2020-07-21, 19:26
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Han och Louise Erixon separerade i våras så det låter väl inte otroligt.

Det såg ut som hans profil
Var ju ganska många foton/bilder som såg verkliga ut (dvs ifrån det alldagliga) livet
Citera
2020-07-21, 19:35
Medlem
Jimmie Åkesson söker partner på Tinder? Wow det var otippat.
Citera
2020-07-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kanske var ett troll?
Citera
2020-07-21, 19:51
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Osäker om profilen var äkta/eller inte
Men det kan ju ha varit fejk profil. Jag såg bara massa foton/bilder och en beskrivning om sig själv
Citera
2020-07-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstallion
Kanske var ett troll?

Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Osäker om profilen var äkta/eller inte
Men det kan ju ha varit fejk profil. Jag såg bara massa foton/bilder och en beskrivning om sig själv

Kanske det. Han skulle väl ha betydligt större framgång ute i verkligen livet då han träffar många kvinnor som är höger. På nätet lär ju inte kvinnor på vänsterkanten bli intresserade av honom. Samt en högt uppsatt politiker på en dejtingapp...? Förmodligen fejk ja.
Citera
2020-07-21, 20:02
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Fast hur du än vrider och vänder på det så är det en red flag 🚩 till desperation om du börjar söka kvinnor i eventuellt utsatta länder/andra förutsättningar. Ni pratar inte samma språk, samt att du eventuellt då blir tvungen att försörja individen här då de inte blir lätt för denne att få jobb hur som helst. Och allt därtill.

HAR man val så finns det ingen logik i varför man ska söka sig in i en mer komplicerad och en väldigt långsökt situation.

Svammel. För det första så finns det ju stora skillnader bland kulturer i världen och vissa män är bättre lämpade för ett liv i Sydamerika och kvinnorna som är där medan det för andra kan vara i Östeuropa eller i Östasien. Och varför skulle du ta med henne hit istället för att stanna där?
Vi har en regering som senast idag skeppade iväg flera miljarder utomlands bara sådär, pengar som vi aldrig kommer att se och har en media och etablissemang som vill att du som man ska jobba och betala skatt så du kan försörja Abadoumann och hans 9-barnsfamilj. Sverige är på nedgång så varför inte flytta till ett land där du faktiskt uppskattas och slipper höra diverse feministhoror och stat som bitchar om svenska vita män och blabla? Trivs du som undergiven knähund så är det ju lika bra att inte resa alls och leta dig en svensk kvinna då istället.

För det andra så beror det ju på vad du menar med val och alternativ och vad du vill med livet. Är det enbart Tinder-thots och liknande som är dina val men du vill finna något mer seriöst på längre sikt, så finns det såklart en idé med att söka dig till en plats där det finns mer av ett överflöd av kvinnor med traditionella värderingar. Sen vet jag inte om du någonsin varit utomlands men det finns liksom faktiskt folk som kan fler språk än sitt modersmål och det är fan inte svårt att lära sig de flesta språk till en hyfsad nivå med alla teknikmedel som finns tillgängliga idag. De flesta är däremot för sjukt lata för att lägga tid i det utan pissar hellre bort den på sociala medier, istället för att öppna upp möjligheter i livet.

Ska man sen jämföra med kvinnor så finns det ju faktiskt inte alls samma mening med att dra härifrån då man redan lever i världens femininaste land och kan få mer ut av livet som lat, uppkäftig bitterfitta och batikhäxa än någon annanstans. En sån som DixieD lever liksom i ett falskt hopp.
Hon suktar något enormt efter manlig dominans och energi och du ser själv hur hon har velat ligga med mig ända sedan jag gjorde mitt första inlägg här igår då hon aldrig tidigare stött på annat än undergivna knähundar senaste åren och drabbas av känsloutbrott och raseri eftersom hon vet att hennes dagar för en som mig är passé och utom hennes räckhåll numera.

Men istället för att då inse att kukkarusellen med badboys, alfahanar, playboys och diverse faktiskt har slutat snurra och inte längre är intresserade av något seriöst med henne, så inbillar hon sig att det kommer vara totalt annorlunda i det andra västerländska landet USA (yeah, right). Men hon kommer vara precis lika misslyckad där som här.

Så med andra ord - skit i vad folk har för uppfattningar. När jag ligger i en hotellsäng med en söt rumänsk 19-åring i Mamaia tror du jag någonsin tänker "åh herregud vad desperat folk måste uppfatta mig nu som likt en mansgris knullar en solid 9:a i Europas fattigaste land" eller tror du jag kanske bara reflekterar över det faktum över att majoriteten tofflar hemma nöjt sig med sin bitchande 5:a medan jag är på ett ställe där kvinnor och samhället behandlar mig som den kung jag faktiskt är? You tell me.
Senast redigerad av JohnGottiSr 2020-07-21 kl. 20:06.
Citera
2020-07-21, 20:07
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Kanske det. Han skulle väl ha betydligt större framgång ute i verkligen livet då han träffar många kvinnor som är höger. På nätet lär ju inte kvinnor på vänsterkanten bli intresserade av honom. Samt en högt uppsatt politiker på en dejtingapp...? Förmodligen fejk ja.

Fast hans chanser är inte stora heller
1. Så snygg är han inte 2. Barn och högerextrem
3. Känsligt jobb 4. Skild 5. Otränad och tillhör inte någon topplista

Förmodligen kan det ha varit han då du måste ändå ange ett telefonnr och mail
Citera
2020-07-21, 21:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Fast hans chanser är inte stora heller
1. Så snygg är han inte 2. Barn och högerextrem
3. Känsligt jobb 4. Skild 5. Otränad och tillhör inte någon topplista

Sen när blev skild en minuspost vad gäller nätdejting? Du är ju själv frånskild singel på Tinder och det enda som hittills verkar vara tränat med dig är ditt munläder och förmåga att skryta och framhäva dig själv som något unikt.

