Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-07-05, 00:34
Medlem
Har de tagit bort funktionen där det gick att se aktivitet hos sina matchningar? Ex om de uppdaterat sin bio eller lagt till nya bilder?
Citera
2020-07-05, 00:58
Bannlyst
Kört nu ett par dagar med modellprofilen och fått en del matchningar och likes.

Men jävlar vilka average brudar det är. Högst 2-3 personer från matchningslistan som håller till utseendet och som har en chans mot modellen.

Resterande är ju riktigt medelmåttiga som faktiskt tror att dom har en chans mot en 10a med sina dylika kommentarer som "har jag halva inne nu? hihi". Tänka sig att det är dessa 4-6 poängare till brudar som inte ens likear averagekillar. Fan sänk era krav. De fula indiska och östasiatiska brudarna ska vi ju inte ens tala om.

Märks att det bara är bottenskrapet som håller på med tinder år 2020.
Senast redigerad av kajhahne 2020-07-05 kl. 01:01.
Citera
2020-07-05, 11:49
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne

Men jävlar vilka average brudar det är. Högst 2-3 personer från matchningslistan som håller till utseendet och som har en chans mot modellen.
Var håller du till? Har viss betydelse om du sitter i Jukkasjärvi eller Stockholm.
Citera
2020-07-05, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Var håller du till? Har viss betydelse om du sitter i Jukkasjärvi eller Stockholm.
Stockholm för bövelen.......
Citera
2020-07-05, 12:01
Medlem
Citat:
Stockholm för bövelen.......
Åldersintervall?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Åldersintervall?
18-35.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heilun
Har de tagit bort funktionen där det gick att se aktivitet hos sina matchningar? Ex om de uppdaterat sin bio eller lagt till nya bilder?
Tycker den funktionen verkar ha kommit och gått en del de senaste dagarna?
Citera
2020-07-05, 13:04
Medlem
Citat:

Resterande är ju riktigt medelmåttiga som faktiskt tror att dom har en chans mot en 10a med sina dylika kommentarer som "har jag halva inne nu? hihi". Tänka sig att det är dessa 4-6 poängare till brudar som inte ens likear averagekillar. Fan sänk era krav. De fula indiska och östasiatiska brudarna ska vi ju inte ens tala om.

Märks att det bara är bottenskrapet som håller på med tinder år 2020.
Med tanke på hur du resonerat tidigare så gissar jag att du lade till slutklämmen för att på något konstigt sätt må bättre själv.

Jag må vara bottenskrap, enligt dig, på tinder trots att jag får fina tjejer men i så fall är jag väl bottenskrap på krogen också, trots att jag lätt träffar folk som i mina ögon är 9-10 😊

Jag är 45+ och i mina ögon kan en kvinna.40+ vara det finaste jag sett.

Som 20 åring, du kan knappast vara äldre, med tanke på hur du beter dig, så är det klart att du inte tycker de äldre är lika fina. Själv tycker jag att en sexig 35-40-åring som tagit hand om sig och njuter av livet är så mycket härligare en nykläckt 20-åring med smal midja och stora tuttar.
Citera
2020-07-05, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Med tanke på hur du resonerat tidigare så gissar jag att du lade till slutklämmen för att på något konstigt sätt må bättre själv.

Jag må vara bottenskrap, enligt dig, på tinder trots att jag får fina tjejer men i så fall är jag väl bottenskrap på krogen också, trots att jag lätt träffar folk som i mina ögon är 9-10 😊

Jag är 45+ och i mina ögon kan en kvinna.40+ vara det finaste jag sett.

Som 20 åring, du kan knappast vara äldre, med tanke på hur du beter dig, så är det klart att du inte tycker de äldre är lika fina. Själv tycker jag att en sexig 35-40-åring som tagit hand om sig och njuter av livet är så mycket härligare en nykläckt 20-åring med smal midja och stora tuttar.
Så här har jag känt en längre tid. Sluta inbilla dig att jag på något sätt känner någon slags bitterhet över uteblivna likes och matchningar på tinder. Förut gjorde jag det, men definitivt inte nu och senaste året, speciellt då jag med hjälp av mina experiment faktiskt ser att min modellprofil bara matchar med till 98 % bottenskrapet. Det finns fina på tinder, men dessa matchar min profil aldrig med, jag drar slutsatsen att dom är inaktiva helt enkelt och att bottenskrapet är för det mesta singlar som fortfarande letar efter sin prins på den vita hästen. Det bästa är enligt min mening att lägga ner med tinder och köra i verkligheten istället.

