2020-07-21, 15:58
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Fast det roliga är ju att det inte ser ut som Selfies. Iaf inte det hon skickade länk på. Jag tror uttrycket Selfie har blivit missförstått. En Selfie är för mig när man själv knäpper kortet, men det DixieD länka var ju inte det. Däremot så är han ju själv i fotot.
Ställa frågor, ja. Hur ser dina dejter ut annars? Kör du bara in kuken djupt i halsen och kallar henne hora? Tror inte det funkar så bra för majoriteten av män, ser du

Kolla Bingo Rimer första dejten, även om han sitter med WT tjejer notera frågeställningen som sker, och hur tjejerna "känner kemi" med honom, trots att dom i princip bara babblar på om sig själva tillföljd av dom frågor han ställer. Wake up, brudar är sådana. Sålänge du får brudar att prata om sig och sina intressen, musik, rida häst (Bra Bingo), vad fan det än handlar om, så är det bra för dig. Tid att snacka om dig kommer att komma, annars har du haft otur i ditt damval.

Sen i vissa av dejterna blir det sexuellt snack direkt, varför? Ja, tjejerna får prata om sig.
Hata hur mycket du vill, men vill du ha kuken i fittan så är du tyvärr tvungen att anpassa dig efter brudarnas oskrivna regler.

"Hata".

Nog för att man alltid får dumma ner sig när man samtalar med en kvinna precis som man gör med ett barn. Men för den sakens skull behöver man inte ta det till någon infantil nivå där jag behöver veta något om kvinnans favoritkaffe, favoritfärg eller något mer om hennes musiksmak mer än vilken genre eller ett band, that's it. Det går att ha diskussioner som fokuserar på kvinnan utan att hålla med sådan totalt ointressant skit. Till exempel låter jag henne hellre snacka om sin familj då det ger mig en bra fingervisning om hur snabbt jag kommer att knulla henne om jag nu redan avfärdat henne för något som helst seriöst, vilket man ju har med 95% redan efter 10-15 min.

Men så har det ju också med klasskillnaden att göra. Jag träffar i princip bara hoes från finare familjer och områden, sådana här som kallades "bimbos" tidigare och som har energi. Med alkohol blir det tillräckligt kul i knappa timmen där det hålls en intressantare konversation än för majoriteten svenssons dejter, tills jag mycket riktigt "kör in kuken djupt i halsen och kallar henne hora".

Annars är den här DixieD-personan ett bra exempel på någon av lägre klass där sådan komplett hjärndöd skit är standard. Det är sådana med usel svenska, konstiga meningsuppbyggnader, punkter på fel ställen eller inte alls, konstiga radbyten, särskrivningar osv. som ska vara "orten".
Det ser man skillnad på i den där serien "Första Dejten" på SVT när det är en dejt med två från en lägre klass och en dejt från en högre.

Samma gäller såklart även Bimbo Rimér på ett IQ runt 90 som är en modern cuckold som åker på familjesemestrar med hans tidigare frus 2 andra gamla partners och har tatuerat hela kroppen som någon vänstertattare. Ja, no shit att det är det lär vara diskussioner på mongolidnivå i hans konversationer.
Senast redigerad av JohnGottiSr 2020-07-21 kl. 16:07.
Citera
2020-07-21, 16:04
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
"Hata".

Nog för att man alltid får dumma ner sig när man samtalar med en kvinna precis som man gör med ett barn. Men för den sakens skull behöver man inte ta det till någon infantil nivå där jag behöver veta något om kvinnans favoritkaffe, favoritfärg eller något mer om hennes musiksmak mer än vilken gener eller ett band, that's it. Det går att ha diskussioner som fokuserar på kvinnan utan att hålla med sådan totalt ointressant skit. Till exempel låter jag henne hellre snacka om sin familj en sådan skit då det ger mig en bra fingervisning om hur snabbt jag kommer att knulla henne om jag nu redan avfärdat henne för något som helst seriöst, vilket man ju har med 95% redan efter 10-15 min.

