Citat:
Läste du ens vad jag skrev?? Var i 06/07 som vi åkte ut av CL åttondelen, i 03/04 som åkte vi ut mot Chelsea i kvarten. Arsenal styrde matchen mot Barcelona fram tills Lehmann fick oförtjänat rött, och vi hängde bra med i matchen 10 mot 11 i 50 min. Den norska domaren hade bara några dagar innan finalen en Barcelona tröja på sig när han blev interjvuad av norsk TV, turligt nog så blev CL-finalen 05/06 den sista internationella matchen som den där norska köttbullen dömde. Barcelona var förjävligt bra i åren mellan 2004-06, och vårat lag var på nergång i 2006.Ni åkte ur i åttondel, starkt att påstå att ni hade vunnit CL när ni året innan blivit helt upprullade av barca i finalen, barca som inte ens hade sin bästa upplaga under 2000talet, som ni hade.
Kul att du nedvärderar fotbollsvärldens mest kända vändning
Och du, man får ingen trofé för finaler man "borde" varit i och "borde vunnit"
deluded.
Kul att du nedvärderar fotbollsvärldens mest kända vändning
Och du, man får ingen trofé för finaler man "borde" varit i och "borde vunnit"
deluded.Var givetvis starkt av Liverpool att komma tillbaka mot Milan efter att de låg under med 3-0 till paus, men straffsparkar är som ett lottohjul - och i slutändan så är det tillfälligheter som avgör. Vart fan har jag hävdat att man vinner pokaler om man borde varit i och borde vunnit det ena och det andra? Nejdu, när det gäller att ha deluded-fans så delar Man United och Liverpool på förstaplatsen och med spurs som tvåa.
Citat:
Vart har jag skrivit att vi vann CL?? Men det är ingen överdrivelse när jag hävdar att Arsenal-laget mellan 2001-06 sannolikligen är det bästa laget i historien som inte vann CL.Det enda PL-vinnande laget som kan utmana vårat Invincible lag som det bästa någonsin är Man City 17/18.