Citat:
Som många andra redan sagt innan så är tinder en app för tjejer. 10/10 killar plockar in 99% av alla tjejer på den appen så får de andra slåss om de <5/10 tjejer som blir över. Vi pratar om tjejer som man aldrig ens skulle kolla två gånger på gatan.
Undantaget är tjejer 30+ och/eller med barn som har knullat färdigt och vill ha en cuck som försörjer henne.
Spelar ingen roll om du är "normal", har ett jobb, fötterna på jorden osv. Ser du inte bra ut så kan du glömma den finaste nektarn. Du får nöja dig med fjärde och femtesortimentet.
Har du haft turen med genlotteriet så kan du vraka och välja gott, inte ovanligt att man läser om killar som knullar olika tindertjejer flera gånger per vecka medan du får försöka gång på gång i veckor för att ens få en fika, för att sedan att 10/10 kille kommer och skriver ska vi träffas ikväll och får ett ja direkt.
Denna bild beskriver tjejer på tinder rätt bra:
https://imgur.com/GcGihfg
Undantaget är tjejer 30+ och/eller med barn som har knullat färdigt och vill ha en cuck som försörjer henne.
Spelar ingen roll om du är "normal", har ett jobb, fötterna på jorden osv. Ser du inte bra ut så kan du glömma den finaste nektarn. Du får nöja dig med fjärde och femtesortimentet.
Har du haft turen med genlotteriet så kan du vraka och välja gott, inte ovanligt att man läser om killar som knullar olika tindertjejer flera gånger per vecka medan du får försöka gång på gång i veckor för att ens få en fika, för att sedan att 10/10 kille kommer och skriver ska vi träffas ikväll och får ett ja direkt.
Denna bild beskriver tjejer på tinder rätt bra:
https://imgur.com/GcGihfg
Njae, tycker du överdriver lagom. Med din logik så är jag 10/10 då. Jag har trots allt matchat med säg 9-10 tjejer som är klart över 7, antagligen 8-9or för majoriteten här inne och alla har svarat. Men mest ramlar 6, 7or in, typ.
Jag ser inte ut som Chad på bilden. Spinkig och smal, och döljer det inte heller. Har någon badbild, där det syns klart och tydligt att jag är spinkig, men någorlunda ok ansikte. Sen har någon av de tyvärr visat sig vara totalt tom i bollen så jag brände min bro där. En annan var bara här på besök, dvs jag orkar inte bry mig. En annan snackar jag med då och då, bor en biten bort, får se om vi ses framöver. Vi har iaf en väldigt casual conversation, on & off. Men inte fan matchar jag med snygga brudar särskilt ofta, men ibland händer det. Detta trots tydliga genetiska defekter (spinkigheten), kanske t.om skelar lite. En eller två gånger i ens onlinedejting karriär har det varit "ses ikväll" snack med den obligatoriska vinaren
. Om du vill knulla (som det verkar) gör dig själv en tjänst och gå ut på krogen och lär dig snacket istället. Majoriteten av mina knull/avsugningar är i krogmiljö, tinder är inte bra. Varför? Tjejer är mer kräsna där än irl. Men det är väl för svårt för din betahanehjärna att förstå? Då kan saker hända snabbt och tjejer fattar tycke för dig utifrån hur du snackar och vad du utstrålar. Svårt att utstråla "tuff kille" med lite bögiga bilder i en tinder app. Som jag har, funka inte med "bad boy" bilder. Aldrig fungerat för mig. Har inga tatueringar, osv. Så antagligen det. Jag ser inte WTparadisehotellvältränadtatuerad adhd:are ut, helt enkelt. Något jag däremot skulle vara sjukt nyfiken på är egentligen hur det skulle gå för mig med chad kroppen. Skulle man slakta? Det är den stora frågan. Om man orkade photoshoppa...
Sluta drömma, en snygg tjej kommer aldrig vara intresserad av er.
) och ett par har man diskuterat tinder/Dating med och de hade alla minst 10 på ”G” hur många likes och superlikes å allt vad det heter som helst.

Inget jag sörjer dock för yta är inte allt däremot är det viktigt att man ändå känner attraktion till den här 6an.