Men så har det ju också med klasskillnaden att göra. Jag träffar i princip bara hoes från finare familjer och områden, sådana här som kallades "bimbos" tidigare och som har energi. Med alkohol blir det tillräckligt kul i knappa timmen där det hålls en intressantare konversation än för majoriteten svenssons dejter, tills jag mycket riktigt "kör in kuken djupt i halsen och kallar henne hora".

Annars är den här DixieD-personan ett bra exempel på någon av lägre klass där sådan komplett hjärndöd skit är standard. Det är sådana med usel svenska, konstiga meningsuppbyggnader, punkter på fel ställen eller inte alls, konstiga radbyten, särskrivningar osv. som ska vara "orten".
Det ser man skillnad på i den där serien "Första Dejten" på SVT när det är en dejt med två från en lägre klass och en dejt från en högre.

Samma gäller såklart även Bimbo Rimér på ett IQ runt 90 som är en modern cuckold som åker på familjesemestrar med hans tidigare frus 2 andra gamla partners och har tatuerat hela kroppen som någon vänstertattare. Ja, no shit att det är det lär vara diskussioner på mongolidnivå i hans konversationer.

Återigen har du fel
Jag brukar inte skriva i min beskrivning vad jag jobbar med/eller vad jag studerat för att se om mannen är mer intresserad av mitt utseende eller av min utbildning

Vill inte heller att såna män som dig ska snylta på mig eller familjen så jag brukar framstå som dessa bimbos med bara ett utseende tills en man frågar vad jag gör och jobbar med.

Då berättar jag det för rätt man som jag vet är lite mer nyfiken än att bara vilja ha ligg/KK

Du vet.. Du knullar korkade brudar och man brukar säga att man blir som man umgås vilket märks av på dig och ditt beteende.

Män som dig som är egotrippade/egocentrerade och fåfänga att tro att man är bäst och störst brukar inte direkt locka smarta kvinnor

Med tanke på att du skrev i en annan tråd att du har foton/bilder där du sprutar champagne på bilder är no no no and no på män. Det är män som fortfarande i stadiet för att utvecklas till man
Senast redigerad av DixieD 2020-07-21 kl. 16:07.
Citera
2020-07-21, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Hur länge har du haft kontot?

Om du ska köra på med just Tinder som dejtingapp så hade jag gjort följande: Ta bort kontot, ta bättre bilder under sommaren och starta sedan ett nytt konto om några månader. (Ingen aning om du kan tänkas vara shadowbannad, men i så fall är ju nya bilder skit samma om du kör på med samma konto.) Det är inte säkert att det ger något, men att sitta och swipa för dig just nu verkar ju meningslöst.

För övrigt är detta nog vad jag kommer göra även fast jag får en del likes och matchar en del då och då.

Jag har haft kontot i 13 månader ungefär. Det kommer nog ta längre än över sommaren innan jag känner att det är värt att ta nya bilder, men vi får se.
Citera
2020-07-21, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Jag vill iaf försöka hjälpa DixieD. För att jag tror hon behöver en man som lyssnar på henne utan att nedvärdera hennes stil, filosofi om oss män, osv. Hon är speciell, bitter, men jag tror på DixieD. Det gäller bara för henne att hitta rätt man att samtala med, få henne på rätt spår igen. För att citera henne själv, så är jag ju den enda som hade fått gå på en dejt , så kanske är jag den som kan få henne att släppa det gamla genom mera ingående diskussioner i PM, och in med det nya. Positiv energi istället.

Men ja, det är upp till våran miamiraggandesealuppskattadepangbrudpåinstagramDix ieD isåfall att ta ställning till. Har iaf erbjudit mig, och det är allt man kan göra, i dessa corona tider av bitter ensamhet (Gäller mig själv också).
Godnatt
Jag tänker att ni män läser in otroligt mycket som ofta inte stämmer gällande oss kvinnor.

