Citat:
Fast det roliga är ju att det inte ser ut som Selfies. Iaf inte det hon skickade länk på. Jag tror uttrycket Selfie har blivit missförstått. En Selfie är för mig när man själv knäpper kortet, men det DixieD länka var ju inte det. Däremot så är han ju själv i fotot.
Ställa frågor, ja. Hur ser dina dejter ut annars? Kör du bara in kuken djupt i halsen och kallar henne hora? Tror inte det funkar så bra för majoriteten av män, ser du
Kolla Bingo Rimer första dejten, även om han sitter med WT tjejer notera frågeställningen som sker, och hur tjejerna "känner kemi" med honom, trots att dom i princip bara babblar på om sig själva tillföljd av dom frågor han ställer. Wake up, brudar är sådana. Sålänge du får brudar att prata om sig och sina intressen, musik, rida häst (Bra Bingo), vad fan det än handlar om, så är det bra för dig. Tid att snacka om dig kommer att komma, annars har du haft otur i ditt damval.
Sen i vissa av dejterna blir det sexuellt snack direkt, varför? Ja, tjejerna får prata om sig.
Hata hur mycket du vill, men vill du ha kuken i fittan så är du tyvärr tvungen att anpassa dig efter brudarnas oskrivna regler.

Ställa frågor, ja. Hur ser dina dejter ut annars? Kör du bara in kuken djupt i halsen och kallar henne hora? Tror inte det funkar så bra för majoriteten av män, ser du

Kolla Bingo Rimer första dejten, även om han sitter med WT tjejer notera frågeställningen som sker, och hur tjejerna "känner kemi" med honom, trots att dom i princip bara babblar på om sig själva tillföljd av dom frågor han ställer. Wake up, brudar är sådana. Sålänge du får brudar att prata om sig och sina intressen, musik, rida häst (Bra Bingo), vad fan det än handlar om, så är det bra för dig. Tid att snacka om dig kommer att komma, annars har du haft otur i ditt damval.

Sen i vissa av dejterna blir det sexuellt snack direkt, varför? Ja, tjejerna får prata om sig.
Hata hur mycket du vill, men vill du ha kuken i fittan så är du tyvärr tvungen att anpassa dig efter brudarnas oskrivna regler.
"Hata".

Nog för att man alltid får dumma ner sig när man samtalar med en kvinna precis som man gör med ett barn. Men för den sakens skull behöver man inte ta det till någon infantil nivå där jag behöver veta något om kvinnans favoritkaffe, favoritfärg eller något mer om hennes musiksmak mer än vilken genre eller ett band, that's it. Det går att ha diskussioner som fokuserar på kvinnan utan att hålla med sådan totalt ointressant skit. Till exempel låter jag henne hellre snacka om sin familj då det ger mig en bra fingervisning om hur snabbt jag kommer att knulla henne om jag nu redan avfärdat henne för något som helst seriöst, vilket man ju har med 95% redan efter 10-15 min.
Men så har det ju också med klasskillnaden att göra. Jag träffar i princip bara hoes från finare familjer och områden, sådana här som kallades "bimbos" tidigare och som har energi. Med alkohol blir det tillräckligt kul i knappa timmen där det hålls en intressantare konversation än för majoriteten svenssons dejter, tills jag mycket riktigt "kör in kuken djupt i halsen och kallar henne hora".
Annars är den här DixieD-personan ett bra exempel på någon av lägre klass där sådan komplett hjärndöd skit är standard. Det är sådana med usel svenska, konstiga meningsuppbyggnader, punkter på fel ställen eller inte alls, konstiga radbyten, särskrivningar osv. som ska vara "orten".
Det ser man skillnad på i den där serien "Första Dejten" på SVT när det är en dejt med två från en lägre klass och en dejt från en högre.
Samma gäller såklart även Bimbo Rimér på ett IQ runt 90 som är en modern cuckold som åker på familjesemestrar med hans tidigare frus 2 andra gamla partners och har tatuerat hela kroppen som någon vänstertattare. Ja, no shit att det är det lär vara diskussioner på mongolidnivå i hans konversationer.
Senast redigerad av JohnGottiSr 2020-07-21 kl. 16:07.
Senast redigerad av JohnGottiSr 2020-07-21 kl. 16:07.