2020-07-21, 22:26
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Du har väl toppval i din app? Gå in och titta där och se om du ser honom eller någon annan kändis. Skulle tro att de som är med där är mest populära i ditt område, men man kan ju aldrig vara 100% säker. Kan lika gärna vara såna som betalar för tinder som ligger i toppval som män Eftersom ja, de betalar ju, självklart prioriterar appen sådana människor. Själv är jag av princip skäl inte betalande. Man ska inte behöva betala för att få träffa tjejer. Corona please försvinn, så man kan gå ut som vanligt och flörta med tjejer irl istället. This sucks

Jag vet inte varför men jag har sett en rad kändisar men klickat nej på dessa för att jag har trott att det är fejk profiler. Allt ifrån Oliver Ingrosso till Odd Spångberg (Blondinbellas ex). Jag kan inte se toppval på grund av att jag inte betalar för den och jag kom bara över Jimmie Åkesson profil ganska snabbt och ville inte klicka på matchning.

Jag var dock osäker (väldigt osäker) på hans profil då det fanns flera alldagliga foton och en beskrivning samt att han kanske klickat på mig (eller likat mig). Vet ej hur det funkar och varför jag ens fick upp honom. Tjejkompisar påpekade att han måste ha klickat *like* på mig och därav dykt upp i flödet. Dunno...

Nej, tycker inte heller att man ska betala för såna appar och för att få matcha med människor.
Citera
2020-07-21, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Hej du

Jag korrigerade det i ett annat inlägg till tjejen
Kom på att han har barn, är över 40 och inte så tränad samt att han har ett yrke som politiker som jag tycker är motbjudande. Så jag tror att det nog var han som sökte partner på Tinder. Jag har ju även sett Kent Ekeroth på Badoo.

Inte så att han inte skulle få tjejer men jag tror inte att han ligger så högt upp i ligan på vad man föredrar. Personligen skulle jag inte tycka att Samir är någon höjdare eller bli kåt när jag ser honom på Tinder. Jag förstår inte riktigt grejen med honom. Tycker Viktor är betydligt gulligare både personlighetsmässigt och utseendemässigt.
Det finns kändisar på sajter efter vad jag hört på Youtube etc men du missar att många verifierade konton är fejkprofiler. Jag brukar själv prata med sådana och har gjort i alla år online. Nåväl, inte kändisprofiler men falska konton. Det är inte en stor sak. Badoo exempelvis, vägrar verifiera mig som jag medan appen släpper igenom många som inte är dem på bilderna. Det här är lite grundläggande nätkännedom. Profilerna brukar inte alltid heller bekymra sig över att meddela att de är falska, lika lite som att män fortlöpande använder filter etc för att de inte kan få kontakt med tjejerna annars.
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
Tja, nu är det du som har hållit på och citerat mig här hela dan med en hel kavalkad av galla och personangrepp.

Och du får nog vara glad för att folk har svårt att ens ta gamla ensamma bittra kvinnor på allvar för hade du varit man och betett dig likadant i verkliga livet framför folks ansikten så hade du nämligen åkt på ett par rejäla käftsmällar.

Ta det lugnt med henne, hon behöver psykvård.

Tja, många män vill inte ha någon annans skadade gods. Alltför många skilda blir ju förstörda av sina ex och inkapabla att gå vidare, bara att DesieXs egna berättelse om sitt.

Samma gäller ju inte män på alls samma vis. Få kvinnor skulle se det som en dealbreaker och nu är karln känd så han lär knappast ha problem att finna någon ens från många vänstertjejer, om han nu ens skulle ha intresse i det. Men jag betvivlar att Åkesson är, då skulle han ju snabbt få en verifieringslogga. Det finns alltför många fejkprofiler och är för enkelt att sätta upp.
Ni män är bra på att övervärdera er själva baserat på att majoriteten av kvinnor inte säger högt vad de tänker. Sedan gråter ni när ni saknar status istället för att inse att ni är likadana själva. Med skillnad av att ni tror att ni har ett medfött överläge kvinnor.
Citera
2020-07-21, 22:32
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasaren1
Det finns kändisar på sajter efter vad jag hört på Youtube etc men du missar att många verifierade konton är fejkprofiler. Jag brukar själv prata med sådana och har gjort i alla år online. Nåväl, inte kändisprofiler men falska konton. Det är inte en stor sak. Badoo exempelvis, vägrar verifiera mig som jag medan appen släpper igenom många som inte är dem på bilderna. Det här är lite grundläggande nätkännedom. Profilerna brukar inte alltid heller bekymra sig över att meddela att de är falska, lika lite som att män fortlöpande använder filter etc för att de inte kan få kontakt med tjejerna annars.

Ni män är bra på att övervärdera er själva baserat på att majoriteten av kvinnor inte säger högt vad de tänker. Sedan gråter ni när ni saknar status istället för att inse att ni är likadana själva. Med skillnad av att ni tror att ni har ett medfött överläge kvinnor.