När det gäller föreställningar så är de oftast självupplevda och kvinnors åsikter är inte värre än män och pojkars. Är man på vissa sajter så får man bekräftat att man har rätt. Som gammal Flashbackare ser jag ofta småpojkar (tonåringar till unga män) och särskilt av invandrarursprung tro att de diskret eller subtilt kan trycka ner mig genom olika fula sätt. Givetvis eftersom jag träffat deras kränkta själar genom att ha rätt och dessutom inte tagit troll etc på allvar på dejtingsidor.

Annars var det förr många medelålders svenska, bittra människor härifrån. Deras snorungar och småtjejerna med storhetsvansinne. Allt handlar om målgruppen. Dixie bekräftar det hon upplever och är sannolikt öppet rasistisk mot svenskar eftersom jag känner igen jargongen. Det är inte ovanligt. Projicering och rädsla för konkurrens styr män som kvinnor.

Ingen som vill uppleva annat, stannar på samma plats när den inte funkar. Om man inte är bekväm med att ha kontroll och få sina uppfattningar bekräftade om och om igen.
Citera
2020-07-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jag har haft kontot i 13 månader ungefär. Det kommer nog ta längre än över sommaren innan jag känner att det är värt att ta nya bilder, men vi får se.
Fungerar inte ens taktik får man byta, annars blir resultatet sällan annorlunda.
Citera
2020-07-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jag förmodar att du är överviktig och menar att du avser att tappa vikt? Utan att jag kan något alls om viktnedgång (så lyssna inte på mig om det) så får du väl helt enkelt ändra tidsperspektivet till rimlig och hälsosam nivå och ta nya bilder när du känner dig redo. När på året du tar bilderna är ju egentligen skit samma så länge bilderna är bra.
Citera
2020-07-21, 17:40
Medlem
DixieDs avatar
Tänk på att ni spelar i samma liga som Jimmie Åkesson på Tinder. Om profilen är riktig så söker han partner på Tinder 😜😂

Presentationen var att det spelar ingen roll vem du är så länge du inte är vänsterextremist eller miljöpartist tror jag det var

Politiker som yrke, nej tack!
Bye bye

Han dyker väl här och undrar varför han inte får matchningar som resterande cirkus
Citera
2020-07-21, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Du lever i Pippi långstrumps värld precis som alla andra svenskar som inte förstått att internet konkurrerar ut det mesta nu.

Många män som ser mycket bättre än average Joe i Sverige skulle göra det. Har många vänner som gift sig med män ifrån utlandet och männen har inte bara av högkvalitet utan av toppkvalitet. Allra snyggaste brudarna letar inte män i Sverige.

Min vän träffade en man via Tinder som bodde i London och som spelade i mycket högre liga än många män i Sverige

Det här är då bara Tinder. Skulle jag ta fram hur mycket ”ragg” än en kvinna får på många sociala medier som Facebook och Instagram så skulle du nog inte ens sitta här och predika mer.

Du är ingen kvinna så du har inte fattat riktigt och kommer nog inte heller fatta så jag låter dig leva kvar i din lilla värld i Sverige

Det finns väl en anledning till att dessa män ”lagt” globalt läge och letar i Sverige. Man kanske har en affärsresa i Sverige och då slår man två flugor i en smäll. Någon annan kanske är på en resa redan i Europa och reser till Sverige för att träffa bruden en kort stund.

