Citat:
Ursprungligen postat av
kusinvitamin65
Du har dock aldrig lyckats förklara skillnaden som du påstår finns mellan de olika posterna benämnda på samma sätt.
Samma här, men Midsomerdetektiven har utnämnt sig själv till expertvittne.
Midsomerdetektiven här, det var någon som gnällde igår om att jag tjatar om 23.34-händelsen och upprepar samma sak. Jag vet inte hur många gånger jag behövt förklara den och varför den sticker ut jämfört med de andra. Den korta versionen av förklaringen (för "nypåstigna") ser ut så här:
"Små" händelser liknande dem senare under natten ("skruttarna") har jag lyckats återskapa genom att t ex låta en Drivesida vara öppen i webbläsaren. I cachehistoriken registreras en eller ett par enstaka rader, väsensskilda från 20.29 och 23.34-händelserna som handlar om att en webbsida öppnas eller uppdateras. Det finns alltså endast
två händelser av den typen registrerade på SD-datorn under en 11-timmars-period (20.00 - 07.00). På min dator sker inte (heller) liknande händelser
spontant, faktiskt inte en enda gång under 2-3 månader. Inte ens ett rejält åskoväder häromdagen fick datorn att hicka till och skapa en sådan händelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
kusinvitamin65
Så småningom? Varför vänta?
Ingen brådska, HR är väl i mars 2021, om den nu blir av. Försvaret kommer att få en fullständig redogörelse långt innan dess. Dock tror jag inte den kommer att spela någon avgörande roll. Om man tittar på TR-domen så var det ju inte direkt något tiebreak det handlade om, för att använda tennistermer.