2020-07-20, 21:56
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagdenGoda
Jag snortar mitt heroin, är det slöseri skulle ni säga? Jag kan inte tekniken vid rökning tyvärr....

Det är det minst effektiva sättet (oralt borträknat), därmed inte sagt att det är värdelöst. Om du inte har tekniken för att röka och mest bränner hårset är det helt klart bättre att ta det i näsan.
Citera
2020-07-20, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Det är det minst effektiva sättet (oralt borträknat), därmed inte sagt att det är värdelöst. Om du inte har tekniken för att röka och mest bränner hårset är det helt klart bättre att ta det i näsan.

Men vad är det svåra egentligen? Viker jag inte foliet en gång bara, håller lågan en bit ifrån, inte för nära inte för långt från, har lite böjning på foliet så det rinner (?)
Citera
2020-07-22, 15:37
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagdenGoda
Men vad är det svåra egentligen? Viker jag inte foliet en gång bara, håller lågan en bit ifrån, inte för nära inte för långt från, har lite böjning på foliet så det rinner (?)

Det är inte särskilt svårt, nej. Men lite övning krävs ändå. Du beskriver processen rätt bra - jag brukar vika en liten ränna som hårset kan rinna i. Hellre för liten låga än för stor, helt värdelöst att bränna upp det. Lycka till och se till att sluta i tid
Citera
2020-07-23, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Du måste ha använt extremt dåligt horse

Fast 0.4 är ju inte alls mycket när man går på horse. Gick på typ 3g IV om dagen när jag var aktiv och då vägde jag under 45kg. Och typ 50mg alprazolam på det. Lätt 0.5 i varje fix. Toleransen skjuter i höjden.
Citera
2020-07-23, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retzzzina
Fast 0.4 är ju inte alls mycket när man går på horse. Gick på typ 3g IV om dagen när jag var aktiv och då vägde jag under 45kg. Och typ 50mg alprazolam på det. Lätt 0.5 i varje fix. Toleransen skjuter i höjden.
Som sagt så kan du inte överleva en dos på 0.25g+ som är 75+%, det är fysiskt omöjligt, fastän du har världens högsta tollerans, däremot en 0.8g sil med 10% rent horse är extremt lätt att slå i sig, summan av det jag sa var att ni har dåliga varor, vare sig ni vill inse det eller inte.
Citera
2020-07-23, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazefang
Haha en 0.4? Snälla skaffa lite kunskap om ämnet innan du uttrycker dig.

Du måste fått tag på det sämsta av det sämsta dessutom bankat 40/60 om du dragit i dig en 0.4

Jag som inbiten tar inte ens en 0.4. Skulle gärna vilja se det med ögonen, BS som sagt.

Horset jag får tagit i så är en 0.25 på gränsen till OD vid visa fall.

Skaffa lite kunskap? Jag har 15 års erfarenhet av opiater så nog har jag kunskap. Jag vet inte vad du får tag i för horse men standarden här i Västra Götaland ligger på ca 15% i runda slängar enligt NFC analyser och då är det "bra"(jag snackar om det bruna).

För 10 år sedan när jag bodde i Stockholm där det var smack och inte brunt så visst gjorde en kabbe susen, dock inte i dagens läge.

Jag skulle nog våga påstå att jag kände dom flesta kranar i Göteborg, och fick tag i dom bästa grejerna som fanns i staden, och trots det så gick det åt minst 2.5g om dagen (dock så både rökte jag och skjöt)

Tycker du ska skaffa dig lite kunskap istället om du inte visste att om man väl börjar ta höga doser så ökar toleransen markant. Känner flera stycken som silar 0.4-0.5 per fix för att friska till sig.

Av erfarenhet så brukar det finnas 3-4 olika sorters horse i omlopp i Göteborg åt gånger, utdelat på flera olika kranar, så vem du än pratar med så går det alltid att få tag på dom bästa grejerna som finns i stan för stunden och som sagt det håller ytterst sällan över 20%
Senast redigerad av ghettojesus 2020-07-23 kl. 18:26.
Citera
2020-07-23, 18:06
Medlem
Citat:
Som sagt så kan du inte överleva en dos på 0.25g+ som är 75+%, det är fysiskt omöjligt, fastän du har världens högsta tollerans, däremot en 0.8g sil med 10% rent horse är extremt lätt att slå i sig, summan av det jag sa var att ni har dåliga varor, vare sig ni vill inse det eller inte.

75%igt horse i Sverige? Tillåt mig att skratta. Det RENASTE jag har stött på senaste 10 åren låg på runt 40% och det fanns under väldigt kort tid, och att vänja sig vid dom vanliga grejerna som ligger på 10-15% max var ett helvete efter en vecka på dom grejerna.

