2020-07-04, 23:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
För att något ska kunna kallas fakta behöver det backas upp med källor. Du har fortfarande inte presterat några citat eller länkar. Till dess får vi anta att det enbart hänt i ditt huvud.

”Butthurt” är inte rätt adjektiv på mitt sinnelag när mitt lag just vunnit ligan i överlägsen stil. Men att du lever i en alternativ verklighet, det har vi förstått sen länge.
Orkar inte att gå igenom 100 sidor för att hitta några kommentarer. Men kommentarerna ligger antingen på den här sidan eller i matchtråden om PL. Jag är inte din pappa, och det är inte mitt ansvar att lära dig fakta.

Du är uppenbart en lättkränkt människa, man behöver inte att hella mkt salt i såret på dig.
Citera
2020-07-05, 04:33
Medlem
Vanstertrollets avatar
Jag tror inte att folk riktigt förstår vilken framtid engelska landslaget har. Okunniga pratar om att England alltid bröstar upp sig och att dom ser sig som världsmästare inför varje mästerskap, men så har det inte varit på länge nu. Däremot finns det fog för det nu. Dom har Foden, Sancho, Greenwood, Saka osv framöver. Det är otroligt bra talanger allihopa. Englands framtid är väldigt ljus. Skulle bli förvånad om dom inte vinner ett mästerskap inom det närmsta.

Emiliano Martinez är jävligt bra förresten.
Senast redigerad av Vanstertrollet 2020-07-05 kl. 04:38.
Citera
2020-07-05, 09:33
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Orkar inte att gå igenom 100 sidor för att hitta några kommentarer. Men kommentarerna ligger antingen på den här sidan eller i matchtråden om PL. Jag är inte din pappa, och det är inte mitt ansvar att lära dig fakta.

Du är uppenbart en lättkränkt människa, man behöver inte att hella mkt salt i såret på dig.

Du är ju bara för mycket

Du kommer med ett påstående, när källa efterfrågas ska andra gräva rätt på källan, sen är jag kränkt för att jag inte tror på dig?

Samma i United-tråden du skapat. United och Maguire är ett skämt alla skrattar åt, medan Arsenal - som är ett betydligt större skämt i jämförelse - är tillbaka på toppen snart! Pepe behöver bara tid, men Maguire är en sopa!

Maupay skulle ha rött eller minst gult för tacklingen på Leno, det är du 100% säker på - men kan inte hänvisa till en enda regel som motiverar det, alla är bara dumma i huvudet som inte medger det.

För att inte tala om din Invincibles-hangup. Ingen LFC-supporter talade på allvar om det eller hade det högst på priolistan - men du var fullkomligt övertygad om att det var det enda LFC-supporters ville ha. Att titeln är viktigast av allt för ett lag som inte vunnit på 30 år, det var helt otänkbart för dig som bara såg Arsenals 16 år gamla prestation hotad.

När man gjorde en psykologisk utvärdering på spelarna i Arsenal stod Lord Bendtner ut - om han missade en målchans var han alltid 100% säker på att det var någon annans fel. Han var ju bäst, otvivelaktigt.

Du är forumets egen Bendtner. Lika hopplös och felaktig självbild och världsbild, spelar ingen roll vad fakta säger - det som är i ditt huvud är sant, alla andra har fel.
Citera
2020-07-05, 09:43
Medlem
EnLitenFryss avatar
Tråkiga resultat igår för övrigt! Att United skulle spöa Bournemouth var väntat, att Arsenal och Chelsea skulle vinna så lätt var lite antiklimax. Skönt att Leicester studsade tillbaka i alla fall.

Känslan är nu att det trots alla turer blir topp 6 som tar topp 6 - Minus spurs. United och Chelsea tar sig förbi Leicester och Arsenal kanske grejar det med. Vore tråkigt.
Citera
2020-07-05, 09:48
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Jag tror inte att folk riktigt förstår vilken framtid engelska landslaget har. Okunniga pratar om att England alltid bröstar upp sig och att dom ser sig som världsmästare inför varje mästerskap, men så har det inte varit på länge nu. Däremot finns det fog för det nu. Dom har Foden, Sancho, Greenwood, Saka osv framöver. Det är otroligt bra talanger allihopa. Englands framtid är väldigt ljus. Skulle bli förvånad om dom inte vinner ett mästerskap inom det närmsta.