Har inte riktigt brytt mig utan bara sett att Oliver Ingrosso exempelvis dykt upp i flödet sedan Blondinbellas ex. Har inte riktigt reflekterat förutom att jag har tänkt att det är fejkade konton. Jag är inte heller verifierad på Tinder. Har inte riktigt sett vitsen med att göra det. Vill man se om det är jag så får man be om mitt Instagram konto.
Citera
2020-07-21, 22:35
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Kvällens bästa skratt, Dixen är 32..Vad är jag så? Ett mummie?

Grejen är det att han lever i någon sorts fantasi värld där han tror att han kan/vet om allt och alla.
Min bror som är 38 dejtar en kvinna som är 43 år gammal som han träffade via Tinder. Min exmakes bror träffade sin partner via Tinder som är 42 år gammal och han är 28 år.

Han hänger inte riktigt med världens utveckling. Han predikar som att han vore alla män och kallar alla kvinnor för horor och luder. Det är knappast en man
Citera
2020-07-21, 22:37
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Mamma och pappa lär vara stolta när du kallar döttrar från citat "finare familjer" för hoes. Var det för de inte ville bli seriösa med dig eller? Du räckte för ett ligg sen hörde de inte av sig?
Fast ska sanningen fram så går det nog bättre för cucken Bingo än för dig?
Tycker han verkar helt reko faktiskt. Förstår varför han fått mer brudar overall än dig och mig. Fotograf är egentligen helt genialiskt för att få kontakt med brudar = golden

Mina föräldrar har så pass mycket annat att vara stolta över så de har nog överseende med att jag kallar en hoe för en hoe.

Hoe för mig är helt enkelt en kvinna som jag enkelt kan få i säng och som per automatik gör att jag tappar något intresse för något seriöst (om det nu ens fanns något uns av det från första början). Sådana kan ju komma både från fattiga eller rika familjer, eller till exempel vara din mamma.

Annars har jag ingen aning om hur Bingo Rimér har det i dejtinglivet, varför skulle jag? Vet inget mer om karln mer än att han en blond fotograf och har nån form av modern cuckfamilj, och det är precis allt jag behöver veta för att veta jag inte bör ägna honom någon mer tid av min uppmärksamhet.

Den egentliga frågan du bör ställa dig är snarare varför du själv spenderar tid på att kolla in en annan mans dejtingliv som om du vore någon 12-årig fangirl-flicka som fått hem "Amelia" i brevlådan istället för att fokusera på ditt eget? Det är inte ett sunt beteende och någonting som du allvarligt vill försöka arbeta bort.
Citera
2020-07-21, 22:47
Medlem
Citat:
Har inte riktigt brytt mig utan bara sett att Oliver Ingrosso exempelvis dykt upp i flödet sedan Blondinbellas ex. Har inte riktigt reflekterat förutom att jag har tänkt att det är fejkade konton. Jag är inte heller verifierad på Tinder. Har inte riktigt sett vitsen med att göra det. Vill man se om det är jag så får man be om mitt Instagram konto.
Varför lämnar du ut ditt Instagram eller Facebook till främlingar? Gör det inte. En galen kille sökte på min släkt och åkte till en avlägsen släkting och fotograferade inne i hans trapphus. Jäkligt sjukt. Det var när jag var medlem i singelgrupper på Facebook. Nej, stanna kvar på sidan om det inte är Snap och utöver det är det en jävligt oseriös hint att män vill ha andra sociala medier. Det är fullt av sjuka typer därute på "marknaden".
Citera
2020-07-21, 22:54
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasaren1
Varför lämnar du ut ditt Instagram eller Facebook till främlingar? Gör det inte. En galen kille sökte på min släkt och åkte till en avlägsen släkting och fotograferade inne i hans trapphus. Jäkligt sjukt. Det var när jag var medlem i singelgrupper på Facebook. Nej, stanna kvar på sidan om det inte är Snap och utöver det är det en jävligt oseriös hint att män vill ha andra sociala medier. Det är fullt av sjuka typer därute på "marknaden".

Lämnar bara ut den efter att jag har samtalat med mannen ett bra tag och det är aldrig Facebook jag lämnar ut utan Instagram. Det där är sinnessjukt. Jag gjorde dock undantag för 2 personer på Tinder och det var en kille som bodde i Miami och en kille som bor i Österrike annars ger jag aldrig ut den.

Jag ska träffa killen ifrån Österrike i Augusti därav gjorde jag ett undantag annars gör jag inte det.
Går inte riktigt att söka på mer när man fått min instagram men tack för varningen. Skulle aldrig ge ut Facebook
Citera
2020-07-21, 22:55
Medlem
Citat:
Mina föräldrar har så pass mycket annat att vara stolta över så de har nog överseende med att jag kallar en hoe för en hoe.

Låter som de gjort ett fantastiskt jobb . Låt mig gissa. Du är en akademiker som i princip var och varannan svensson kille man möter ute på gatan är? Starkt jobbat!
Angående Bingo. Du kanske skulle rannsaka dig själv. Uppenbarligen tittar du också på "första dejten" ibland, "fangirl:ar okända killar på svt" eller det är inte samma sak som att titta på Bingo's dejtande? Ok .