När har jag sagt att du är bottenskrap? Du tolkar min slutkläm på helt fel sätt.
Citera
2020-07-05, 22:39
Medlem
STABILO99s avatar
Som många andra redan sagt innan så är tinder en app för tjejer. 10/10 killar plockar in 99% av alla tjejer på den appen så får de andra slåss om de <5/10 tjejer som blir över. Vi pratar om tjejer som man aldrig ens skulle kolla två gånger på gatan.

Undantaget är tjejer 30+ och/eller med barn som har knullat färdigt och vill ha en cuck som försörjer henne.

Spelar ingen roll om du är "normal", har ett jobb, fötterna på jorden osv. Ser du inte bra ut så kan du glömma den finaste nektarn. Du får nöja dig med fjärde och femtesortimentet.

Har du haft turen med genlotteriet så kan du vraka och välja gott, inte ovanligt att man läser om killar som knullar olika tindertjejer flera gånger per vecka medan du får försöka gång på gång i veckor för att ens få en fika, för att sedan att 10/10 kille kommer och skriver ska vi träffas ikväll och får ett ja direkt.

Denna bild beskriver tjejer på tinder rätt bra:
https://imgur.com/GcGihfg
Citera
2020-07-05, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Som många andra redan sagt innan så är tinder en app för tjejer. 10/10 killar plockar in 99% av alla tjejer på den appen så får de andra slåss om de <5/10 tjejer som blir över. Vi pratar om tjejer som man aldrig ens skulle kolla två gånger på gatan.

Undantaget är tjejer 30+ och/eller med barn som har knullat färdigt och vill ha en cuck som försörjer henne.

Spelar ingen roll om du är "normal", har ett jobb, fötterna på jorden osv. Ser du inte bra ut så kan du glömma den finaste nektarn. Du får nöja dig med fjärde och femtesortimentet.

Har du haft turen med genlotteriet så kan du vraka och välja gott, inte ovanligt att man läser om killar som knullar olika tindertjejer flera gånger per vecka medan du får försöka gång på gång i veckor för att ens få en fika, för att sedan att 10/10 kille kommer och skriver ska vi träffas ikväll och får ett ja direkt.

Jepp du har rätt.
Haha det där var fan stört alltså. Vad ska man säga?
Citera
2020-07-05, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99

Spelar ingen roll om är "normal", har ett jobb, fötterna på jorden osv. Ser du inte bra ut så kan du glömma den finaste nektarn. Du får nöja dig med fjärde och femtesortimentet.

Det är helt enkelt så inte bara på tinder utan även på Badoo och troligen överallt.

Har date:at brudar som är under average (tjocka, 3-5 som bäst) (kuken ska ju ha sitt å i väntan på annat ) och ett par har man diskuterat tinder/Dating med och de hade alla minst 10 på ”G” hur många likes och superlikes å allt vad det heter som helst.

Spelar troligen ingen roll om de inte har grava utseendehandikapp som du inte har vett att dölja med smink eller på annat sätt rejält störda.

Har fräckt nog sagt att de inte ska vara så stolta den enda kvalifikationen de behöver är att födas som kvinna.

Så ni kvinnor som tror att det beror på nån skön bild eller skönhet, glöm det.

Därmed inte sagt att man inte kan lyckas men chansen att det blir pump’n dump är bra stor.

Regeringen har ju sett till att vi män är 60000 fler och då ska vi komma ihåg att kvinnor lever I snitt nästan 3,5år längre så många kvinnor är ändå äldre.

Och som du så fint påpekar inkomst, status, framtidsutsikter mm kvittar ganska bra bara du som man är snygg, det är det enda som räknas.

Men ska inte gnälla heller hjärnan funkar ju så får jag bara till en konversation så brukar man hamna i lårviken men i glesbyggd är det hårt och drygt att åka för att ligga lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in