Du verkar inte förstå vilket landslag England har haft nästan varje generation och ändå inte levererat
Citera
2020-07-05, 09:58
Medlem
Arons avatar
Citat:
Tråkiga resultat igår för övrigt! Att United skulle spöa Bournemouth var väntat, att Arsenal och Chelsea skulle vinna så lätt var lite antiklimax. Skönt att Leicester studsade tillbaka i alla fall.

Känslan är nu att det trots alla turer blir topp 6 som tar topp 6 - Minus spurs. United och Chelsea tar sig förbi Leicester och Arsenal kanske grejar det med. Vore tråkigt.

att arsenal ska ta sig forbi leicester ser jag som osannolikt
man moter varandra nasta omgang och vid vinst sa ar arsenal enbart 6 poang efter men med betydligt samre malskilland sa i praktiken kravs det att arsenal gar rent sista 4 matcherna och att leicester enbart tar poang 4 pa fyra matcher
Senast redigerad av Aron 2020-07-05 kl. 10:13.
Citera
2020-07-05, 10:12
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
att arsenal ska ta sig forbi leicester ser jag som osannolikt
man moter varandra nasta omgang och vid vinst sa ar arsenal enbart 6 poang efter men med betydligt samre malskilland sa i praktiken kravs det att arsenal gar rent sista 4 matcherna och att leicester enbart tar poang 5 pa fyra matcher

Sant det, 9p på fem omgångar är nog lite väl mycket. Men Chelsea och United ligger väldigt bra till för CL även om femteplatsen inte ger CL. Ska till en implosion där.
Citera
2020-07-05, 10:15
Medlem
Arons avatar
Citat:
Sant det, 9p på fem omgångar är nog lite väl mycket. Men Chelsea och United ligger väldigt bra till för CL även om femteplatsen inte ger CL. Ska till en implosion där.

ar det helt saker nu att femteplatsen inte ger cl
har city fatt ett positivt besked
Citera
2020-07-05, 11:15
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet

Dom har ju tidigare haft ett lag med t.ex. Beckham, Gerrard, Scholes, Lampard och Rooney (innan han blev på dekis) med backar som Terry och Ferdinand, och ändå inte lyckats med något. Man har ju även en sopa till tränare just nu så vet inte om det spelar så stor roll vad man har för spelare...
Citera
2020-07-05, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Gillar den här kommentaren: Ultimately i decided to leave Spurs because i want to play for a big club where i can win trophies, and then there is no better club to go to than Arsenal - Sol Campbell 2001
Exakt, dags att återgälda tjänsten nu och skicka Luiz till oss
Citera
2020-07-05, 11:30
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
ar det helt saker nu att femteplatsen inte ger cl
har city fatt ett positivt besked

Nej, jag vet inte. CAS ska ge sitt besked nu under juli vad jag förstår, exakt datum ej klart. Ju förr desto bättre, att spela utan att veta hur CL blir nästa år och om femteplatsen är CL eller inte är bara dumt.

Lite kluvet där. Å ena sidan vore det en rejäl käpp i hjulet för diktaturens skyltfönster-lag om de får två år, å andra sidan en rejäl skjuts för ett United med momentum att säkra CL. Men i valet mellan diktator-lag och ett lag som vad man än tycker om dem nått sina framgångar på sportslig väg föredrar jag det senare.
Citera
2020-07-05, 11:41
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
För att något ska kunna kallas fakta behöver det backas upp med källor. Du har fortfarande inte presterat några citat eller länkar. Till dess får vi anta att det enbart hänt i ditt huvud.

”Butthurt” är inte rätt adjektiv på mitt sinnelag när mitt lag just vunnit ligan i överlägsen stil. Men att du lever i en alternativ verklighet, det har vi förstått sen länge.

Jävligt imponerad av dig som orkar svara trollet gång på gång. Han är ju helt hopplös att försöka föra en diskussion med.
Hoppas att bakfyllan avtagit i Liverpool idag. Tror på en överkörning av Villa på Anfield.
Senast redigerad av zlikyr 2020-07-05 kl. 11:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in