Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Mamma och pappa lär vara stolta när du kallar döttrar från citat "finare familjer" för hoes. Var det för de inte ville bli seriösa med dig eller? Du räckte för ett ligg sen hörde de inte av sig?
Fast ska sanningen fram så går det nog bättre för cucken Bingo än för dig?
Tycker han verkar helt reko faktiskt. Förstår varför han fått mer brudar overall än dig och mig. Fotograf är egentligen helt genialiskt för att få kontakt med brudar = golden

Mina föräldrar har så pass mycket annat att vara stolta över så de har nog överseende med att jag kallar en hoe för en hoe.
Hoe för mig är helt enkelt en kvinna som jag enkelt kan få i säng och som per automatik gör att jag tappar något intresse för något seriöst (om det nu ens fanns något uns av det från första början). Sådana kan ju komma både från fattiga eller rika familjer, eller till exempel vara din mamma.
Annars har jag ingen aning om hur Bingo Rimér har det i dejtinglivet, varför skulle jag? Vet inget mer om karln mer än att han en blond fotograf och har nån form av modern cuckfamilj, och det är precis allt jag behöver veta för att veta jag inte bör ägna honom någon mer tid av min uppmärksamhet.
Den egentliga frågan du bör ställa dig är snarare varför du själv spenderar tid på att kolla in en annan mans dejtingliv som om du vore någon 12-årig fangirl-flicka som fått hem "Amelia" i brevlådan istället för att fokusera på ditt eget? Det är inte ett sunt beteende och någonting som du allvarligt vill försöka arbeta bort.