Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-06, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Som många andra redan sagt innan så är tinder en app för tjejer. 10/10 killar plockar in 99% av alla tjejer på den appen så får de andra slåss om de <5/10 tjejer som blir över. Vi pratar om tjejer som man aldrig ens skulle kolla två gånger på gatan.

Undantaget är tjejer 30+ och/eller med barn som har knullat färdigt och vill ha en cuck som försörjer henne.

Spelar ingen roll om du är "normal", har ett jobb, fötterna på jorden osv. Ser du inte bra ut så kan du glömma den finaste nektarn. Du får nöja dig med fjärde och femtesortimentet.

Har du haft turen med genlotteriet så kan du vraka och välja gott, inte ovanligt att man läser om killar som knullar olika tindertjejer flera gånger per vecka medan du får försöka gång på gång i veckor för att ens få en fika, för att sedan att 10/10 kille kommer och skriver ska vi träffas ikväll och får ett ja direkt.

Denna bild beskriver tjejer på tinder rätt bra:
https://imgur.com/GcGihfg

Njae, tycker du överdriver lagom. Med din logik så är jag 10/10 då. Jag har trots allt matchat med säg 9-10 tjejer som är klart över 7, antagligen 8-9or för majoriteten här inne och alla har svarat. Men mest ramlar 6, 7or in, typ.
Jag ser inte ut som Chad på bilden. Spinkig och smal, och döljer det inte heller. Har någon badbild, där det syns klart och tydligt att jag är spinkig, men någorlunda ok ansikte. Sen har någon av de tyvärr visat sig vara totalt tom i bollen så jag brände min bro där. En annan var bara här på besök, dvs jag orkar inte bry mig. En annan snackar jag med då och då, bor en biten bort, får se om vi ses framöver. Vi har iaf en väldigt casual conversation, on & off. Men inte fan matchar jag med snygga brudar särskilt ofta, men ibland händer det. Detta trots tydliga genetiska defekter (spinkigheten), kanske t.om skelar lite. En eller två gånger i ens onlinedejting karriär har det varit "ses ikväll" snack med den obligatoriska vinaren .

Om du vill knulla (som det verkar) gör dig själv en tjänst och gå ut på krogen och lär dig snacket istället. Majoriteten av mina knull/avsugningar är i krogmiljö, tinder är inte bra. Varför? Tjejer är mer kräsna där än irl. Men det är väl för svårt för din betahanehjärna att förstå? Då kan saker hända snabbt och tjejer fattar tycke för dig utifrån hur du snackar och vad du utstrålar. Svårt att utstråla "tuff kille" med lite bögiga bilder i en tinder app. Som jag har, funka inte med "bad boy" bilder. Aldrig fungerat för mig. Har inga tatueringar, osv. Så antagligen det. Jag ser inte WTparadisehotellvältränadtatuerad adhd:are ut, helt enkelt. Något jag däremot skulle vara sjukt nyfiken på är egentligen hur det skulle gå för mig med chad kroppen. Skulle man slakta? Det är den stora frågan. Om man orkade photoshoppa...
Citera
2020-07-06, 06:17
Medlem
Återigen gnäll från fula killar att de inte får några snyggingar. Sluta drömma, en snygg tjej kommer aldrig vara intresserad av er.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-07-06 kl. 06:24.
Citera
2020-07-06, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Logoped
Det är helt enkelt så inte bara på tinder utan även på Badoo och troligen överallt.

Har date:at brudar som är under average (tjocka, 3-5 som bäst) (kuken ska ju ha sitt å i väntan på annat ) och ett par har man diskuterat tinder/Dating med och de hade alla minst 10 på ”G” hur många likes och superlikes å allt vad det heter som helst.

Får jag bara fråga. Har du legat med tjocka som dessutom är fula?

Att vara tjock är i sig inte nödvändigtvis fult, anser jag.

Exempel på tjock ful kvinna (har du legat med en sådan bara för att "kuken ska ha sitt"?

Susan Boyle
https://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk
Citera
2020-07-06, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Får jag bara fråga. Har du legat med tjocka som dessutom är fula?

Att vara tjock är i sig inte nödvändigtvis fult, anser jag.

Exempel på tjock ful kvinna (har du legat med en sådan bara för att "kuken ska ha sitt"?

Susan Boyle
https://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk

Inte fula men heller inte snygga heller inte gravt överviktiga men klart över mullig gränsen iaf.

Spelar ingen roll, grejen är att de har otroligt många träffar och kan nog leva på bekräftelse flera gånger per vecka.

Kan bara tänka mig hur de riktigt fina har det, i princip som att fiska i ett sillstim eller välja porr på nätet de kan välja nästintill exakt den de vill ha och det är aldrig annat än 9-10/10. Köper de tinder premium så är det exakt så.

