Citat:
Ursprungligen postat av
Talkthewalk
Fast hur du än vrider och vänder på det så är det en red flag 🚩 till desperation om du börjar söka kvinnor i eventuellt utsatta länder/andra förutsättningar. Ni pratar inte samma språk, samt att du eventuellt då blir tvungen att försörja individen här då de inte blir lätt för denne att få jobb hur som helst. Och allt därtill.
HAR man val så finns det ingen logik i varför man ska söka sig in i en mer komplicerad och en väldigt långsökt situation.
Svammel. För det första så finns det ju stora skillnader bland kulturer i världen och vissa män är bättre lämpade för ett liv i Sydamerika och kvinnorna som är där medan det för andra kan vara i Östeuropa eller i Östasien. Och varför skulle du ta med henne hit istället för att stanna där?
Vi har en regering som senast idag skeppade iväg flera miljarder utomlands bara sådär, pengar som vi aldrig kommer att se och har en media och etablissemang som vill att du som man ska jobba och betala skatt så du kan försörja Abadoumann och hans 9-barnsfamilj. Sverige är på nedgång så varför inte flytta till ett land där du faktiskt uppskattas och slipper höra diverse feministhoror och stat som bitchar om svenska vita män och blabla? Trivs du som undergiven knähund så är det ju lika bra att inte resa alls och leta dig en svensk kvinna då istället.
För det andra så beror det ju på vad du menar med val och alternativ och vad du vill med livet. Är det enbart Tinder-thots och liknande som är dina val men du vill finna något mer seriöst på längre sikt, så finns det såklart en idé med att söka dig till en plats där det finns mer av ett överflöd av kvinnor med traditionella värderingar. Sen vet jag inte om du någonsin varit utomlands men det finns liksom faktiskt folk som kan fler språk än sitt modersmål och det är fan inte svårt att lära sig de flesta språk till en hyfsad nivå med alla teknikmedel som finns tillgängliga idag. De flesta är däremot för sjukt lata för att lägga tid i det utan pissar hellre bort den på sociala medier, istället för att öppna upp möjligheter i livet.
Ska man sen jämföra med kvinnor så finns det ju faktiskt inte alls samma mening med att dra härifrån då man redan lever i världens femininaste land och kan få mer ut av livet som lat, uppkäftig bitterfitta och batikhäxa än någon annanstans. En sån som
DixieD lever liksom i ett falskt hopp.
Hon suktar något enormt efter manlig dominans och energi och du ser själv hur hon har velat ligga med mig ända sedan jag gjorde mitt första inlägg här igår då hon aldrig tidigare stött på annat än undergivna knähundar senaste åren och drabbas av känsloutbrott och raseri eftersom hon vet att hennes dagar för en som mig är passé och utom hennes räckhåll numera.
Men istället för att då inse att kukkarusellen med badboys, alfahanar, playboys och diverse faktiskt har slutat snurra och inte längre är intresserade av något seriöst med henne, så inbillar hon sig att det kommer vara totalt annorlunda i det andra västerländska landet USA (yeah, right). Men hon kommer vara precis lika misslyckad där som här.
Så med andra ord - skit i vad folk har för uppfattningar. När jag ligger i en hotellsäng med en söt rumänsk 19-åring i Mamaia tror du jag någonsin tänker
"åh herregud vad desperat folk måste uppfatta mig nu som likt en mansgris knullar en solid 9:a i Europas fattigaste land" eller tror du jag kanske bara reflekterar över det faktum över att majoriteten tofflar hemma nöjt sig med sin bitchande 5:a medan jag är på ett ställe där kvinnor och samhället behandlar mig som den kung jag faktiskt är? You tell me.