Jag tror nog dessutom att han har betydligt större chanser än rätt många andra män att hitta lämpliga dejter på Tinder.
Citera
2020-07-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
"Hata".

Men så har det ju också med klasskillnaden att göra. Jag träffar i princip bara hoes från finare familjer och områden, sådana här som kallades "bimbos" tidigare och som har energi. Med alkohol blir det tillräckligt kul i knappa timmen där det hålls en intressantare konversation än för majoriteten svenssons dejter, tills jag mycket riktigt "kör in kuken djupt i halsen och kallar henne hora".

Samma gäller såklart även Bimbo Rimér på ett IQ runt 90 som är en modern cuckold som åker på familjesemestrar med hans tidigare frus 2 andra gamla partners och har tatuerat hela kroppen som någon vänstertattare. Ja, no shit att det är det lär vara diskussioner på mongolidnivå i hans konversationer.

Mamma och pappa lär vara stolta när du kallar döttrar från citat "finare familjer" för hoes. Var det för de inte ville bli seriösa med dig eller? Du räckte för ett ligg sen hörde de inte av sig?
Fast ska sanningen fram så går det nog bättre för cucken Bingo än för dig?
Tycker han verkar helt reko faktiskt. Förstår varför han fått mer brudar overall än dig och mig. Fotograf är egentligen helt genialiskt för att få kontakt med brudar = golden
Citera
2020-07-21, 22:09
Medlem
Citat:
Tänk på att ni spelar i samma liga som Jimmie Åkesson på Tinder. Om profilen är riktig så söker han partner på Tinder 😜😂

Presentationen var att det spelar ingen roll vem du är så länge du inte är vänsterextremist eller miljöpartist tror jag det var

Politiker som yrke, nej tack!
Bye bye

Han dyker väl här och undrar varför han inte får matchningar som resterande cirkus

Nu ska jag tillrätta dig lite Kära Dixie. Åkesson spelar tyvärr trot eller ej i en högre liga än oss. Han har ett status yrke. Politiker är status yrke idag. För mig jag läste det ganska nyligen i en artikel vilka olika yrken som anses som status, och Politiker var ett av dom! Förvisso är han politiker för "fel" parti för majoriten av tjejer, så han kanske bränner sina broar på så vis. Vad vet jag. Men rent generellt "är" man någon så öppnas dörrarna tusengånger lättare. WT Samir får ju över 2000likes enligt egen utsaga i aftonbladet tror jag det var ja läste det. Knappast för han är "så otroligt jävla snygg". Tjejerna vet vem han är genom sina framträdanden och han är så ledes "spännande". Även om du och jag förstås inte delar majoriteten av tjejers uppfattning i den åsikten
Citera
2020-07-21, 22:15
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Nu ska jag tillrätta dig lite Kära Dixie. Åkesson spelar tyvärr trot eller ej i en högre liga än oss. Han har ett status yrke. Politiker är status yrke idag. För mig jag läste det ganska nyligen i en artikel vilka olika yrken som anses som status, och Politiker var ett av dom! Förvisso är han politiker för "fel" parti för majoriten av tjejer, så han kanske bränner sina broar på så vis. Vad vet jag. Men rent generellt "är" man någon så öppnas dörrarna tusengånger lättare. WT Samir får ju över 2000likes enligt egen utsaga i aftonbladet tror jag det var ja läste det. Knappast för han är "så otroligt jävla snygg". Tjejerna vet vem han är genom sina framträdanden och han är så ledes "spännande". Även om du och jag förstås inte delar majoriteten av tjejers uppfattning i den åsikten

Hej du

Jag korrigerade det i ett annat inlägg till tjejen
Kom på att han har barn, är över 40 och inte så tränad samt att han har ett yrke som politiker som jag tycker är motbjudande. Så jag tror att det nog var han som sökte partner på Tinder. Jag har ju även sett Kent Ekeroth på Badoo.

Inte så att han inte skulle få tjejer men jag tror inte att han ligger så högt upp i ligan på vad man föredrar. Personligen skulle jag inte tycka att Samir är någon höjdare eller bli kåt när jag ser honom på Tinder. Jag förstår inte riktigt grejen med honom. Tycker Viktor är betydligt gulligare både personlighetsmässigt och utseendemässigt.
Citera
2020-07-21, 22:22
Medlem
Citat:
Hej du

Jag korrigerade det i ett annat inlägg till tjejen
Kom på att han har barn, är över 40 och inte så tränad samt att han har ett yrke som politiker som jag tycker är motbjudande. Så jag tror att det nog var han som sökte partner på Tinder. Jag har ju även sett Kent Ekeroth på Badoo.

Inte så att han inte skulle få tjejer men jag tror inte att han ligger så högt upp i ligan på vad man föredrar. Personligen skulle jag inte tycka att Samir är någon höjdare eller bli kåt när jag ser honom på Tinder. Jag förstår inte riktigt grejen med honom. Tycker Viktor är betydligt gulligare både personlighetsmässigt och utseendemässigt.

Du har väl toppval i din app? Gå in och titta där och se om du ser honom eller någon annan kändis. Skulle tro att de som är med där är mest populära i ditt område, men man kan ju aldrig vara 100% säker. Kan lika gärna vara såna som betalar för tinder som ligger i toppval som män Eftersom ja, de betalar ju, självklart prioriterar appen sådana människor. Själv är jag av princip skäl inte betalande. Man ska inte behöva betala för att få träffa tjejer. Corona please försvinn, så man kan gå ut som vanligt och flörta med tjejer irl istället. This sucks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in