Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Du är ju bara för mycket
Du kommer med ett påstående, när källa efterfrågas ska andra gräva rätt på källan, sen är jag kränkt för att jag inte tror på dig?
Samma i United-tråden du skapat. United och Maguire är ett skämt alla skrattar åt, medan Arsenal - som är ett betydligt större skämt i jämförelse - är tillbaka på toppen snart! Pepe behöver bara tid, men Maguire är en sopa!
Maupay skulle ha rött eller minst gult för tacklingen på Leno, det är du 100% säker på - men kan inte hänvisa till en enda regel som motiverar det, alla är bara dumma i huvudet som inte medger det.
För att inte tala om din Invincibles-hangup. Ingen LFC-supporter talade på allvar om det eller hade det högst på priolistan - men du var fullkomligt övertygad om att det var det enda LFC-supporters ville ha. Att titeln är viktigast av allt för ett lag som inte vunnit på 30 år, det var helt otänkbart för dig som bara såg Arsenals 16 år gamla prestation hotad.
När man gjorde en psykologisk utvärdering på spelarna i Arsenal stod Lord Bendtner ut - om han missade en målchans var han alltid 100% säker på att det var någon annans fel. Han var ju bäst, otvivelaktigt.
Du är forumets egen Bendtner. Lika hopplös och felaktig självbild och världsbild, spelar ingen roll vad fakta säger - det som är i ditt huvud är sant, alla andra har fel.
För mkt vad?
Jag skrev tidigare i höstas att Liverpool kunde mkt väl kopiera Arsenal Invincibles den här säsongen, men jag skrev också att det chansen för att det händer är mindre än minimal. Då vaknade Liverpool trollen här på FB. De skrev att detta Liverpool är bättre än vad the Gunners laget från 2003/04 var, också pissade dem på Arsenal. Att lag som Mourinho`s Chelsea, Fergies Man Utd, Pep`s City och Klopp`s Liverpool har inte varit i närheten av våran Invincible säsong och 49 matcher utan förlust säger bara allt hur otroligt starka de rekorderna är. Som jag redan har poängterat 2-3 ggr nu, så finns kommentarerna på den här sidan eller i matchtråden för PL. Du kan gärna grava fram kommentarerna om du går igenom 100+ sidor. Du tror inte på mig? I dont give a fcuk.
Har inte hävdat att Maguire är ett sopa av en spelare, men att Man United är ett skämt som betalade de summorna för vad som är en högst medioker mittback. En viss skilnad. Om du på allvar tycker att Arsenal är ett större skämt än vad Man United har varit under de sista 6-7 åren så är det bara ännu ett tecken på hur lite du egentligen vet om fotboll. Jag föredrar att ge spelare tid innan man dömer ut de, Henry hade liksom van Persie en trög start i Arsenal-tröjan. Vill ge Pepe en säsong till innan jag drar några slutsatser. Förresten, vill du ge Keita - dunderfloppen i Liverpool kicken?
Maupay skulle visst haft gul för incidenten med Leno, och det vore inte fel om han hade fått rött. Påstår du att det hade varit fel om Maupay hade fått gult ell?
Tror du på allvar att managers, spelarna, styrelsen/ägarna och fansen till ngn klubb har som huvudmål att gå obesegrade genom en hel säsong?? Nej, men det är naturligtvis en skön bonus.
Lilla frysen, däremot var bara så sanslöst bitter efter att värdens bästa lag (lol) förlorde mot Watford att hen gick då strax över till personattack på alla Gooners och skrev flera bitra och arga kommentaren efter den matchen.
Dina kommentarer om Bendtner visar bara hur vilse du är.
Gooooooooood... Byyeeeeeeee.