Egentligt är enda chansen att snabbt gilla så man kommer först i kön samt ha premium så man kommer före i kön.

De få som läser presentationen osv gör det oftast efter att bilden är ”godkänd”.

Möjligen en del fattar vinken efter att ha blivit pump’n dump några gånger vilka de ska kolla efter å inte.

Ett bra sätt att bli deprimerad är det hursomhelst
Citera
2020-07-06, 13:35
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Återigen gnäll från fula killar att de inte får några snyggingar. Sluta drömma, en snygg tjej kommer aldrig vara intresserad av er.

Du skriver exakt vad de själva skriver, att det är utseendet som avgör om en tjej är intresserad eller inte. ..ändå väljer du att håna dem för att de har samma tankegång som du själv har.

Standarden har höjts rejält inom nätdejtingen...2014-2015 var det hur lätt som helst för mig att få till en dejt på valfri dejtingsida, idag är det väldigt svårt att få till en kommunikation. Det är knappast att jag blivit fulare på fem år (speciellt då jag är snäppet över 30), utan att det finns fler snyggare killar på nätet nu.

Så har du inte väldigt fördelaktigt utseende spår jag att det blir svårare och svårare de kommande åren.
Citera
2020-07-06, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Du skriver exakt vad de själva skriver, att det är utseendet som avgör om en tjej är intresserad eller inte. ..ändå väljer du att håna dem för att de har samma tankegång som du själv har.

Standarden har höjts rejält inom nätdejtingen...2014-2015 var det hur lätt som helst för mig att få till en dejt på valfri dejtingsida, idag är det väldigt svårt att få till en kommunikation. Det är knappast att jag blivit fulare på fem år (speciellt då jag är snäppet över 30), utan att det finns fler snyggare killar på nätet nu.

Så har du inte väldigt fördelaktigt utseende spår jag att det blir svårare och svårare de kommande åren.

Nej det jag inte gillar är hyckleri. Det här är oattraktiva killar som är bittra för att de inte får någon i en högre "liga" och som samtidigt benämner tjejer i deras egna liga för nedsättande ord och dylikt. Klagar på att tjejer är tjocka, ditten och datten när de själva inte är speciellt fagra. Socialt inkompetenta är de förmodligen också men har själva höga krav.

Samma sak som att man själv inte skulle välja eller tro att man har en chans hos en hunk när man själv är medelmåttig. Plus att rent objektivt snygga människor verkar ha dåliga personligheter och beteenden. Oftast men inte alltid.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-07-06 kl. 13:50.
Citera
2020-07-06, 14:13
Medlem
Citat:
Nej det jag inte gillar är hyckleri. Det här är oattraktiva killar som är bittra för att de inte får någon i en högre "liga" och som samtidigt benämner tjejer i deras egna liga för nedsättande ord och dylikt. Klagar på att tjejer är tjocka, ditten och datten när de själva inte är speciellt fagra. Socialt inkompetenta är de förmodligen också men har själva höga krav.

Samma sak som att man själv inte skulle välja eller tro att man har en chans hos en hunk när man själv är medelmåttig. Plus att rent objektivt snygga människor verkar ha dåliga personligheter och beteenden. Oftast men inte alltid.

Du har ju givetvis rätt i att killar som är medelmåttiga gnäller.

Problemet är att är du inte 8-10/10 så är du hänvisad till de kanske 5% som
1. Inte bara går på utseende (iofs tinder funkar ju så men ändå)
2. Ser mindre bra ut (säger inget om det inre).
3. Man har tur och nyper före andra.

För tjejer är det det omvända som gäller där är det 5% som är ”chanslösa” medan 95% kan ligga ikväll om de nu vill.

Lägg sen på ett par ungar och inte kunna åka hursomhelst så ja då börjar man hamna i svårigheter.

De ”bra” kvinnorna som avmatchar direkt man säger att man har flera barn finns också. Många ser man också återkommande år efter år, det är samma vandringspokaler som aldrig lär sig nåt.

Flertalet tjejer har bekräftat hur det fungerar och även visat hur ”enkelt” det fungerar för dem. Män är helt enkelt ytterst billiga luder.
Citera
2020-07-06, 15:00
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
För tjejer är det det omvända som gäller där är det 5% som är ”chanslösa” medan 95% kan ligga ikväll om de nu vill.
Ingen tjej är chanslös. Antar att du sett 'pig woman'-experimentet?

Citat:
Samma sak som att man själv inte skulle välja eller tro att man har en chans hos en hunk när man själv är medelmåttig.
I vissa fall så kan ju en snygg tjej eller en hunk vilja ha mer än bara ett utseende.
Citera
2020-07-06, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Ingen tjej är chanslös. Antar att du sett 'pig woman'-experimentet?

