2020-06-27, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvnxohr
Uansett hvem som satt i den røde bilen så forteller retningen de kjører på Brekkeveien at de ikke er på vei mot en hovedvei/motorvei.

Veien de kjører ender opp i boligfelt og videre gårdsvei utover til noen øde gårder og enkelte bedrifter.

Så de som kjører skal til et hus/sted lokalt kan man anta. Man hadde ikke kjørt den veien med den bilen hvis man var på vei mot en europavei.

Kart:
https://m.imgur.com/a/faJFJ5E

Tipper hun i baksetet skulle til tannlegen, case closed.
Citera
2020-06-27, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
Jeg tror du tenker feil, for det var nok BMW'n som hadde hastighet nok til å måtte legge igjen bremsespor som hørtes lang vei, og ikke den bilen som skulle ut i krysset.

Tror ikke at den ville ha laget en så kraftig bremselyd.

Logisk at en bil som har 50 kmt kan lage mere bremsesporlyd enn en som har 30 kmt, men nå ble det ikke sagt noe om hvor kraftig lyden var. Poenget var nå uansett at BMW`en neppe har stoppet og latt den hvite bilen kjøre, eller hadde det blitt vanskelig å rukket å tatt gjenn den tredje bilen som skulle inn på parkeringsplassen 30 meter lengre fram.
Citera
2020-06-27, 21:57
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Det siste:
Dersom jeg er eneeier av, og styreleder i, et selskap - ja da avgjør jeg selv om jeg vil ha en daglig leder ansatt. Simple as that.

Det første:
Ja, der finnes «steder» man kan se det meste. F eks kan man (mot et beskjedent beløp) få lastet ned selskapets regnskaper med årsberetning og noter avlevert til Brønnøysundregistrene (Regnskapsregisteret). Det finnes også en del kommersielle betaltjenster hvor man mot en noe høyere betaling kan få det samme + noen strukturerte oversikter.

Men vi beveger oss off topic nå, så jeg stopper her.

Denne tråden må noen ta en mastergrad på den dagen AEH blir funnet eller politiet konkluderer med at den skal inn i cold-case skapet.

En kilde til studie av alt mellom himmel og jord pluss litt til.

Godt du moderer litt innimellom Vossevangen
Citera
2020-06-27, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa

Derfor at hun hadde et hysterisk blikk og ropte "hjelp meg" Far og sønn kjørte BMW`en, og måtte binde moren fast for å kunne få henne med dit.
Citera
2020-06-27, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Derfor at hun hadde et hysterisk blikk og ropte "hjelp meg" Far og sønn kjørte BMW`en, og måtte binde moren fast for å kunne få henne med dit.

AE var allerede kvalt til døde så henne kan vi iallefall utelukke
Citera
2020-06-27, 22:06
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ja. Om ingen misstycker med seriös invändning som att man kan förstöra något med
en sådan försändelse till TV i östeuropeiska länder, kan jag försöka det.
Ska forska litet i vilka länder som kan vara aktuella ...

Bare undrer meg på hvem som skal behandle alle tipsene.
Kan bli en del nå som det er utlovt dusør.
Men sikkert ok for minstenkte om politiet blir overbelastet.

Har lurt på en sak lenge og særlig nå når politiet prøver å undersøke THs alibi.
Hvis han har forlatt arbeidsplassen i løpet av dagen, må det være mulig å unngå kameraer.
Noen som kjenner området som har noen tanker om det?
Ellers kan jeg ikke huske om noen har sett ham der og om han var inne på ipad
like etterat bilen ankom eller om det var litt seinere.
Citera
2020-06-27, 22:08
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Denne tråden må noen ta en mastergrad på den dagen AEH blir funnet eller politiet konkluderer med at den skal inn i cold-case skapet.

En kilde til studie av alt mellom himmel og jord pluss litt til.

Godt du moderer litt innimellom Vossevangen

Det skal være sikkert og visst,det er helt ufattelige fantasier som kommer her.
Det meste er nå bare komisk
Citera
2020-06-27, 22:19
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Du är på nåt där, Gassa. :-)

Bilen var nog i själva verket en sån där Volvo Sonett. De är luriga att känna igen. Det skulle förklara varför de behövde rygga uppför backen också. Den är ju inte framhjulsdriven...

Fast det är nu kanske tvärt om?
Senast redigerad av Lonnrot 2020-06-27 kl. 22:28.
Citera
2020-06-27, 22:21
Medlem
kugutts avatar
Citat:

He,he slik er det hver gang kjerringa må til tannlegen, det blir å bunt’a sammen i baksetet.

Det kan jo faktisk dreie seg om en psykiatrisk pasient også, feks sammen med to vernepleiere.
Citera
2020-06-27, 22:21
Medlem
Slettsnokens avatar
Bilen og de såkalte øyenvitnene er i denne tråden blitt tillagt alt for stor vekt. Side opp og side ned tar vekk fokus: TH’s alibi.

Det finnes ikke en eneste grunn til at denne skulle dukke opp på tid og sted som opplyst, med AE sittende i live i baksetet.

Ingen livsbevis=hun døde i Sl•raveien, og satt ikke i noen bil som verken var lakkert, avfoliert, byttet, stjålet eller i Ås på vei mot Sverige.
Citera
2020-06-27, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Bilen og de såkalte øyenvitnene er i denne tråden blitt tillagt alt for stor vekt. Side opp og side ned tar vekk fokus: TH’s alibi.

Ja, hva venter vi på?

Alibiet har vi jo aldri diskutert tidligere .
Citera
2020-06-27, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, hva venter vi på?

Alibiet har vi jo aldri diskutert tidligere .

Jo det har det, jeg og andre har tatt det opp her at TH ikke har alibi for hele arbeidsdagen sin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in