEGA 100% snack.
Citera
2018-02-17, 04:13
Medlem
Gaspari-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Ja nåt är det. Hans leende ser fake ut, tyvärr. Både han och Janni kanske undrar var livet ska ta vägen. Om de slutar med Youtube och Insta, sponsen tar slut etc vad ska de göra då ? Visst finns väl en del pengar så de klarar sig ett tag framåt men Jon måste ha några projekt igång. Iof kanske han kan starta nåt nytt företag . Har svårt att se vad Janni ska göra när intresset svalnar.
Det här är en skvallertråd. Inte din personliga gnällavdelning. Helvete vad du tjatar och är negativ. Du verkar besatt av detta par. Ditt psykfall
Citera
2018-02-17, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspari-
Det här är en skvallertråd. Inte din personliga gnällavdelning. Helvete vad du tjatar och är negativ. Du verkar besatt av detta par. Ditt psykfall

Vilken charmig och trevlig person du verkar vara. Du kan väl slå av datorn och pilla vidare i naveln resten av dagen så slipper vi dig här i alla fall.
Citera
2018-02-17, 17:07
Medlem
Citat:
Är Janni gravid ? Tycker brösten är större och lite rund mage. Plus att hon inte verkar festa alls på senaste resan. Tycker även hon såg supertrött ut trots smink.

Det är inte osannolikt. Tror hennes längtan efter barn är mycket stor och hon verkar vara barnkär. Syns tydligt då hon möter hennes systers barn. Frågan är hur blöjbyte skall funka i Jon’s jakt på 2 mio subs. Blir oansvarigt att resa runt och filma med Benjamin och lämna kvar Janni i Spanien, eller?
Citera
2018-02-17, 18:10
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Det går trögt med prenumeranterna Antalet är uppe i 1 046 498 prenumeranter.
Var väl ganska många veckor sen de passerade 1 miljon?
Citera
2018-02-17, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Det är inte osannolikt. Tror hennes längtan efter barn är mycket stor och hon verkar vara barnkär. Syns tydligt då hon möter hennes systers barn. Frågan är hur blöjbyte skall funka i Jon’s jakt på 2 mio subs. Blir oansvarigt att resa runt och filma med Benjamin och lämna kvar Janni i Spanien, eller?

Den omställningen skulle passa Janni som handen i handsken. Vara hemma i mjukisbyxor hela dagarna och ta hand om bebben. Gå upp till pappa och hänga där ibland och softa. Vilket är hennes prio ett. Medans Jon skulle få det väldigt svårt att ställa om till ett liv som pappa. Inte att han inte gillar barn eller blir en bra pappa men med hans mega-adhd så skulle det bli outhärdligt att få lugna ned sig och ställa om livet totalt.

Skilsmässa inom 5 år ?
Citera
2018-02-19, 09:27
Medlem
.Anonymouss avatar
Tyst med dig nu Anderssonniklas62. Ett jävla gnäll på dig som folk redan påpekat.
Citera
2018-02-19, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Anonymous
Tyst med dig nu Anderssonniklas62. Ett jävla gnäll på dig som folk redan påpekat.

Den här tråden heter kändisskvaller. Sen när vart det ok att inte skvallra ? Uppfyller jag inte din standard hur man får skvallra ?

Vad är ok att skvallra om enligt dig ?

Vad är inte ok att skvallra om enligt dig ?

I den här tråden så får man tycka och tänka kring Jon / Janni och tycka vad man vill. Du kan inte bestämma vad jag ska tycka ?
Citera
2018-02-19, 16:11
Medlem
.Anonymouss avatar
Citat:
Den här tråden heter kändisskvaller. Sen när vart det ok att inte skvallra ? Uppfyller jag inte din standard hur man får skvallra ?

Vad är ok att skvallra om enligt dig ?

Vad är inte ok att skvallra om enligt dig ?

I den här tråden så får man tycka och tänka kring Jon / Janni och tycka vad man vill. Du kan inte bestämma vad jag ska tycka ?

Har jag sagt att det inte är ok att skvallra? Nej

Vad är ok att skvallra om för mig?
Relevant information, nån som sitter på lite inside info och delar med sig, olika spekulationer kan diskuteras och liknande.

Vad är inte ok att skvallra om?
Föräldrar/släkt får gärna uteslutas enligt mig om det handlar om nedlåtande/tragiska saker. Ex ”dennes mamma är svårt sjuk” etc.

Nej, jag kan inte och vill inte bestämma vad du får tycka, vad du däremot skriver kan du tänka igenom en extra gång innan du postar. Som jag och många andra påpekat så sitter du mest och hatar på Jon och Janni. Bidrar inte till något vettigt diskussionsmässigt eller informationsmässigt. Om du själv inte kan hålla med om detta lever du i självförnekelse.
Citera
2018-02-20, 06:30
Medlem
Citat:
Har jag sagt att det inte är ok att skvallra? Nej

Vad är ok att skvallra om för mig?
Relevant information, nån som sitter på lite inside info och delar med sig, olika spekulationer kan diskuteras och liknande.

Vad är inte ok att skvallra om?
Föräldrar/släkt får gärna uteslutas enligt mig om det handlar om nedlåtande/tragiska saker. Ex ”dennes mamma är svårt sjuk” etc.

Nej, jag kan inte och vill inte bestämma vad du får tycka, vad du däremot skriver kan du tänka igenom en extra gång innan du postar. Som jag och många andra påpekat så sitter du mest och hatar på Jon och Janni. Bidrar inte till något vettigt diskussionsmässigt eller informationsmässigt. Om du själv inte kan hålla med om detta lever du i självförnekelse.

Jag spånar och funderar baserat på vad jag läst eller sett på tex Youtube. Men det är väl bara du avföljer den här tråden så slipper du läsa skvallret som inte riktigt håller din klass.
Citera
2018-02-20, 12:13
Medlem
.Anonymouss avatar
Citat:
Jag spånar och funderar baserat på vad jag läst eller sett på tex Youtube. Men det är väl bara du avföljer den här tråden så slipper du läsa skvallret som inte riktigt håller din klass.

Att rekommendera är nog att du slutar följa denna tråden samt slutar att titta på vloggarna då det mest verkar generera hat för dig
Citera
2018-02-20, 13:42
Medlem
Citat:
Att rekommendera är nog att du slutar följa denna tråden samt slutar att titta på vloggarna då det mest verkar generera hat för dig

Kan du inte göra något vettigt med din tid istället för att granska flashback-medlemmar ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in