Tro det eller ej så ligger det bruna horset som kommer in i Sverige ytterst sällan på över 15-20% (leta gärna upp några beslagsprotokoll där dom hittat starkare saker om du tror annat)

Skulle tippa på att det vita som flödar i Stockholm ligger lite högre men det verkar desvärre bara finnas i Stockholm (och innehåller säkert fentanyl ofta), men vad gäller det bruna så är det som sagt bara bullshit om folk sitter o säger att dom har 60%igt yada yada med tanke på hur lång resa horset tar innan det kommer till Sverige så hinner de bankas ett antal gånger.
Citera
2020-07-23, 18:08
Medlem
Ni som sitter och seriöst tror att ni får tag i 60%igt horse bara för nån försäljare på flugsvamp säger att det är så rent ska nog ta och fråga en horsare vad han tror renheten ligger på i detta skitland
Citera
2020-07-23, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retzzzina

Flashback-knarkare tror nog tyvärr att det är sanning när någon onlineförsäljare säger att han har 60%igt horse, kombinerad med att erowid säger att 60mg är en hög dos så tror dom att 400mg är omöjligt att ta. Men vi som är vana med horset vet hur verkligheten ser ut. En jävla 0.4g boll är bara en aptitretare typ.
Citera
2020-07-23, 18:14
Medlem
Citat:

Visa gärna dina labrapporter på ditt 70%iga horse då? Standarden i Sverige ligger som sagt på 10-15% hur bra kranar du än har. Det är trots allt negrerna som tar in det mesta av horset nuförtiden och det har tagit låååånga vägar innan det kommer till Sverige.

Dom jag fick mitt horse ifrån åkte nästan uteslutande och hämtade från Malmö, och då är det i orört skick från att det kommer in till Sverige till det når kunden, och som sagt det håller sällan över 15% när det kommer in i Sverige.
Citera
2020-07-23, 18:22
Medlem
Och för att avsluta så visst kan man få tag i bra horse om man själv beställer från utlandet, dock så är det oerhört stor risk att det fastnar i tullen, tar lång tid att få det, så det är knappast ett alternativ för någon i ett aktivt heroinmissbruk. Men jag tror säkert på att du har värsta superkranen som sitter o kränger 75%igt horse medans vi heroinister får nöja oss med det gatustandard 😂

Här har du lite statistik från 2018:

https://www.internetmedicin.se/page.aspx?id=2706

Citat:
Heroin (diacetylmorfin) är den opioid som främst förknippas med narkomani och illegalt drogmissbruk. Vanligast är den bruna formen av heroin som oftast har sitt ursprung i Afganistan, mindre vanlig är den vita formen (hydrokloridsalt) som vanligen har sitt ursprung i Sydostasien. Brunt heroin kostar på gatan normalt mellan 300 och 700 kr/g. Renhetsgraden ligger mellan 10-20 %.

Citat:
Vitt heroin (diacetylmorfin hydroklorid) har under de senaste tio åren blivit allt renare, det vill säga en allt "bättre" produkt världen över. Initialt är renhetsgraden 85-90 % som sedan späs ut till 20-30 %. Heroinet innehåller därför vanligen också olika utspädningsprodukter. Detta talar för en mer kontrollerad och förfinad produktion. I Sverige är vitt heroin vanligast i Stockholmsregionen och Malmöregionen. Missbrukaren själv vet aldrig helt säkert vilken koncentration av heroin som injiceras vid användningen. Koncentration och dos kan variera påtagligt mellan olika beredningar av heroin, vilket är en förklaring till många överdoseringar och dödsfall. I en nyligen genomförd amerikansk studie bland intravenösa heroinister hade en hög andel (> 90 %) injicerat fentanyl istället för heroin utan vetskap om att det var fentanyl.
Citera
2020-07-24, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Visa gärna dina labrapporter på ditt 70%iga horse då? Standarden i Sverige ligger som sagt på 10-15% hur bra kranar du än har. Det är trots allt negrerna som tar in det mesta av horset nuförtiden och det har tagit låååånga vägar innan det kommer till Sverige.

Dom jag fick mitt horse ifrån åkte nästan uteslutande och hämtade från Malmö, och då är det i orört skick från att det kommer in till Sverige till det når kunden, och som sagt det håller sällan över 15% när det kommer in i Sverige.
Jag har inte sagt att jag har 70%igt horse, då jag inte använder horse längre, men folk som tar en 0.4a horse och skryter om sin tollerans verkar vara samma personer som tror att heroinet är 100% rent.

Det jag ville ha sagt med min post, som du hade vetat om du hade läst den, var att man inte kan överleva dom doserna dom nämner med sina "60%+"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in