I vissa fall så kan ju en snygg tjej eller en hunk vilja ha mer än bara ett utseende.

Mm det kan stämma. Själv väljer man hellre en 6-7a (om man ska prata i såna termer) med bra personlighet än någon snygging som förmodligen har en personlighet som inte tilltalar mig (fördomar samt bekräftade fördomar). Plus att snyggingen förmodligen inte heller hade velat ha mig. Inget jag sörjer dock för yta är inte allt däremot är det viktigt att man ändå känner attraktion till den här 6an.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-07-06 kl. 15:45.
Citera
2020-07-06, 15:47
Medlem
DixieDs avatar
Omg Omg Omg Omg!

Kan vissa kvinnor sluta vara så lättkränkta?
Män är visuella och gillar snygga kvinnor och det ligger i deras genetik! Män vill knulla knulla knulla och återigen knulla. Han är inte intresserad av att prata med en flodhäst om livets spännande resa och livets gåtor och intressen. Du kan inte få en man att gilla fula kvinnor eller average kvinnor. Det händer om mannen inte kan få bättre men det händer sällan om mannen har mycket pengar och ser bra ut.

Det finns en anledning att män inom fotboll, artister osv har modeller till fruar eller väldigt vackra fruar

Han vill knulla något han tänder på

Det dock män inte tänkt på är att det är bara average tjejer på Tinder. Average har svårare med att få en man på instagram, Facebook eller verkligheten så hon lägger upp väldigt redigerade bilder/foton för att du ska prata i evighet och kanske falla för henne

Den snygga tjejen kommer alltid ha en kollega, vän någon annan som gör 1000 försök innan dig

Jag bara slår mig för pannan..
Kan inte kvinnor förstå hur män funkar för engångs skull
Citera
2020-07-06, 15:48
Medlem
Citat:
Du har ju givetvis rätt i att killar som är medelmåttiga gnäller.

Problemet är att är du inte 8-10/10 så är du hänvisad till de kanske 5% som
1. Inte bara går på utseende (iofs tinder funkar ju så men ändå)
2. Ser mindre bra ut (säger inget om det inre).
3. Man har tur och nyper före andra.

Lägg sen på ett par ungar och inte kunna åka hursomhelst så ja då börjar man hamna i svårigheter.

De ”bra” kvinnorna som avmatchar direkt man säger att man har flera barn finns också. Många ser man också återkommande år efter år, det är samma vandringspokaler som aldrig lär sig nåt.

Flertalet tjejer har bekräftat hur det fungerar och även visat hur ”enkelt” det fungerar för dem. Män är helt enkelt ytterst billiga luder.

Man behöver väl inte vara en 8-10a i utseende som kille. Det har ju funnits killar här som skrivit att de inte är så snygga men att de ändå inte har några problem att få till dejter.

Det känns som att medelmåttiga/fula killar inte vill dejta tjejer som ligger på deras "nivå" .. med tanke på hur de uttrycker sig om tjejerna. (något jag inte direkt gillar) Eller vill de det? Och deras ilska kommer av att även fula tjejer nobbar dem?

I vilket fall som helst så ska folk inte klaga på att andra går efter utseende då vi alla (inkl incels) i viss mån går efter utseende speciellt i samband med nätdejting.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-07-06 kl. 16:17.
Citera
2020-07-06, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heilun
Men det var då galet vad mycket känslor detta lilla tips/Tinder-hack väckte!

Avmatchar extremt sällan och naturligtvis har jag lika stort ansvar för att konversationen blir givande och intressant för båda parter. Skulle aldrig svara bara ja och nej på frågor men det är förvånansvärt hur många, både killar och tjejer, som verkar sakna förmåga/intresse för dynamiska konversationer.

Min poäng är att för mig och mina vänner så är det de matcher som vi får bra konversationer med som vi väljer att gå på dejt med snarare än de som är hetast.

Har flera killkompisar som verkligen tagit till sig av tipset med gott utfall så tänkte jag skulle sprida det vidare men då är jag tydligen dryg, självgod, häxa, tråkig osv osv

Du sitter fortfarande på Tinder som tjej, uppenbarligen något fel på dig.

Du låter som en relationsexpert som alltid varit singel.

Finns bara tre anledningar till att en kvinna är singel.

1. Nyss gjort slut från tidigare förhållande
2. Alldeles för höga krav och vill inte binda sig med en man som hon anser vara under henne, trots att hon själv är medelmåttig
3. Psykopat eller annan psykisk störning som gör att ingen vill ha henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in