Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Jeg har ikke henvisningene i hodet, men har lest det meste underveis, i tillegg til påfyll av intern info her inne.
09:14 telefonen har jeg aldri lest om har gått til VE, heller ikke 08:45 telefonen.
Hadde det vært som du skriver, ville nok saken vært løst nå.
Når det gjelder VE tror jeg han har gitt en troverdig forklaring på hvorfor han angivelig vitnet falskt om leiebilen og turen til Kvitfjell, ellers ville han trolig allerede vært siktet for medvirkning.
Jeg har heller aldri lest at den samtalen 09.14 har gått til VE, men at VG skrev de første ukene at samtalen var mellom TH og AEH er 100% sikkert. Kanskje de skrev feil, men når dette ganske raskt ble endret så stod det at samtalen var til ett familiemedlem istedenfor. Så hvis hypotesen stemmer så kan VE som MGM hatt AEH sin telefon i sin besittelse i Sloraveien når TH var på Futurum.
VE kan være under hemmelig etterforskning og på bakgrunn av det kan han være hemmelig siktet for medvirkning.
Rart at ingen her vet hvem som fikk bilen ripet opp!?!
Min intuisjon sier meg at dette kan være VE. Om det faktum at bilen(e) ble utsatt for hærverk har noen betydning eller ikke er uklart for meg, men kan være som saken ellers: villedning av politiet og media.