2016-10-21, 12:34
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PleasureBox
Dom är snart ute igen, super på Kalles och fyllekäkar på Sunes. Kommer säkert döda någon igen.
Välkommen tillbaka till Piteå grabbar!

Har jag räknat rätt så är de ute sommaren 2024 respektive 2026 så några trägubbar hinner de nog tälja.......
Citera
2018-05-14, 15:18
Medlem
Verkar stöka på ännu. Låst artikel så kan inte läsa hela.

Piteåmördare anmälda för våldsdåd - Piteå-Tidningen
www.pt.se/nyheter/pitea/piteamordare-anmalda-for-valdsdad-10758006.aspx
24 jan. 2018 - PITEÅ 4PITEÅ Krille Hansson och Rasmus Enmark har båda polisanmälts för våldsattacker mot medfångar i fängelset.
Citera
2018-05-14, 16:05
Medlem
macdress avatar
Någon med plus? De sitter inte tillsammans va? Hoppas dom mördar nån därinne så slipper man se dem om några år
Citera
2018-05-15, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macdres
Någon med plus? De sitter inte tillsammans va? Hoppas dom mördar nån därinne så slipper man se dem om några år

Lite info:

Citat:
De är dömda mördare och sitter fängslade på olika anstalter av högsta säkerhetsklass. Krille Hansson, 27, och Rasmus Enmark, 26, har påförts flera anmälningar om misskötsamhet under 2017, följt av utdelade varningar.

Under försommaren i fjol blev en intern allvarligt misshandlad på anstalten Hall.

Fängelseledningen ansåg det styrkt att Rasmus Enmark låg bakom angreppet, "med ett flertal slag mot internens ansikte".

Citat:
Hansson satt intagen på Kumla fram till hösten 2016, där han bland annat blev polisanmäld för ett angrepp mot två vakter.

Hansson slog en vakt i ansiktet och måttade en spark mot en annan. "Jag hade tvångstankar och var på dåligt humör", förklarade Hansson, innan han placerades på Saltvik utanför Härnösand, ett annat högriskfängelse.

Citat:
Rasmus Enmark rapporterades i sin tur för ytterligare misskötsamhet på Kumla 2017, med utdelade okvädesord både verbalt och i skrift.

Enmark rapporterades även för otillåtet innehav av en bits, klassat som "en säkerhetsrisk". Han rapporterades för arbetsvägran och fick en varning för att ha manipulerat en spelkonsol genom att avlägsna plomberingen till minneskortplatsen. "Det kan möjliggöra kommunikation, datalagring och äventyra säkerheten", förklarade ledningen på Kumla.

Krille Hansson har tilldelats ett tiotal varningar under 2017 för olika fall av misskötsamhet. Han sitter sedan i sommar frihetsberövad i Norrtälje, en sluten anstalt av högsta säkerhetsklass.

Han har även tatuerat in ett svart kors i ansiktet med en avbruten bläckpenna, undangömd i cellen, vilket anmälts som ett brott mot föreskrifterna dock utan vidare åtgärd.
Citera
2018-05-22, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Lite info:

Jisses...
Citera
2018-05-28, 17:25
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.pt.se/nyheter/pitea/morddomd-far-langre-straff-10878401.aspx

"Men i augusti 2016 befann sig Hansson på kriminalvårdsanstalten Kumla.

Han attackerade då två fängelsevakter, den ene blev slagen i ansiktet medan den andre lyckades undkomma en attack med slag och sparkar riktade mot sig.

Hansson döms nu för våld mot tjänsteman och försök till våld mot tjänsteman till sex månaders fängelse. Han ska utöver det påbackade fängelsestraffet att betala skadestånd till vakterna med 11 800 respektive 5 000 kronor.

Under rättegången sa han sig först helt sakna minnesbilder från händelsen, men kunde sedan berätta om händelseförloppet – att han slagit till den ene vakten och rusat efter och riktat slag och sparkar mot båda när de retirerade."
Citera
2018-07-27, 07:03
Medlem
Något nytt om Krille? Eller har han börjat sköta sig nu helt magiskt? ^^
Citera
2018-07-27, 09:51
Medlem
JackSm1ths avatar
Citat:
Krille Hansson har tilldelats ett tiotal varningar under 2017 för olika fall av misskötsamhet. Han sitter sedan i sommar frihetsberövad i Norrtälje, en sluten anstalt av högsta säkerhetsklass.

Norrtälje?! Nära och bra för mig. Man kanske skulle göra ett besök?
Hur fungerar det med besök egentligen? (kanske fel tråd att fråga i)
Citera
2020-07-17, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackSm1th
Norrtälje?! Nära och bra för mig. Man kanske skulle göra ett besök?
Hur fungerar det med besök egentligen? (kanske fel tråd att fråga i)

Dom vill knappast ha besök av nåt random flashback- fan.
Citera
2020-07-18, 00:57
Medlem
Biggedys avatar
Nåt nytt om Krille och Lecki?
Citera
2020-09-21, 21:48
Medlem
johnnyknyckares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Nåt nytt om Krille och Lecki?

Lecki vet jag inget om men jag satt med Krille fram till Feb -18.
Lugn och sansad kille, lirade schack och promenerade mycket.
Han kom överens med alla och det var aldrig några knepigheter kring honom.
Citera
2021-04-09, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnnyknyckare
Lecki vet jag inget om men jag satt med Krille fram till Feb -18.
Lugn och sansad kille, lirade schack och promenerade mycket.
Han kom överens med alla och det var aldrig några knepigheter kring honom.

Låter som Krille.. Växte upp med honom.

Edit: Det låter som den Krille jag kände medans vi växte upp, jag kan inte svara för hur han är i övre tonåren+
Senast redigerad av Güru 2021-04-09 kl. 19:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in