Du har inte riktigt förstått hur lätt det är. Så sitter average Joe i Sverige och undrar varför han inte får matcher i Sverige

Låt mig påminna er om alla män i Sverige som hämtar ”asiatiska” kvinnor hit utan att ens träffat kvinnan och hon får till och med bo här. Dessa män gör en resa och träffar bruden innan man bestämmer för mer seriöst olikt svenska män som hämtar hit asiatiska kvinnor

Men men det är bara svenska män som kan hämta hit damer. Andra män har liksom inte råd och ligger inte på samma liga 🙈👌🏼
Ja för det är verkligen högkvalitativt att åka ner till Asien och dra med sig första bästa kvinna utan att ens ha träffat henne. Du beskriver en kille utan val, förmodligen ful och inte får någonting. Kom igen, tänk lite logiskt. Det finns dessutom asiater i Sverige redan. Det finns det mesta här. Och är du på det attraktiv och en högt uppsatt man så behöver du inte vara desperat och ta den vägen. Det finns absolut män som gör sånt, men det är inte din Zac Efron tyvärr. Förmodligen hans fula, tjocka farbror isåfall 😁
Citera
2020-07-21, 18:22
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Ja för det är verkligen högkvalitativt att åka ner till Asien och dra med sig första bästa kvinna utan att ens ha träffat henne. Du beskriver en kille utan val, förmodligen ful och inte får någonting. Kom igen, tänk lite logiskt. Det finns dessutom asiater i Sverige redan. Det finns det mesta här. Och är du på det attraktiv och en högt uppsatt man så behöver du inte vara desperat och ta den vägen. Det finns absolut män som gör sånt, men det är inte din Zac Efron tyvärr. Förmodligen hans fula, tjocka storebror farbror isåfall 😁

Handlar väl inte om desperat.
Jag har en vän som var högt uppsatt (en tidigare) chef som träffade sin fru via Tinder och hon var asiat så flyttade han till Asien. Var varken ful eller fattig.

Nätdejting är den nya världen. Det är som online shopping som tagit över. Det är en ny värld,

Utlandet är mer exotiskt och spännande.
Killen Timothy Granaderos som är modell dejtar en kvinna i Usa som är under hans liga trots att modell utseende

Svenska män siktar alltid högre och överskattar sig själva olikt andra män i världen.

Den mest fula killen i Sverige har typ mer krav än modellen Timothy Granaderos. Come to earth
Citera
2020-07-21, 18:42
Medlem
Citat:
Handlar väl inte om desperat.
Jag har en vän som var högt uppsatt (en tidigare) chef som träffade sin fru via Tinder och hon var asiat så flyttade han till Asien. Var varken ful eller fattig.

Nätdejting är den nya världen. Det är som online shopping som tagit över. Det är en ny värld,

Utlandet är mer exotiskt och spännande.
Killen Timothy Granaderos som är modell dejtar en kvinna i Usa som är under hans liga trots att modell utseende

Svenska män siktar alltid högre och överskattar sig själva olikt andra män i världen.

Den mest fula killen i Sverige har typ mer krav än modellen Timothy Granaderos. Come to earth
Fast hur du än vrider och vänder på det så är det en red flag 🚩 till desperation om du börjar söka kvinnor i eventuellt utsatta länder/andra förutsättningar. Ni pratar inte samma språk, samt att du eventuellt då blir tvungen att försörja individen här då de inte blir lätt för denne att få jobb hur som helst. Och allt därtill.

Skillnad om du träffat någon på en resa möjligen. Då du vet vem personen är och tidigare träffat människan. Men har du inte gjort det, så jo tyvärr då är det desperat.

HAR man val så finns det ingen logik i varför man ska söka sig in i en mer komplicerad och en väldigt långsökt situation.

’Jag får 20-25 matchningar om dagen här i Sverige, men äsch vad ska jag med det till, söker hellre efter en okänd kvinna borta i Asien och gör allt komplicerat istället’
Citera
2020-07-21, 18:59
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Tänk på att ni spelar i samma liga som Jimmie Åkesson på Tinder. Om profilen är riktig så söker han partner på Tinder 😜😂

Presentationen var att det spelar ingen roll vem du är så länge du inte är vänsterextremist eller miljöpartist tror jag det var
Han och Louise Erixon separerade i våras så det låter väl inte otroligt.
Citera
2020-07-21, 19:00
Medlem
skotittares avatar
Nu har Tinder ballat ur totalt. Får upp en massa tjejer som är way under min åldersgräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in