Var genom dejtprogrammet jag fick upp ögonen för honom. Eller om det var ett annat dejtingprogram. Minns inte, men iaf en tjejkompis som tjatade om att vi skulle se programmet ihop. För hon vill höra mina kommentarer (Ja, jag vet. Man kan inte ha en "tjejkompis", men vi är "kompisar", ok?).
Citera
2020-07-21, 23:44
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
GO DIXIE! *Fangirlear*

Det där med att föda barn är dessvärre betydligt mer komplicerat än "efter 32 går det utför". Min mormor födde moster när hon var 45+(!). Känner till en hel del som fött barn långt efter 32.
Vissa människor är inte fullt kompatibla för reproduktion. Sorgligt förstås.
Sen att kvinnan declinear sure, men vafan gör man inte själv då som man? Är knappast lika het som jag var vid 20års ålder nu. Så fan heller något "årgångsvin" trams BS. Alla blir fula, end of story.

Men det är väl knappast någon man på Tinder som får panik över att han matchar med en kvinna på 32 år. Folk träffas i alla åldrar nu sen får man ta det som det kommer. Finns ju 20 åriga tjejer som inte ens kan få barn heller. Det beror mer på kemikalier man utsätts för och en annan levnadsstil. Jag har dock inte hört att någon av mina vänner som försökt sig på barn har haft enorma problem vid 30 och över.

Visst sjunker värdet/procenten men det är knappast avgörande om man vill skaffa barn sedan finns massa hjälp att få. Meghan Markle är inte bara äldre än prins Henry men födde även en son vid 37. Det är inte så att prins Henry fick panik för att hon var äldre och skulle inte få barn.

Svenska män är så komplicerade och värdesätter sig själva som den idioten gör. Man blir bara less när man läser hans inlägg. Övriga män i världen är så simpla och icke komplicerade

Det är inte så att någon i kungliga familjen i Sverige var direkt ung när man födde barn. Prinsessan Victoria och Madeleine är väl praktexempel

Han försöker bara inveckla och komplicera allt som en byfåne ifrån Indien
Senast redigerad av DixieD 2020-07-21 kl. 23:46.
Citera
2020-07-22, 00:02
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Är det så pass lite action i din byhåla nu så du måste agera white knight-cuck nu bara för att det är corona och hoppas glida in PM hos kvinnliga användare för att få någonting, då är det illa.

Är du runt 35 och ser sämre ut som man nu än du gjorde som fjunig 20-åring trots att du är singel nu så är det faktiskt helt på dig själv. En del andra av oss har dock lyft vikter mm. skaffat pengar, stabilt liv och tagit hand om oss som gör att vi är i en betydligt bättre sits idag än som 20-åringar. Kvinnor kan dock inte göra sig mer attraktiva med vare sig utbildningar eller jobb oavsett vad sådana här förvirrade feminister fått för sig.

Och ändå lyckas han bättre än dig på Tinder och forum?
Det är väl synd att du jobbat på ditt utseende, pengar och dina vikter men att du knappt besitter någon vettig personlighet som han gör. Det är väl som någon skrev att det är kanske anledningen till att dessa kvinnor också bara använder dig till ligg. Du är ingen som man tar seriöst. Det kan man genomskåda ganska lätt på män speciellt på enbart ett utseende, pengar och status som du pustat fram. Därför föredrar jag män som är smutsiga under fingrarna som inte är rädda för att hugga ved eller klippa gräsmattan men det kan väl inte du eftersom dina föräldrar har curlat dig hela livet och värdesatt dig som att du är någon guds gåva

Seså, gå nu och matcha med värdelösa brudar som du knullar dagligen för att sedan kalla dessa hoes på flashback. Skulle ens tvivla på att du får någon snygg brud alls på Tinder annars hade du inte suttit här och ansett dig någon gud
Citera
2020-07-22, 00:06
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursäkta

Hur har det med ämnet Tinder att göra?
Kom du in i fel tråd eller såg du inte vad tråden handlade om?

Du uttalar ju dig hela tiden om hur ”svenska män” i allmänhet fungerar, och då är det på sin plats att någon ger dig en fingervisning om hur du i allmänhet fungerar.
Citera
2020-07-22, 00:08
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Du uttalar ju dig hela tiden om hur ”svenska män” i allmänhet fungerar, och då är det på sin plats att någon ger dig en fingervisning om hur du i allmänhet fungerar.

Tråden handlar inte om svenska män utan om Tinder
Tror att du har hamnat på fel tråd lilla vän. Försök igen. Jag har bara skrivit att jag har min Tinder på globalt läge så jag inte matchar med män som är osäkra på sin sexualitet som dig. Skulle inte vilja ligga med en man ifrån Tinder som smyger runt och är smyg bög på kvällarna. No offence

Och helt ärligt så är du den tråkigaste användaren här så man bara vill spy vilket gör jag knappt har lust att titta på svenska män när jag ser ditt namn/din profilbild. Skulle inte se en anledning till att vilja matcha med er när du och din kompis skyddar varandra som smyg bögar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in