Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Orkar inte att gå igenom 100 sidor för att hitta några kommentarer. Men kommentarerna ligger antingen på den här sidan eller i matchtråden om PL. Jag är inte din pappa, och det är inte mitt ansvar att lära dig fakta.
Du är uppenbart en lättkränkt människa, man behöver inte att hella mkt salt i såret på dig.
Du är ju bara för mycket
Du kommer med ett påstående, när källa efterfrågas ska andra gräva rätt på källan, sen är jag kränkt för att jag inte tror på dig?
Samma i United-tråden du skapat. United och Maguire är ett skämt alla skrattar åt, medan Arsenal - som är ett betydligt större skämt i jämförelse - är tillbaka på toppen snart! Pepe behöver bara tid, men Maguire är en sopa!
Maupay skulle ha rött eller minst gult för tacklingen på Leno, det är du 100% säker på - men kan inte hänvisa till en enda regel som motiverar det, alla är bara dumma i huvudet som inte medger det.
För att inte tala om din Invincibles-hangup. Ingen LFC-supporter talade på allvar om det eller hade det högst på priolistan - men du var fullkomligt övertygad om att det var det enda LFC-supporters ville ha. Att titeln är viktigast av allt för ett lag som inte vunnit på 30 år, det var helt otänkbart för dig som bara såg Arsenals 16 år gamla prestation hotad.
När man gjorde en psykologisk utvärdering på spelarna i Arsenal stod Lord Bendtner ut - om han missade en målchans var han alltid 100% säker på att det var någon annans fel. Han var ju bäst, otvivelaktigt.
Du är forumets egen Bendtner. Lika hopplös och felaktig självbild och världsbild, spelar ingen roll vad fakta säger - det som är i ditt huvud är sant, alla andra har fel.